Hoi hoi, @ Butterfly, ik ben ook op 2 maart gecuretteerd en ben ook in afwachting van mn ongi (of niet). Ik verwacht het deze week (kijkende naar mn oude cyclus en mn temp). @ Tink, beiden een andere manier om te ontdekken of we een ei gehad hebben. Fertility Friend (FF) geeft nu een andere dag aan voor de eisprong. Ik moet zeggen dat mn temp ook wel een beetje vreemd doet, terwijl ik dat anders nooit heb... Ik voetbal zelf ook en vind voetbal ook wel leuk om te kijken. Vandaag heb ik een bal in mn buik gehad en dat was even wat minder... Meiden een hele fijne avond en we houden contact!
Hoi meiden, Nou hier nog steeds niks, heb ook geen kwaaltjes meer heb sterk het gevoel dat ik ga worden dus ben benieuwd wanneer? Hoop snel dit is ook niet leuk zo. Wat een prachtige dag echt heerlijk, werkse allemaal Liefs
Ik ben mn vertrouwen ook een beetje kwijt. Ik zal deze week wel weer ongi worden. Maar dan weten we in ieder geval zeker dat het allemaal weer 'normaal' werkt. Fijne (werk)dag allemaal!
Hai Meiden, Hoe is het met jullie allemaal? Aan het genieten van het mooie weer of hard aan het werk? Smokey en Nijn, al wat zicht op een naderende ongi? Ik hoop het wel voor jullie......ik ben zo benieuwd wanneer jullie ongi doorkomt. Toch een beetje de eerste van deze club. Als mijn cylcus normaal zou zijn, zou ik morgen mijn ongi krijgen. Ik heb er wel een dagen tussen gehad dat het 29 soms 32 dagen duurde....dus wachten maar weer. Marleen en Butterfly, hoe is het met jullie allemaal? Liefs Tink
Hoi Tink en anderen, Hier nog steeds niks word er gek van, voel wel van die kleine dingetjes van die kleine steekjes bij mijn baarmoeder, mijn borsten af en toe behoorlijk gevoelig, maar ja test geeft negatief. Word het liefst zo snel mogelijk ongi, dan kunnen we tenminste door, ik heb niet het gevoel dat ik dat binnenkort wordt. Maar ja zoals ze zeggen "geen bloed houdt moet" dus daar geloven we maar in. Hoop voor jullie dat de ongi snel komt, dat je niet zo lang hoeft te wachten. Mocht ik zaterdag nog niet ongi zijn ga ik maar weer een test doen. Pff niet leuk zo hoor maar ja we moeten positief door! Liefs
Waardeloos Smokey. Ik hoop inderdaad ook dat we óf zwanger zijn óf snel onze ongi hebben. Kunnen we inderdaad ECHT door! Nu moet je maar wachten en het kan 4 tot 6 weken na je curr. duren voordat je je ongi eindelijk krijgt. Nou, wachtse en je zit gelukkig niet alleen op dat rottige bankje.
Hoi hoi, Ik heb ook nog geen gevoel dat mn ongi er aan zit te komen. Ik voel vanalles in mn buik en bij mn (.)(.), dus mn lichaam is in ieder geval bezig... Volgens mijn 'normale' cylcus zou ik morgen ongesteld moeten worden. Mannetje en ik hebben afgesproken dat we op zn vroegst maandag gaan testen, dan is de curettage 5 weken geleden... Meiden, allemaal heel veel succes met wachten! Knuffel
Ik heb net gelezen dat het normaal is als je 6 tot 8 weken moet wachten tot de ongesteldheid weer op gang komt, misschien moet ik me daar maar aan vast houden nu.
Maar waarom zei de gyn tegen mij dan 3-4 weken? Dat is het vervelende je leest/hoort steeds andere dingen... Daarom ging ik tempen om een beetje duidelijkheid te krijgen. De enige duidelijkheid die ik nu heb is dat ik een eisprong gehad heb, maar wanneer.... dat is nu even de grote vraag. Fertility Friend zegt 5 dagen geleden, terwijl ik denk 8 of 11 dagen geleden. Oh, die onzekerheid....
Tegen mij zei de gyn 4 tot 6 weken. Fertility Friend wat is dat, is dat een ovulatietest? Normaal gesproken is mijn cyclus wel vrij regelmatig eigenlijk, snap er ook allemaal niks van vervelend he. Misschien de volgende keer ook maar tempen of een ovulatietest.
Fertility Friend is een computerprogramma waar je je temperatuur (en nog veel meer) in kunt vullen. Het berekent dan je vermoedelijke eisprong. Kijk maar in mijn onderschrift, daar staat mijn temperatuurkaartje (als je verder naar onder scrolt, zie je mijn zwangere kaartje). Veel succes er mee! Ik ga er nu vandoor, lekker trainen. Nederland - Macedonië: 2-0 Groetjes
Hoi Meiden, Hier weer eindelijk een berichtje van mijn kant. Sorry ben erg druk geweest met werken. En afgelopen weekend hadden we ook nog veel verjaardagen. Ik merk ook dat ik sinds mijn curretage heel veel hoofdpijn heb. Echt vervelend. ik denk zelf dat het te maken heeft met het veranderen van mijn hormonen. Heel stom maar voel me hartstikke zwanger. Ben weer erg misselijk en heb weer van die plopjes in mijn buik. Het is zo stom maar merk gewoon van alles aan mijn lichaam. Maar we wachten rustig af tot we kunnen testen. Ik ga zo mijn nieuwe auto ophalen ben zo benieuwd! En daarna lekker van het super mooie weer genieten! Liefs Marleen
Hoi Marleen, Jij voelt je dus ook zwanger? Vreemd hoor, dat voelen we met z'n drieën... Nu je het zegt, ik heb ook meer hoofdpijn gekregen. Zal inderdaad wel door de hormonen komen. Nieuwe auto ophalen? Wat voor een? En lekker van het weer genieten, dat ga ik ook zo doen! Groetjes
Hoi Meiden, Nou ik heb ook erg veel hoofdpijn de laatste tijd! Wel toevallig allemaal dezelfde klachtjes. Denk dat het met de hormonen te maken heeft wel heel toevallig dit, zal er wel bij houden. Ik ga er al niet meer vanuit dat ik zwanger ben deze ronde, ook al heb ik de sympthomen. En nijntje hoe gaat ie bij jou? Het is mooi weer om je nieuwe auto te halen lekker scheuren! Fijne dag allemaal ik ga nog even werken Liefs
Hier is het nog steeds goed. Nog geen ongi te bekennen en mijn temp blijft hoog... Mannetje en ik hebben afgesproken dat we op zijn vroegst maandag gaan testen, als dan mn ongi nog niet is doorgebroken... Inderdaad heel toevallig al die dezelfde klachtjes. We zijn gewoon weer allemaal zwanger! Fijne middag nog!
haha jij bekijkt het nog van de positieve kant, goed zo! Ik heb dat positieve gevoel alleen echt niet meer helaas. Heb trouwens ook mega veel puistjes heb ik normaal ook niet, alleen in de week dat ik ongi ben.
Dat positieve heb ik van mn mannetje. Hij is altijd een stuk positiever dan ik.... Puistjes: Toen ik aan de pil was, geen puistje te bekennen. Ik stopte met de pil en twee maanden later zat ik helemaal vol met puistjes. Ik kreeg zelfs opmerkingen of ik zwanger was. Eind dec/begin jan verdwenen mijn puistjes. Dat viel mij en mijn mannetje op. De puistjes bleven weg en ik bleek zwanger. Begin deze maand zat ik weer helemaal vol puistjes. Maar de laatste week zijn ze weer aan het wegtrekken. Ik heb er nog maar één in mijn gezicht. Dus hier zijn de puistjes allemaal weer verdwenen.... Maar als jij altijd puistjes krijgt als je ongi gaat worden. zal het wel zo zijn. Bekijk het positief, je lichaam is weer 'normaal' aan het worden...
Ik ben helemaal happy met mijn 'nieuwe' volkswagen polo. Heb er zojuist al lekker een eindje mee gereden en het bevalt me prima. Heb ook nog lekker even in tuin in de zon uit de wind gezeten wat een verwennerij zeg! Echt heerlijk. Wel typisch dat iedereen die klachten heeft. We gaan er gewoon positief vanuit dat iedereen een knallende test heeft. Zojuist langs mijn moeder gereden met nieuwe auto zegt ze ook nog leuk Ben je toevallig weer zwanger je hebt dezelfde blik in je ogen dan toen je zwanger was . Nou ik hoop dat ze gelijk heeft! Geniet ze van het super mooie weer!
Nou Marleen, dat klinkt goed! Een hele nieuwe start in je polo en in je buik? Hier is het zonnetje regelamtig verstopt achter de wolken. Ik heb vanmiddag dus niet in de tuin gezeten
Nijntje: Dat is jammer. Hier is het helemaal blauw. Maar ik moet wel echt uit de wind zitten anders is het nog behoorlijk fris. Nou dat zou een mooie nieuwe start zijn. Ik moet nog een paar dagen wachten voor ik kan testen.