Ele, je hebt pb terug! Meiden ik ben er vandoor. Ben zooooo moe. Ik spreek jullie morgenmiddag!! Dan is het nog 6 nachtjes slapen....
ele in ochten (gelderland in de buurt van tiel) zit er een die het vanaf 16 weken doet en dan kost het 25 euro voor alleen geslachtsbepaling.
jan koning he? tenminste zo las ik net.. die doet het trouwens ook al vanaf 14 w staat op de site ik kreeg die tip zojiust soms he.. zou ik willen dat ik echt meer geduld had! maar mannetje helpt daar niet echt bij! hij wil het ook zo snel mogelijk weten ( dan kan ie gerichter shoppen zegt ie) het is ook echt een schat
oh trouwens super bedankt dat jullie meedenken! ik ben echt actief op zp vandaag zeg! wil mijn gemiddelde gewoon omhoog brengen XD
hoi hoi, de kleine heeft nu al 38.8, dus nu maar zetpil gegeven! ook heeft ze last van haar oren, dus toch even afspraak maken
ele, wat lief van je, dank je wel! Heb net gebeld en gevraagd of we vanmiddag nog konden komen (normaal alleen smorgens spreekuur) en dat mocht. Om half 5 moeten we er zijn. Het is hier aan de overkant dus lekker dichtbij. Laat haar mooi in haar lekker dikke pyama, ga haar er ook niet voor aankleden.ze voelt zich al niet lekker. Ze heeft net een tijdje bij mij op de bank gezeten en pffffff wat is ze warm zeg!Nu net even naar bedje gebracht, daar knappen ze van op. Liefs marianne
hopelijk slaapt ze nog een beetje en idd gewoon lekker haar pyjama aanhouden, zal al vermoeiende genoeg zijn om daarheen te gaan voor d'r.. laat je het hier wel weten straks?
tuurlijk laat ik het even weten hoe het is gegaan. Als het goed is slaapt ze nu, ik hoor iig niets en ze slaapt precies hier boven de woonkamer en het is erg gehorig hier. Gelukkig maar dat ze slaapt, is goed voor d'r. Je kan echt niets hebben he als je kleine ziek is, echt ik kan er wel om janken......dom he?!
ele: ja precies jan koning. Die maakt wel alleen 2d echo's maar dat is voor nu genoeg. Heb je al een afspraak gemaakt? Buterfly: groot gelijk de pyama aan laten houden is dan toch het lekkerste als je zelf niet fit bent zoek je het ook niet om echt aan te kleden zit je ook het liefste in je kloffie. Succes bij de dokter!
even snel, die collega van mij is vannacht overleden... Met mijn oma gaat het wel goed volgens mij. Al heeft ze nog steeds een bloeding....
jeetje nijn gedoncoleerd met je collega.. dat is echt snel gegaan zeg.. voor haar misschien wel beter, maar ja de dierbaren.. pff.. heel erg zoiets.. is de bloeding nog niet gestopt dan? ik heb er geen verstand van overigens.. het is goed dat ze positief blijft.. *knuf voor alles wat er nu weer op je af komt* En bedankt trouwens nog voor de tip van tienerbaby's.nl de maxo cosi mura is idd echt heel goedkoop daar. Alleen jammer dat hij in het oranje is, ik had het een leuke kleur gevonden maar manlief wilde toch voor de bruine gaan.. scheelde ons al snel 220 euro.. eigenlijk wil ik een paower nap doen maar moet om 5 uur bij mijn ouders zijn, mijn remlichten van de auto doen het allemaal niet meer..
Nijn, wat een vreselijk nieuws, dat is erg hard gegaan. Gecondoleerd met je collega, een hele dikke knuffel! Voor haar is het maar beter zo, eindelijk geen lijdensweg meer! Maar voor de nabestaanden is het erg zwaar natuurlijk. Wat een oneerlijke strijd is het toch altijd! Mijn meisje ligt nog lekker te slapen, denk dat het nu niet meer lang duurt voor ze wakker is. Ben blij dat ze zo lang slaapt, doet haar vast goed. Liefs marianne
zo hier ben ik weer, de kleine ligt lekker op bed, heb haar weer een zetpilletje gegeven, daar kunnen ze altijd lekker van slapen. nou wat een dokter zeg!!!wat een akelige man. Mijn moeder had me al gewaarschuwd dat we niets mee zouden krijgen en dat was dus ook zo.Ze vind ook dat we bij deze weg moeten gaan.We zijn hier net een jaar bij doordat we verhuisd zijn en deze zit aan de overkant, mijn ouders wonen 2 huizen naast ons en deze zitten er niet bij, omdat het zo'n akelige moeilijke man is Hij zegt dus dat er niets aan de hand is en dat ik maar zo door moet gaan met zetpilletjes geven en neuspray geven. Ja zegt ie kleintjes zijn zo vaak verkouden bla bla bla en je kan ze moeilijk elke week een kuur geven!!!! Ze heeft dus 1 keer eerder een kuur gehad en dat is toch al een tijd geleden. Zal haar symptomen neerzetten hier en oordeel zelf. - koorts. - dichte neus. - hoesten (met slijm) - zere oren. - erg loom vanochtend, heeft ze nog nooit gehad. reageerde nauwelijks. - heel erg moe. - erg witjes. - witte koude handen en voeten. - tranerige ogen. En ze heeft nu al 2 weken last van verkoudheid en toen heeft ze ook koorts gehad en nu dus weer. Wou vanavond ook geen eten, gelukkig wel drinken, dat is het belangrijkste. Hoop dat ze snel is opgeknapt.Met een kuurtje zou het vele malen sneller gaan maar goed! Liefs marianne
shit... een stuk getypt, allemaal weg... thnx lieve meiden. Het overlijden van mn collega is nu nog heel onwerkelijk. Morgen moet ik weer werken dan zal het allemaal pas echt doordringen.... Mijn oma krijgt morgen een maagonderzoek. Het is geen grote bloeding, denk ik, want dan zou ze nu niet zo fit zijn. Misschien kunnen ze het dan wel meteen dichtbranden. We blijven positief en oma zeker, nu ze weet dat ze overgrootoma wordt. Marianne, Esther heeft toch genoeg dingetjes waar een andere ha iets voor zou geven. Anders gewoon weer terug naar de ha, dan blijf je maar gewoon zeuren. Of je belt 's avonds als ze heel sloom is of koorst heeft naar de huisartsenpost... Ele, ik heb een adres waar ze vanaf 16 weken een geslachtsbepaling doen. Het is alleen niet helemaal in de buurt. Baby-pret De meeste bureau's doen het inderdaad pas vanaf 18 weken. Oa. ook die twee die ik je ge-pb-t heb (dacht ik).
goedemorgen.. het is nog veel te vroeg, maar heb vandaag een vroege afsppraak staan Nijn bedankt voor de tip, ik ga als ik thuiskom straks eens ff kieken Jullie hebben het oma al verteld he? hoe reageerde ze? succes op school vandaag.. Butterfly hoe is het met je meisje? Ik zou niet kunnen oordelen, ik heb er zo weinig verstand van.. en ik zal ook echt moeten leren omgaan met een zieke baby/kindje.. Dikke knuffel! Smokey aan de klus? voor iedereen een fijne dag gewenst!