2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

website moet ik dan nog even voor je zoeken, heb eerst op google gezocht en daar stond het tussen, maar heb daarna de website weer weggeklikt......sorry.
    Zal nog even voor je zoeken vandaag, maar nu heb ik er helaas geen tijd meer voor.

Liefs marianne

2. butterfly1984

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    morgen dames,

nijn sorry dat ik jouw bericht niet gezien heb, dat had je 10 min eerder dan mij gepost en heb ik helemaal over het hoofd gezien.. niet mijn bedoeling geweest om niet op je te reageren :)

maar jeetje wat een schrik, zoals je het verteld lijkt het wel oud bloed.. nog steeds niet lijkend op dat het mis gaat.. wat goed dat je toch positief blijft, dat kan ik je niet vaak genoeg zeggen.. maar mininijntje gaat jullie morgen een hele mooie verassing laten zien en dat is dat zijn hartje klopt!

lime groen, lijkt me heel mooi! laat jij ook een foto zien van het eindresultaat butterfly? wij weten het nog niet, afhankelijk ook of het een jongen of meisje wordt..

over een uur de echo.. pfff.. zojuist nog even met de as geluisterd en hoorden we heel goed het hartje.. we gaan nu dus met een andere gevoel naar het zh voor een echo.. maar tevens met een dubbelgevoel dat ze nu meer gaan checken.. gewoon allemaal spannend dus.. maar gelukkig niet meer het gevoel dat ik voorheen had dat het allemaal wel over zou zijn etc etc..

een fijne dag allemaal!

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ele, heel veel succes dadelijk bij de echo. Je bent al gerust gesteld door de AS, leuk zeg!!

Marianne, thnx voor de link. Ik heb even gelezen en zij heeft idd ook Asherman gehad. Toen zij die bloedingen had, was zij al geopereerd voor de verklevingen. Er zijn weinig/geen verhalen van mensen die zwanger zijn met verkevingen....

Meiden, ik ga zo lekker op visite, misschien tot vanmiddag.

Nog één nachtje.....

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Mini Nijntje klinkt echt leuk, Ele!!

O ja, lime groen, dat komt in ons hele huis terug.... Wij hebben lime groen als kleur in ons huis. Het zou dus zo maar kunnen dat dat ook voor de babykamer gebruikt gaat worden....

6. butterfly1984

Nijn, volgens mij als je goed leest staat er dat bij haar ook de verklevingen zijn teruggekomen, maar misschien lees ik het ook verkeerd en ben ik met een ander verhaal in de war.

Ele, sorry heb je helemaal geen succes gewenst volgens mij!
    En nu is het al te laat...........sorry, sorry, sorry.
    Maar is alles goed gegaan?Wanneer mag je nu weer?
    Ik kan je vandaag al wel een foto laten zien, want bij onze dochter hadden we het ook.

Ken ook een meisje van eerder, die is 5 dagen verder dan mij en haar vliezen zijn met 22weken gebroken, dus alle vruchtwater weg en bloedverlies.Nu ligt ze bijna 2 weken in zwolle en het ziet er voor zover best goed uit.vruchtwater is nog niet terug, dus ze heeft al 3 spuiten voor longrijping gehad, maar omdat zijn longetjes niet kunnen oefenen, moet hij straks aan beademing en misschien overlijdt hij er zelfs aan.
    Echt erg he?! Dan zijn wij hier allemaal nog gezegend

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Wat een verhaal Marianne. Dan besef je eens te meer wat een geluksvogels wij zijn.

Net een ander verhaal gelezen van iemand die met verklevingen zwanger geworden is, zij had tot ongeveer 12 weken bruinverlies en het is allemaal goed gekomen....
    Vandaag maak ik me ook heel wat minder zorgen dan gisteren. Misschien ook omdat ik geknuffeld heb met de wc-pot...

Ele, hoe was het in het ziekenhuis??

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Yooehoee!!!

eerst even heeel ego! herbie gezien en gehoord! hij zwaaide zelfs..... hij is 5.8 cm... alles zag er goed uit!! kan het echt niet geloven, zojuist een potje zitten janken... ben ook wel blij dat we geen nekplooimeting hebben gedaan.. ik zou nooit een vruchtwaterpunctie laten doen en dit kindje is zo welkom.. dus ben ook helemaal blij dat ik niet op uitslag hoef te wachten... maar nu echt echt echt mag genieten!!!!!!!!!! meiden ben zoooooo blij!!!!!!
    sorry moest ik ff kwijt!

wat een naar verhaal marianne, en geen sorry he :) zo erg als je zoiets overkomt.. het is en blijft een wonder als alles goed gaat.. Zou een foto heel leuk vinden! vind ik zo leuk he kinderkamers.. kan ook niet wachten totdat wij er langzaam aan gaan klussen! :):)

nijn nog maar een dag.. ik kan me je zenuwen heel goed voorstellen.. ik weet dat wij je niet kunnen overtuigen, maar alleen die echo morgen waarbij je zo'n innieminieboontje met een knipperlichtje zult zien!:) Ik hoop ook dat ze je gerust kunnen stellen en kunnen zien waar het bloed vandaan komt, dat scheelt ook weer onzekerheid.. hopelijk gaat voor jou de dag snel voorbij..

ik zat net in het ziekenhuis en echt waar, pff, sommige vrouwen :) onze gyno loopt vaak iets uit, nu kan ik me daaraan irriteren of juist niet omdat ze wel alle tijd voor je neemt en je nooit met gemengde gevoelens 'wegstuurt".. maar er zat nu een vrouw.. 20w zwanger.. aan het flippen.. ze mocht wel eens opschieten.. ze had zin in een sigaret.. en toen er nog iemand voor haar naar binnen ging.. dan ga ik ene roken.. Ik weet dat er vrouwen zijn die niet kunnen stoppen tijdens de zwangerschap, maar om het niet even vol te houden als je op de gyno zit te wachten... bah.. kan ik echt boos om worden er zijn vrouwen die zoveel moeite moeten doen om zwanger te worden of te blijven.. nou ja.. de hele wachtkamer bartse in gesprekken los toen ze naar buiten was.. ik was schijnbaar niet de enige die zich eraan stoorde..

zometeen zal ik de nieuwe echo's inscannen, ze zijn niet zo duidelijk, ze zijn voor het eerst uitwendig.. ook wel weer een mijlpaal zeg.. en wat gaaf dat herbie zo druk was.. tot laters!

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Oh Ele, wat een super nieuws!! Nu echt lekker gaan genieten, Herbie heeft het super goed naar zijn zin bij jou en gaat je pas over 28 weken verlaten!!
    Wel balchelijk idd van die vrouw van die sigaret. Zou helemaal lullig zijn als er mensen in de wachtkamer zaten die moeite hadden met zwanger worden of juist een mk gehad hebben.... sommige mensen....

Ik heb net bedacht dat ik morgen mini Nijntje zie met een kloppend hartje. Was net weer zooooo misselijk... en nu nog eigenlijk....

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    whaaa nijn is misselijk! zo zegt mijn man dat altijd.. en jij denkt dat het fout zit zegt ie dan.. dus nijn! heerlijk he die kwaaltjes!
    ik ben nu al 2 weken niet meer misselijk of weeig geweest.. dat vergeet je ook weer best snel vind ik..

maar nijn je hebt nu al 2 keer moeten overgeven toch? dat zijn echt wel goede tekenen! :):):)
    natuurlijk hoop ik niet dat je er echt ziek van wordt, maar af en toe even voelen dat je toch echt zwanger bent.. vond ik iig niet erg! :)

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Correctie, 3 keer overgegeven..... ;)
    Het komt deze keer helemaal goed, dat voel ik.... maar vooral, hoop ik!!!

Staan de foto's van Herbie al in je fotoalbum??

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    al 3 keer hehe sorry :)
    nee nog niet, het programma van de scanner had een nieuwe update nodig en als ik die wil updaten zegt ie pech gehad zoek maar een andere versie.. niet in die taal, maar komt er wel op neer :( mannie is er even mee bezig nu, heeft gelukkig veel verstand ervan, maar ook hij zegt dat het belachelijk is dat er voor een printer van nog geen jaar oude geen nieuwe update beschikbaar is en hij nu op zoek moet naar een ander programma.. dus het duurt ff :(

13. butterfly1984

wat een geweldig nieuws ele!!!
    Proficiat!Lekker op en top genieten nu.
    Zal hierna de foto's direct plaatsen in mijn album.

Nijn, heel veel succes morgen!
    het is vast allemaal dik in orde.

Liefs marianne

(sorry voor kort berichtje, maar moest even snel, ben nogal druk)

14. butterfly1984

nou meiden, foto's staan erin!

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Wat een leuk kamertje!! En wat een leuke, lieve foto van esther!! ;)
    over een aantal weken ga ik ook helemaal los met het kamertje!!

Ele, idd belachelijk dat je een nieuwe update moet installeren op zo'n nieuwe printer. Ik word sowieso helemaal gek van al die updates... update hier, update daar enz....

16. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Nijn: dat klinkt toch super! dat overgegeven. Morgen kun je eindelijk naar jullie ukkie kijken!

17. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Ele: super dat het allemaal goed was met de kleine nu kun je ook echt gaan genieten!

Hier zojuist naar het ziekenhuis geweest op controle bij de ergotherapeut voor mijn arm. Alles was goed moet nu in februari terugkomen als de kleine er is!
    Op de terugweg heeft mijn bij een ander achterop gereden. Ik was helemaal in shock haha begon meteen te huilen. De ander had gelukkig bijna geen schade alleen mijn auto zit voor behoorlijk in elkaar. Die word morgen naar het schade bedrijf gebracht. Tjee wat schrik je dan als je een aanrijdin hebt zeg en er zit een ukkie in je buik. Gelukkig hebben we zelf gniets maar zit nog te trillen!
    En mijn man is nu zijn auto ophalen in de garage die auto kreeg vandaag een grote beurt.
    Dus heb verder niet echt alles gelezen sorry maar ben nog na aan het trillen.

18. butterfly1984

Nijn:Dank je wel!!!Erg lief!

Marleen: o jee, dat was zeker erg schrikken, logisch dat je nog natrilt.Doe maar rustig aan! En mocht je wel last krijgen van je nek morgen, direct doorgeven he?!

Liefs marianne

19. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hier dacht ik vanmorgen ongi te worden, maar ben bang dat het niet goed gaat plas elke keer bloed en het is helder bloed wat eruit komt net als met de mk, af en toe een stollseltje. Weet niet goed wat ik nu moet doen zal ik de gyn bellen? Volgens mijn zit er nog iets wat er niet uit is kan dat na zon lange poos?? Heb ik weer...:(

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Marleen, dat zal wel schrikken geweest zijn idd, die aanrijding.... Vandaag geen last?

Meiden nog ongeveer 4 uurtjes..... Heb er weer alle vertrouwen in. Ben kots en kotsmisselijk en geen gekke afscheiding meer ontdekt...

Deel Deze Pagina