2e echo geen kloppend hartje meer

Discussion in 'Miskraam' started by marleentje26, Feb 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    buttefly: heb het aan de vk gevraagd en die gaf aan dat ik gerust rennies mocht gebruiken staat ook in de bijsluiter dat het geen kwaad kan in de zwangerschap. En neem er ook maar 1 hooguit per dag.
    Ik begreep wel dat de kleine natuurlijk niet altijd bovenin lag maar je bm wel.

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Marleen:hahahahaha oke......
    Dus Rennie kan ook geen kwaad?Ik had het namelijk van mijn moeder, die had dat destijds van haar vk, maar goed is ook al 13 jaar geleden....hihihi.Misschien bestond er toen nog wel geen rennie.Hij zij namelijk destijds dat maalox tijdens zw.schap beter was.Moet je rennie innemen met water of net als maalox opkauwen?Dat smaakt naar pepermuntjes trouwens

3. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: dat smaakt ook naar pepermunt je hebt volgens mij 2 smaken en die moet je ook kauwen of opzuigen. En kon geen kwaad zo staat het ook in de bijsluiter. Dus gebruik het gewoon als het nodig is anders slaap je toch niet van de zuurbranden.

4. butterfly1984

marleen: dank je voor de info, dan weet ik dat ook weer!
    Dus als de maalox keertje op is kan ik altijd rennie nemen.

5. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Nijn: hoe gaat het met je? AL goede zenuwen om jullie wondertje te gaan zien? Misschien zijn het er weer 2? Zit dat trouwens in jullie familie tweelingen?

6. butterfly1984

Zo......de kleine ligt eindelijk even in bed.
    Vanmorgen al vanaf half7 wakker.
    Ze lag tussen middag wel heel even op bed, maar toen reed er zo'n grapjas met een motor met veel te veel lawaai door de straat, dus was ze na 10min al weer wakker en ja slapen doet ze dan niet meer.
    Hopen dat ze nu even gaat slapen!

Goede vraag Marleen, had het ook een tijd geleden al keertje gevraagd, maar weet het antwoord niet meer of er was geen antwoord op gegeven.

Nijn, zou geweldig zijn als het er weer 2 zijn, dat zou een dubbel zo groot wonder zijn!

Liefs marianne

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Het gaat hier nog net.... Nog 45 minuten. Over 15 minuutjes is mannetje thuis en dan gaan we richting ziekenhuis.
    Ik denk zelf niet dat het een tweeling is deze keer. We hebben nl maar één eitje gezien. Het zou wel super zijn!!
    Tweelingen zitten best wel in de familie bij mij (mijn moeder had een mk van een tweeling, en mijn opa en oma hadden allebei een tweelingbroer/zus), maar daar had ik de vorige zwangerschap niet aan gedacht... en toen was het dus wel even schrikken (positief natuurlijk). Je verwacht het helemaal niet als je voor je eerste echo naar de vk gaat.
    Nu houd ik er iets meer rekening mee, maar ik ga er niet vanuit...

Meiden, ik ben er vandoor. Ik spreek jullie vanavond!!

Liefs, Nijn

PS: Wel allemaal duimen he??

8. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: ik duim mijn duimen kapot voor je! En heb een kaarsje branden voor jou goede echo en een voor ons kleine wondertje wat we vandaag helemaal enorm missen!

Ik ben benieuwd geniet ervan en ik lees het vanavond wel!

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Meiden even heel snel:

ONS MINI NIJNTJE DOET HET!!!! We hebben het hartje gezien en mini nijntje loopt zelfs 1 dag voor op schema. 6+5, maar de gyn laat het nu gewoon op 6+4 staan.
    We zijn zo blij!!!!

Liefs, Nijn

10. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Oh nijn wat geweldig, ik kon vanmorgen ook niet op zp en de hele dag deed mijn account het niet op mijn werk kon dus niet inloggen op het account van mijn baas.. ik wilde je nog zoveel plezier en succes wensen! maar ik lees nu net dat het allemaal super is gegaan en dat je eindelijk met meer rust deze zwangerschap mag gaan beleven... proficiat! echt super!!!

ik post deze snel en dan reageer ik even op de rest!

maar wat ben ik super blij voor je nijn!!!! geweldig!!! hoe voel jij je nu? :):):)

11. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    jeetje smokey wat schrikken zeg.. zoals ik me herinner was ik ook erger ongi dan anders en ook met (sorry voor de details) met klonten erbij.. het is wel super fijn dat je lichaam alles zelf gedaan heeft en dat je nu echt naar de volgende ronde kunt gaan! wanneer heb je nu je ei? nog op vakantie? :):) waar ga je eigenlijk naartoe in spanje?
    als je tulpje tegen komt in de strandstoel wil je haar deze maand ook succes wensen! ben benieuwd want volgens mij moet ze bijna testen toch? :)

marleen, wat een dubbele dag voor jou dan, en uitgetelde datum en alles goed bij de vk.. gelukkig dat ook alles goed was na de crash.. die kleintjes kunnen toch best veel hebben vind ik..
    goed om te weten dat je rennies mag, heel soms heb ik er ook al eens last van, ik dacht eigenlijk pas dat dat aan het einde van de zw erger werd.. maar niet nu al..

butterfly, maalox? is dat ook tegen brandend maagzuur? ik ken het niet, maar alle tips zijn meegenomen :)

wat een rotdag vandaag op mijn werk.. aangezien ik ambulant begeleider ben gebruik ik een laptop van mijn werk, maar ik kan al een week niet met mijn account inloggen.. vandaag dus op het hoofdkantoor gaan werken.. kon ik er daar ook niet in.. zo nutteloos dan..

eigenlijk zou er een vriendin komen eten, maar ben zo moe en gammel dat ik heb afgebeld.. lig nu alweeeeeer in bed :) en ga zo boerenkoolstampot met worst en spekjes maken :)

het leuke van de dag is dat ik vandaag officieel op mijn werk verteld heb dat ik zwanger ben.. nou ja iedereen zo'n beetje apart gesproken.. hou niet zo van het formule gedoe mensen luister eens even.. hihihi... iedereen reageerde echt super lief.. ondanks we niet weten of onze afdeling volgend jaar nog bestaat.. er is een grote kans dat ik in dec geen baan meer heb.. maar goed.. daar wil ik me nu geen zorgen over maken.. het voornaamste is deze zwangerschap met niet teveel stress goed verloopt.. voorheen zette ik mijn werk op de 1e plaats, dat doe ik nu dus echt niet meer.. ik heb echt geleerd van mijn "fouten"...
    zit ik weer veel te blaten he.. lijkt wel een typische zwangerschapskwaal.. hihihi

nogmaals nijn ik ben zoooooo blij voor je! zeiden ze nog iets over het bloedverlies? en heb je ook een echo die je kunt showen? ;)

12. butterfly1984

Nijn, GEFELICITEERD met MININIJNTJE!!!!!
    wat geweldig zeg!!!
    Mag je nu over 2 weken weer heen?

Ele, heb de foto's van kamertje in mijn album staan, dus als je wilt kun je kijkje nemen.
    Wat leuk dat ze zo lief waren op je werk, nu kun je dus helemaal vrij uit praten over de zwangerschap!

Ons meisje is weer niet lekker vandaag.........snap er niets van.
    Weet niet wat ze heeft, maar misschien wel last van doorkomend tandjes of kiezen, kan niets vinden, maar je weet maar nooit.
    Ze wil namelijk niet drinken vandaag, ze heeft nog geen halve beker op, terwijl ze normaal wel 3 bekers drinkt (1.5l)
    Hoop dat ze niet weer ziek word, deze kuur is na morgenvroeg afgelopen.

Liefs marianne.

(de kleine is nu lekker bovenin mijn buik aan bewegen, hahaha, komt omdat ik voorover zit en dat vind ie niet fijn.
    Een nadeeltje dat mijn bm als zo groot is.)

13. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: super gefelicicteerd! Geniet ervan! Ben helemaal happy voor je!

14. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    goedemorgen meiden,

gelukkig is zp er weer! :)

marianne wat een leuk kamertje! leuk dat thema van winnie en vooral die kleur.. echt vrolijk en lekker fris.. nu zou je een ander thema willen toch maar de kleur hetzelfde he? moet wel echt zeggen dat ik winnie super vind! :) krijg er gelijk weer de kriebels van als ik het zie.. heerlijk genieten.. ben ook benieuwd welk thema je dit keer gaat kiezen.. winnie blijft iig leuk mocht je het niet weten :):):)
    Hoe is het met esther vandaag?

nijntje! vraag me af hoe jij je voelt nu! mininijntje doet het gewoon en zal echt 9 maanden lekker bij jou blijven! :) wat een wondertje he.. en dat zo vlak voor de deadline als ik het zo mag noemen.. ik ben wel nog benieuwd wat ze gezegd hebben over het bloedverlies, of ze zagen waar het vandaag kwam/komt?

marleen, hoe gaat het met jou?

anouk! we missen je! hopelijk heb je snel weer internet terug en laat je weer iets van je horen! ;)

smokey, hoe is het vandaag met het bloedverlies? hopelijk is het ver weg als je op vakantie gaat. nooit fijn om vakantie helemaal niet nu het niet met de pil uit te stellen is.. veel plezier alvast met je koffer pakken! :)

een knuffel voor tulpje!

hier moe moe moemoe, wat een stomme nacht, kon maar moeilijk slapen en veel dromen en wakker liggen terwijl ik zooo moe was.. nu moet ik opstaan en heb ik een drukke dag :(
    hopelijk doet mijn acc op mijn laptop het weer, kan ik aan het eind van de middag thuiswerken... eerst heb ik verschillende huisbezoeken.. ook in de buurt van oss toevallig, dus ik kom vandaag even buurten nijn!:)

tot laters!

15. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

Nov 28, 2008
    4,404
    0
    36
    @nijn: jeeeeeeeeeeh! Geweldig!!! Dan heeft je gevoel je niet in de steek gelaten! Supergoed nieuws, ben heel blij voor je!!! :)

16. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    goedemorgen doortje!

hoe gaat het met jou? zondag 30 weken!!!!!! sjoe... heb je nog een nieuwe buikfoto? :):)
    hoe gaat het verder met je? :)
    dikke knuff!!

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Even snel voordat ik ga werken (studie dag vandaag, dus ik kan later beginnen).
    We voelen ons zooo gelukkig!!! Ik zal zo twee echo's in mijn album zetten van mini Nijntje. Dit lukte gister niet ivm de storingen.... Dan merk je pas hoe verslavend zp is....
    Over het bloedverlies hoef ik me geen zorgen te maken. De kleine zit goed bovenin.

Tot vanmiddag/vanavond!!

Liefs, Nijn en mini Nijn

18. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: ben zo blij voor jullie! Geniet er lekker van. EN nu dus niet meer onzeker worden mocht je nog wat bloedverlies krijgen het hoort er dan gewoon bij. Heb ik ook bij mij hoort het er ook bij.

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

Aug 27, 2008
    4,698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Mini Nijntje staat in mn album!!

En her vreemde is, sinds gister geen bruinverlies meer gehad... Misschien toch een beetje spanning of zo....

Meiden, ik ben er vandoor. Weer even wat slimmer worden... ;)

Doeiiiiii

20. marleentje26

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ik ga meteen kijken naar mininijntje!

Share This Page