Smokey, ik zou inderdaad de gyn of de ha even bellen, want dit klinkt niet goed.... Misschien is het inderdaad een achtergebleven stukje.... Houd je ons wel op de hoogte? Heel veel succes meid!!
Ik heb al gebeld word terug gebeld, ze hebben een zieke gyn en mega druk. Ik ga natuurlijk van woensdag op donderdag ook nog op vakantie wat een k*t zooi sorry hoor... Nijntje heel veel suc6 vanmiddag komt helemaal goed!
smokey, zou best goed kunnen hoor dat er wat achter is gebleven, heb je ook koorts erbij? Maar is dit nu je eerste ongi na de miskraam?Want dan kan het volgens mij is het dan ook erger dan normaal. Ach ja, zul je altijd zien dat er zieken zijn en dat het mega druk is. Nijn, nog een paar uurtjes................spannend zeg! Nogmaals, heel veel succes!!! Liefs Marianne
Ik dacht vanmorgen eerst dat het me ongi zou zijn, maar dan had ik een cyclus van 27 dagen dat heb ik nog nooit eerder gehad ook. Misschien is het mijn ongi wel maar ik heb dan nooit dat ik bloed moet plassen elke keer. Ze kunnen met een echo toch zo zien of het eruit is? Ik heb geen koorts en voel me eigenlijk wel redelijk ok. Heb ook helemaal geen krampen
Je kunt beter dan even de gyn laten kijken, dan weet je het ook zeker. En zeker zo vlak voor je vakantie.. Zul je altijd zien dat je dan op vakantie ziek wordt of koorts krijgt. Thnx, Marianne! Het komt helemaal goed!
Nijn, ik kom je even heel veel plezier wensen voor de echo! Mini nijn met een kloppend hartje, daar ga je voor!!! Dikke knuffel
Ik ben terug gebeld, en ze hebben naar mijn dossier gekeken en bij de laatste echo was alles goed weg dus het kan echt geen restant van de mk zijn. Dit is dus gewoon een ongi en de 1e ongi na een mk mag je niet vergelijken met de ongi van normaal. Het is dus beetje heftig nu Ik kan met een gerust hart op vakantie gaan vertelde ze mij, pff wat ben ik blij Maar wat ben ik nu wel happy, betekend gewoon dat ik nu al ongi ben met 27 dagen dat is een record voor mij, niet 50 dagen hoeven te wachten op naar de volgende ronde!!! Ele ik zag dat jij ook een mooie echo gehad hebt, gefeliciteerd nog, sorry dat ik vanmorgen niet meteen aan je dacht maar schrok me even rot.
Smokey, zou ook echt even heen gaan, beter een keer teveel dan te weinig.En vooral ook omdat je op vakantie gaat. Hebben ze inmiddels al weer gebeld?
smokey, je had net voor mijn geplaatst, had je berichtje nog niet gezien! Dat zei ik vanochtend al tegen je toch dat de 1e ongi erger is Gelukkig dat je het nu zeker weet, onzeker zijn is ook niet de bedoeling.En gefeliciteerd met je korte cyclus!
Zo dames, Ik kan weer op zp kon heel de morgen niet op de site. Kreeg alleen maar error meldingen. En nu kan ik eindelijk erweer op. Nijn: ik had je al een bericht gestuurd maar nogmaals veel pelzier vanmiddag bij de echo! Super dat je weer kotsmisselijk bent haha vertrouwen blijven houden is heel belangrijk. Ik ben weer bij gekomen van de botsing gisteren. Heb vandaag wel een zware dag ik was namelijk vandaag uitgeteld van de vorige zwangerschap en zo'n dag is en blijft toch heel zwaar vind ik. Vanmorgen bij de vk geweest en alles was goed met de kleine. Hij bewoog ontzettend de vk zag heel mijn buik golven haha super leuk gezicht. Mijn bloeddruk was nu 128/81 dus netjes en mijn baarmoeder zat nu 1/4 nx staat op mijn lijstje. Wat het precies inhoud weet ik niet haha. Moet nu over 3 weken weer en daarna om de 2. Dus lekker vaak haha. Moet nu glucose laten prikken is hier standaard en bij 30 weken moet ik opnieuw bloedprikken voor resusfactor en krijg dan zowiezo een injectie omdat ik bloedgroep Oneg heb. Verder eigenlijk geen nieuws. Ga zo even bijlezen want dat heb ik nog niet gedaan.
Smokey, fijn dat je met een gerust hart op vakantie kan gaan. En een cyclus van 27 dagen is heel netjes!! Goed gedaan meid!!Daarom kon je je ei misschien niet vinden, je was te laat met je ovu testen.... Heel veel plezier op vakantie (Spanje, toch) en misschien komen jullie met z'n 3-en terug Fijn Marleen dat het allemaal goed was! O meiden, ik begin me toch kriebels te krijgen.... Nog 2 uur....
super dat alles goed ging marleen! 1/4 nx betekend een kwart boven de navel, dus ligt netjes op schema.Wees blij dat je niet net zoals bij mij de kleine al bovenin ligt, krijg je het aardig benauwd van en zuurbranden. Heb je geen klachten voor de rest mbt de botsing van gister?
butterfly: de kleine ligt zowiezo eigenlijk altijd lekker op een plekje links onderin en daar ook te trappelen zelde dat hij anders ligt. Volgens de vk dus echt een voorkeurshouding. Gelukkig hebben we niets overgehouden van de botsing. Vanmorgen naar de autoschade geweest en de schade is toch ruim 2000 euro dus behoorlijk maar dat word allemaal vergoed de auto is all risk verzekerd. Zuurbranden: heb ik 's avonds veel last van als ik net ga liggen in bed drink nu van te voren een beker koude melk en vaak in ebd nog een rennie en dan red ik het wel.
@zuurbranden: Melk helpt idd,maar niet voor lange tijd. Rennie neem ik niet, maar af en toe wel Maalox, schijnt beter te zijn, vooral in zwangerschap. Ik bedoel niet dat beeb hele tijd bovenin ligt, dat weet ik eigenlijk niet, wel vaak iig.Bedoel ermee te zeggen dat mijn baarmoeder al zo groot is dat ie daar alle ruimte heeft.....hahaha. Nijn: afleiding versnelt de tijd.hihihi