joepie!!!!!!!! Ele, gefeliciteerd met je 12 weken zwangerschap!!!!! reageer later nog weer, maar dochter zit bij me,dus gaat nu moelijk
Goedemorgen meiden, Ele, gefeliciteerd met je 12 weken!!! Jippiieee!! en wat een mooie echo's van vorige week!!! Marianne, gefeliciteerd met je 25 weken!! All, ik ben weer een beetje bijgeslapen... Dadelijk lekker met een vriendin en de kleine shoppen (en mn mond proberen te houden...). Verder heb ik er wel over gedacht om het zh te bellen, maar na overleg met mannetje beslotne om het niet te doen. Mocht het misgaan, dan kan de gyn er ook niks tegen doen. Maar a.s. dinsdag zien we gewoon een kleine frummel met een kloppend hartje!! Mijn (.)(.) doen echt zeer vandaag.... Vandaag 6 weken!!! Weer een weekje er bij. Nog maar 34 te gaan!! Fijne (werk) dag allemaal!! En misschien tot vanmiddag!! Vanavond heb ik waarschijnlijk avondwake van die collega en morgen begrafenis. Liefs, Nijn PS: Ele, nu is het echt!!! Echt super leuk/goed/geweldig enz!!
Nijntje, o jee wat zal dat moeilijk zijn om je mond te houden tegen je vriendin! Je hebt ook wel gelijk over wat betreft de gyn bellen en dinsdag is het ook weer zo. En natuurlijk niet te vergeten, van harte met je 6 weken zwangerschap, alweer op de helft van de 1e 12 weken. Schiet alweer mooi op.
Vandaga niet veel gekletst meiden... Gelukkig, hoef ik ook niet veel bij te lezen.... Het is niet gelukt... Ik heb mn mond niet kunnen houden. Ze had al wel een vermoeden (we kennen elkaar te goed), want ze geloofde mn smoes van de zieke dokter niet... Maar wat goed uit kwam, is dat ik nu twee bh's van haar mag lenen. Die zijn bij haar te groot nu. Trok ik ze net aan (normaal heb ik A-cup, dit is B-cup) is deze ook al aan de kleine kant... Ikliet het mannetje zien en hij meteen: 'nou, nou, die zitten ook strak...'. Dus ze zijn zeker te weten gegroeid.... Ook heb ik vandaag kunnen oefenen met wandelen met de wandelwagen.... Het is haar kleine, maar nu kon ik in het geheim oefenen. Ook moest ze wat kleertjes kopen voor de kleine, dus ik kon gewoon bij de babykleertjes kijken zonder dat het op zou vallen... hihi echt leuk!! Wel nog af en toe heel licht bruine afscheiding, maar toch heb ik weer een goed gevoel! Dit weekend en dan is het al bijna zo ver!! Fijne avond!!
WAAR ZIJN JULLIE??? Vandaag begrafenis gehad van mn collega... Erg triest. In de kerk nog wel even een gebedje gedaan voor onze kleine frummel. Ben niet heel erg gelovig, maar nu was ik er toch. Vandaag ook nog een beetje geel/bruine afscheiding. Het wil maar niet stoppen... Op internet gesnuffeld en het hoeft helemaal niks te betekenen. Ik heb dus ook bedacht (en met mannetje afgesproken) dat het deze keer helemaal goed gaat en dat we dinsdag een kleine frummel met kloppend hartje zien!! Fijne avond meiden!! PS: Morgen ben ik er misschien niet, want ik moet eerst poetsen en daarna misschien richting het voetbalveld...
Hoi Nijn, Hier heel de dag druk geweest. De babykamer is geschildert. En ben nu helemaal op. Ga zo lekker tv kijken. Nijn: zal vast een zware dag geweest zijn. Lief dat je een gebedje gedaaan hebt voor je ukkie. en je hebt gelijk van die afscheiding dat hoeft niets te betekenen. De eerste zwangerschap had ik nergens last van en toen ging het mis. Nu heb ik 3 keer veel bloedverlies en afscheiding gehad en het gaat goed. Dus misschien juist wel een goed teken. Ik merk wel dat ik tegen dinsdag aan hik omdat ik dan eigenlijk uitgerekend was. En daarbij heeft iemand gisterne bij de januari mama's te horen gekregen dat het kindje niet meer leeft. En dan weet je meteen weer wat een wonder het ook is dat je kindje het goed doet.
Super leuk, Marleen, de kinderkamer geschilderd!!! Oei, dat is wel ontzettend schrikken bij de januari mama's.... Dan word je weer even met beide benen op de grond gezet. Maar gelukkig gaat het bij jullie allemaal goed en voel je de kleine regelmatig schoppen....
Nijn: ja ben er echt van onder de indruk. Want dan denk je echt oh jee het kan nu dus nog goed mis gaan. Je weet wel dat het kan natuurlijk maar nu word je ermee geconfronteerd. Maar hij spartelt lekker rond! En bij jullie gaat het ook goed zeker weten. Ben benieuwd naar je echo dinsdag! Dan moeetn we ook naar de vk toe. Blijft altijd spannend. Ga zo k2 zoekt k3 kijken en dan lekker naar mijn bedje. Morgen ben ik er waarschijnlijk ook niet veel gaan naar familie. Liefs Marleen en een fijne avond en zondag!
Geniet lekker van het getrappel in je buik!! Ik ga ook K2 zoekt K3 kijken. Heb het de laatste twee weken niet kunnen zien, maar precies bij de finale heb ik weer een zaterdagvondje vrij. Daarna ook lekker mn bedje in...
Hallo meiden, Nijn, lijkt me ook een zware dag als je collega begraven wordt.. was het een mooie begrafenis? Ik blijf erbij, ik denk dat het beetje bloedverlies dat je hebt en misschien ook nog zult krijgen echt van je verklevingen is.. ik kan me dat namelijk heel goed voorstellen dat dit toch met een beetje bloed gepaard gaat als ze uit elkaar worden getrokken.. anders zijn het toch geen verklevingen? en zoals je weet ook ik heb bloedverlies gehad.. het is gewoon een rot tijd vind ik.. de onzekerheid die gepaard gaat met het veranderen van je lichaam en hormonen.. Het is goed dat je er met je mannetje over praat en vooral dat je positief blijft.. heel goed van je.. mininijntje zal vast heel trots op je zijn dat je zo in hem geloofd! Bah marleen, wat een akelig nieuws.. ik zal zo eens in januari gaan lezen, zo erg he.. en idd je wordt weer even met de neus op de feiten gedrukt hoe gelukkig je jezelf mag prijzen als het wel goed gaat.. geniet maar lekker van het getrappel in je buik! weet je al hoe je de babykamer wil maken? smokey, ik las stiekem bij de nod mee om te kijken of je ei al gespot is.. helaas dus nog niet heb je die niet toch gehad 2 weken geleden? (jajajaja ik blijf tegen je praten,ik heb gewoon het gevoel dat je weer snel terug bent! en dan met een mooie banner! ) Butterfly lekker aan het genieten van je weekend? Ben jij ook al met de babykamer bezig? Dikke knuffel aan tulpje en anouk! (zou anouk nog steeds zonder internet zitten? hoe zou het met haar zijn?)
Ele: even in de reclame van k3 haha De babykamer word lime groen met paars. Een muur is lime groen de andere blijven gewoon wit. We hebben een paars rolgordijn. En de assecoires worden paars en lime. Lekker vrolijk dus. Als hij klaar is zet ik er hier een foto op. De meubeltjes zijn trouwens ook wit die staan in mijn fotoalbum. Ja he zou het met anouk en smokey en tulpje zijn? En butterfly: is je dochtertje weer opgeknapt?
Hey meiden, Wat lief dat jullie na me blijven vragen, van de week een behoorlijke inzinking gehad huilen huilen en nog eens huilen alles kwam er in 1x uit denk ik. Heb 1,5 jr geleden een burn out gehad en volede me van de week weer tegen het randje aan vandaar stapje terug met alles even dus ook hier op zp. Voel me nu gelukkig weer een stuk beter En ga donderdag lekker 1,5 week bijna naar spanje heerlijk wat zal ik genieten Ele nog van harte met je 12 weken helemaal geweldig! Nijntje nog een paar dagen dan mag je voor een echo en dan zie je een geweldige echo!! Pff wat een verhaal bij de januari mama's echt vreselijk. SUper dat het goed met je gaat Marleentje,en ja hier ook K3 hihi En butterfly hoe is het met jou en je kleinde meid? En tulpje hoe gaat ie bij jou??? Ei pff die is echt zoek maar laatste weken behoorlijk gestrest geweest dat zal er ook wel beetje mee te maken hebben denk ik straks misschien op vakantie eitje, hoop ik. Ele ik tikte nog wel eens op nod mee maar dat doe ik ook niet meer is zon "vaste kliek" zeg maar soms antwoord je op iemand en krijg je gewoon geen reactie terug dus daar ben ik klaar mee. Misschien kom ik voor mijn vakantie nog een keer langs, anders tot over een poosje en meiden ik lees elke dag stiekem nog mee hoor Liefs
Meiden, ik weet het niet meer. Net een hele dikke klodder bruin/zwarte afscheiding. Mannetje noemde het modder.... Geen rood en ook geen buikpijn, maar toch..... grrrrrrr....... Smokey, heel slim dat je dan even wat afstand genomen hebt. En dat alles er uit kwam is ook logisch. Het is niet niks wat je allemaal hebt meegemaakt het afgelopen jaar. Hopelijk tot snel met een hele mooie banner!!
goedemorgen! jaaaaa daar is smokey stiekem vind ik het best goed dat je je verdriet hebt kunnen uitten.. ook als is het verschrikkelijk als je er middenin zit.. ik hoop echt dat het je opgelucht heeft en dat je langzaam weer echt vooruit durft te kijken.. Het is je zo gegunt meid! En wat heerlijk een vakantie naar Spanje, ik zou daar zo'n zin in hebben! de zomervakantie lijkt alweer zo ver weg! wij hadden in de planning dat we in de hersfstvakantie ook een weekje weg zouden gaan.. maar helaas ik ben erachter dat ik maar 4 volle weken vakantie per jaar heb? heel raar... ik werk 32 uur.. heb nu 4 weken vakantie gehad.. en nog maar een dag over.. vind ik trouwens zo weinig in vergelijking met anderen.. ik maak geen over of minuren dat compenseer ik iedere keer netjes.. nou ja.. even terg naar smokey, ik dwaal helemaal af ik herken het wat je zegt met NOD, ik ben er na mijn curetage ook niet meer geweest.. de meeste vonden zichzelf zo belangrijk dat als ik een vraag stelde er pas 3 pagina's later soms op gereageerd werd door iemand.. nou moet ik eerlijk bekennen dat dat bij de april mama's ook wel gebeurd.. het gaat daar enorm veel over het kindje dat ze al hebben.. en toen ik daar vorige week mijn onzekerheid uitte was daar niemand die op mij reageerde.... Ik denk dat dat het minpunt van een site als deze is.. iedereen zoekt zijn aandacht en helaas zijn daar ook mensen bij die dat op de verkeerde manier doen.. maar dat is mijn mening.. ik blijf gewoon tegen je praten je moet gewoon weten dat je hier welkom bent en je ei kwijt kunt(dat andere ei), ook al zit je helaas nog in de fase zwanger worden.. Hopelijk kun je het allemaal iets meer loslaten en vind je je ei snel! dikke knuffel meid! is het nog een heel verhaal geworden! marleen klinkt heel leuk die kleuren! je maakt me wel nieuwsgierig! ik zat trouwens ook k3 te kijken.. alleen ik heb het einde niet gehaald en was in slaap gevallen XD Is het heel raar dat ik nu niet zoveel zenuwen heb voor de echo morgen? ik luister heel af en toe echt maar 10 sec naar de angelsound en als ik hem dan hoor leg ik hem meteen weer weg.. dan is het al genoeg en ben ik weer helemaal happy.. ik ga er dan morgen ook vanuit dat alles goed is, wat ik misschien helemaal niet moet doen.. want ze gaan tenslotte veel dingen nakijken..maar het voelt gewoon zo goed.. Nijn ik hoop echt dat voor jou deze weken ook omvliegen! het gevoel wat ik nu voel is zoveel anders dan de onzekere periode van het begin.. en als jij zo rond de 12 weken bent vertellen we dit aan smokey en tulpje deal? ik type echt te veel vind ik zelf.. ik ga gewoon stoppen om te stoppen anders ga ik nog wel even door.. ook al gaat het nergens over! doeiii dames! een fijne dierendag! (mijn moeder is vandaag jarig hihihi)
hoi hoi lieve meiden. Marleen, wij denken er over om de kamer ook weer limegroen te doen, hadden wij bij onze dochter ook......echt schitterend. We hadden daar toen als thema winnie the pooh, dus zijn nu op zoek naar een ander thema. Iemand nog ideeen? Ele, Logisch dat je minder zenuwachtig bent voor morgen, je weet dat de kleine leeft. Heel veel succes morgen in ieder geval. Hoe laat ben je aan de beurt? Nijn, ik zou me toch niet teveel zorgen maken, omdat ik ook denk dat het echt door de verklevingen komen. Ergens ook wel logisch dat daar oudbloed/stolsels bij vrijkomen. Gelukkig ook geen krampen,dus dat scheelt ook alweer een hoop. Heb je dat al eens nagevraagd dan over dat dat door de verklevingen kan komen? Smokey, fijn om je hier weer even te zien. had eigenlijk wel verwacht dat de klap nog bij jou moest komen, je was ook zooooooooo positief............daar is helemaal niets mis mee, maar je had het nog helemaal niet verwerkt. Hopelijk kun je er straks weer met volle moed tegen aan. Hele dikke knuffel! Met onze meid gaat het stukken beter, de kuur moet nog een aantal dagen, dan is ze er vanaf. Koorts heeft ze ook niet meer gelukkig! Eregisteravond lag ik op bed en leek net of mijn buik helemaal samentrok, een heel naar gevoel. Dus ik voelen aan mijn buik, is mijn buik dus echt van steen he! Echt zo kei en kei hard.Heb mannetje ook direct laten voelen en die voelde het ook.Een beste harde buik die niet zomaar even afzakte en ook niet fijn aanvoelde.Denk dat na 10min weer weg was ongeveer. Ach ja het hoort bij dit aantal weken dat weet ik ook wel, heb het al een aantal keren gehad, maar dan niet zolang en onplezierig. Vandaag is de kleine hele dag al door mijn buik aan het zwemmen, apart gevoel hoor, het is geen getrap maar echt druk bewegen hihihihi.Mijn buik is dan net de zee met allemaal golven, zo ziet het eruit. Liefs marianne
Ik denk zelf ook dat het door de verklevingen komt, maar twijfel omdat mijn eigen gyn vertelde dat ik er in principe niks van moet merken, omdat het zich allemaal in mn baarmoeder afspeelt... Net weer echt heel donker bruin... Ik ga zo mn vraag maar eens stellen bij de verloskundige hier op het forum, misschien kan zij mij gerust stellen.... Sorry meiden, als ik nu een beetje ego overkom. Ik ben gewoon zoo onzeker... Hopelijk is dat dinsdag verbeterd!!
Dat geeft toch niet nijn, als je wat dwarszit kan je dat hier toch altijd kwijt? Daar zijn we toch ook voor..... De verloskundigen hier op forum zijn soms niet zo supersnel met antwoorden, misschien zijn hier meerder meiden op forum die hetzelfde hebben als jij en kun je je vraag misschien bij hun kwijt. Nog 2 nachtjes dan mag je al voor een echo!!! Lijkt me super spannend!Ik zal voor je duimen.
Ik heb inderdaad contact met een meisje dat ook Asherman heeft. Zij is met Asherman ook zwanger geraakt en heeft toen ook een mk gehad. Nu is ze al weer 35 weken zwanger. Ik heb haar ook al een berichtje gestuurd en zij weet niet of het van de verklevingen kan komen. Ik ben er eigenlijk best rustig onder (de vorige keer had ik meteen de Vk gebeld), misschien omdat ik weet dat ik dinsdag toch een ehco krijg.... Fijn dat jullie naar mij luisteren (lezen), dan kan ik in ieder geval mijn verhaal kwijt... Ik ga nu weer even bankhangen. Misschien tot straks!
nijn, heb even rondgeneusd voor je op internet en kwam daar ook een verhaal tegen van een vrouw die ook zelfde had als jij, hier een stukje over wat ze schrijft: (-De zwangerschap is verder redelijk goed verlopen. Ik heb wel wat bloedverlies gehad de eerste 10 weken. Maar diverse echo's wezen uit dat er geen reden voor was. Het bloed zat niet bij het vruchtje in de buurt. Later heb ik er geen last meer van gehad. ) liefs marianne
Thnx, Marianne! Dat is op zich wel goed nieuws! Welke website was dat? Ik heb er eigenlijk, gek genoeg, nog steeds vertrouwen in.... ik ben er nu echt vandoor, echt even liggen.