Wat een duidelijke foto's. ALs jij gaat bevallen ben ik helaas al weer 2 maanden aan het werk haha wat gaat dat snel zeg
Goedemorgen meiden, Nijn wauwiee wat geweldig stomme zp was gister bijna heel de dag uit de lucht. Maar wat ben ik blij voor je helemaal super!!!! @ butterfly wat sneu nou dat je kleine meisie nou weer niet lekker is, vervelend zeg. Altijd zielig als zon kleintje niet helemaal fit is. @ele hier nog steeds veel bloed verlies met stolsels blehhh doorgelekt en al vannacht je kent het wel haha Maar ben super blij dat het gewoon nu al een ongi is Op zoek naar mijn ei nu als het weer een cyclus is van 27 dan is mijn ei rond de 18e maar dan ben ik net weer thuis van vakantie Deze ronde dus flink aan de klus. Ik ga in Spanje naar Moraira het is er nog super weer, en als ik tulpje tegen kom zal ik dat zeker doen, volgens mijn mag ze idd bijna testen. Ga wee even snel werken, pff laatste dagje morgen om kw over 6 in de morgen vliegen we al!! Liefs
zo eindelijk tijd om even wat te typen, heb het zo druk gehad. Ben lekker snert aan het maken. Nijn: Wauwie, wat een geweldige duidelijke foto's. Ben zo super super blij voor jullie. Smokey, Heel veel plezier op je vakantiebestemming, hopelijk kun je alles een beetje achter je laten en lekker gaan genieten. En daarna weer druk aan de klus? Neem je ook ovutesten mee? Ele, dank je wel! Zeker leuk kamertje he?! We hebben er helaas maar kort van kunnen genieten, doordat we 4 maanden na de geboorte van onze dochter gingen verhuizen, baal nu nog elke dag als een stekker dat we dat geweldige mooie kamertje niet meer hebben. Dus Winnie the Pooh is zeker nog wel een optie, doordat we er maar zo kort van hebben genoten. Met esther gaat het wel weer wat beter, denk echt dat ze last heeft van doorkomend tand of kies.Ze heeft namelijk steeds een dikke rode wang.Ze ligt nu even te slapen omdat ze tussen de middag niet heeft geslapen.Lief dat je er na vraagt. Weet jij al welk thema jullie doen voor de kleine? Marleen, hoe gaat het met jou? Liefs marianne
Mieden, thnx voor jullie lieve reacties!!! Ik ben nog steeds zo blij!! Ik heb het net tijdens de studie dag ook maar meteen tegen mn collega's verteld. Een aantal zeiden dat ze het ook al aan mij zagen... Net tijdens het plassen wel wat bruine stukjes verloren, maar ach, komt helemaal goed. Mini Nijntje zit nog lekker in mn buikje!! Inderdaad wat je zegt, Marleen, het hoort er gewoon bij!! Smokey, fijn dat je zo'n korte cyclus hebt gehad!! Hopelijk is de komende cyclus ook weer zo kort. Op vakantie flink aan de klus. O wat ben ik jaloers, lekker naar Spanje.... Mijn s-ouders zitten nu in Egypte.... Heel veel plezier en tot over een weer of 2!! Marianne, vervelend dat Esther aan het kwakkelen blijft.... Maar mischien als de tand/kies door is, dat het allemaal weer voorbij is. Marleen, nog niet denken aan je werk!!! *kijkt heel streng* Jij bent nog steeds aan het genieten!!! Ele, alles goed met jullie?? Liefs, Nijn
Smokey: een hele fijne vakantie! ele en tulpje: hoe gaat het met jullie? Nijn: hoe was je studiedag! Ik geniet ook erg van mijn zwangerschap helemaal nu hij steeds drukker word en heel mijn buik golf bewegingen maakt is zo bijzonder.
De studiedag was ontzettend vermoeiend. Moest ook nog na de middag notuleren... maar ach, dan zit dat er voor een hele lange tijd weer op... Lijkt me ook zo leuk om de kleine te voelen en helemaal als je de kleine dadelijk ook ziet bewegen. Meiden, ik moet nu eten, maar heb helemaal geen honger... Dan maar kleine beetjes....
Marleen, wil je niet meer tegen mij praten? Esther is weer ziek, ze had zelfs 39.5graden koorts. Ook buikkrampen en aan de diaree. Hoop dat het snel weer beter gaat. Ben nu lekker aan genieten van de golvende zee in mijn buik Liefs marianne
Hallo meiden! Smokey, lekker hoor spanje, ken de plaats niet waar je naartoe gaat.. spanje is altijd mooi dus ben ook wel jaloers eigenlijk Heel veel plezier en relaxte tijd in spanje.. hopelijk kom je even helemaal tot rust en kun je er weer helemaal tegenaan na de vakantie.. Ik duim ook voor je mee voor een korte cyclus! een spaans ei lijkt me ook niet verkeerd butterfly, dat is idd balen als je er zo kort maar van hebt kunnen genieten.. waarom niet nog eens winnie winnie is en blijft lief Heerlijk dat voorgenieten en nadenken welk soort kamertje we gaan nemen zelf denk ik aan baboesjka voor een meisje en een jungle kamer voor een jongen.. zoals je het verteld klinkt het inderdaad als een kiesje dat doorkomt.. hopelijk trekt het nu weer langzaam weg.. marleen jeetje wat een raar idee nu nog dat je buik op en neer gaat.. voel je nu ook al echt wat je voelt, bv voetje of hoofdje? En even naar nijn luisteren! niet aan je werk denken! nijntje die echo's zien er echt goed uit he! jeetje wat duidelijk en wat fijn dat je ook nog een paar dagen vooruit bent gegaan dat scheelt weer een boel alleen jammer nu springen de weken niet meer samen om! goed van je dat je die het van je af kunt zetten en gewoon lekker in mininijntje geloofd en er echt van kunt genieten! wat leuk dat ze het al aan je zagen! heb je ook het idee dat ze je als havikken in de gaten hielden? Hier echt een rotdag.. ik vertelde al dat mijn pc het niet deed.. al sinds vorige week dinsdag.. ik moest vanmorgen eerst clientbezoeken doen en daarna maar doorgereden naar het hoofdkantoor om daar weer achter een pc te werken.. toen ik mijn leidinggevende gedag zei op haar kantoor gooide ze nete de hoorn op de haak.. zo zegt ze ik heb je de hele dag gebeldd maar je telefoon staat uit.. en dat kan niet.. en je moet bereikbaar zijn etc etc en ik heb een paar voicemails ingesproken.. ik dacht.. euuuuuhhhhhhh... ik heb net nog op mijn tel gekeken en die deed het gewoon en ik heb geen oproep gemist? dus ik zeg dat.. nou vol in de aanval.. hij staat uit, jawel hij staat uit.. ik met hoge poten naar mijn telefoon.. staat gewoon aan geen oproep gemist.. gaat ze bladeren naar mijn oproepinfo.. zie ik op het blaadje op haar bureau dat ze mijn prive gsm heeft zitten bellen.. toen ik vroeg welk nummer ze gebeld had zei ze die... dus ik vertel dat onder werktijd mijn prive tel uitstaat.. haar fout zei ze nadat ik een dsicussie gehad heb over dat mijn tel aan moest staan.. pfff... toen was het nog geen einde.. je hebt 2 weken geleden een intake gahad.. waar is je verslag.. moest ik me plots weer verdedigen.. dus ik zeg.. nou de dag na het gesprek heeft 3 dagen internet eruit gelegen zoals je weet, niemand kon inloggen mailen of wat dan ook.. niet waar zegt ze.. dus ik weer echt wel zelfs het gebouw hiernaast had geen internet.. niet waar.. wel waar.. pff.. maar zegt ze dan kun je toch hier komen werken? dus ik leg uit ik had clientbezoeken en ik ging er niet vanuit dat we zolang niet kondern werken.. pas de week erna deed onze mail het weer... een dag nadat de mail het deed.. deed mijn account het dus niet meer.. kreeg ik dat over me heen.. waarom ik er geen werk van gemaakt had? dat heb ik? dat heb ik gelijk gemeld en ze waren ermee bezig heb ze elke dag een paar keer gesproken en iedere keer moesten ze iets nieuws uitzoeken.... volgende onderwerp.. je hebt je agenda al een paar weken niet ingeleverd.. klopt.. in de zomervakantie hoeft het niet.. toen was ik op donderdag heel laat thuis.. ze sturen het pas op donderdag en als ik dan toevallig de hele dag onderweg ben ga ik niet nog bij thuiskomst inloggen om de agenda te sturen... maar schijnbaar snapt niemand dat.. en de week erna hadden we geen internet en vorige week konik niet inloggen.... dan kon ik toch schriftelijk de agenda inleveren? ahum moer ik om de agenda in te leveren 1 uur op en neer rijden? ik werd zo afgezeikt... heb verteld dat het mijn pakkie an niet is dat mijn pc het niet doet en dat hun moeten zorgen dat de spullen werken.. ze wilde mij gewoon afzeiken.. over 2 weken heb ik evaluatiegesprek.. en ik weet dat ze moeten bezuinigen en misschien de hele afdeling dicht gaan ze staan echt onder druk vanuit de provincie.. en dat ik nu ook nog eens zwanger ben... dus ik zeg op mijn vriendelijkste toon.. ik ben trouwens over de 12 weken.. ja zegt ze.. dat zie je zo... aha...fijn dank je.. dat was het? geenwat leuk? niks noppes nada.. ik heb besloten om me er niet druk om te maken,.. ik wist al bijna vanaf het begin dat ik in dec mijn contract niet verlengt zou krijgen.. ik laat me niet afzeiken.. en als het zo moet praten ze maar tegen een muur dan luister ik niet meer.. ik laat me niet voor leugenaar uitmaken en ik kan er niks aan doen dat ik niet fatsoenlijk kan werken... nu moet ik morgen weer naar het hoofdkantoor en met de tip om mijn laptop aan de it's te geven en pas terug te nemen als hij het weer doet.. alsof dat wat helpt... die jongen die nu alleen in de it werkt is deze week pas begonnen omdat hij de andere vervangt die is op vakantie.. een andere is langdurig ziek en de andere zit te waken bij zijn moeder die op sterven ligt.. en nu moet ik die jongen een beetje onder druk zetten terwijl hij zo'n beetje de hele dag al de hele week met mijn account aan de gang is en het gewoon niet meer weet... heel collegeaal... zo wat een verhaal.. ik moest het even van me afschrijven.. ik kan het gelukkig goed van me afzetten als ik het kwijt ben.. mijn man zei ook al of ik het hier zo bij wilde laten.. en eerlijk gezegd wel ja.. ik ga hier geen energie in steken.. ik heb mijn energie voor andere dingen nodig.. zo dat was het!
loool ik heb zo mijn verhaal lopen spugen dat ik als ik het terug lees denk jeetje ik kan geeneens normaal typen! sorry he dames.. waren de frustaties
Sooo, wat een verhaal..... Maar goed dat je niet over je heen hebt laten lopen!! Jij kan er inderdaad niks aan doen dat je laptop het niet doet en dat het netwerk er uit ligt. Gezellige vrouw, ook erg meelevend.... NOT! Mijn directeur zei vandaag nog: "let je wel op met bukken en tillen? Anders laat het de andere collega's maar doen." Zo kent niemand hem (hij begon zelfs te huilen toen ik vertelde zwanger te zijn). Maar nu mooi gebruik van maken.... hihi Ik verspring nog wel dezelfde dag mee, want de gyn en ik hebben besloten om mijn eigen berekening aan te houden. Die ene dag... En ik wil natuurlijk gelijk lopen met jullie!! Marianne, dat is flinke koorts zeg! Stop haar maar lekker in vanavond!! Ik heb net toch wel één heel stokbroodje naar binnen gekregen.... Ben bekaf, dus ik ga nu lekker bankhangen. Komt dadelijk nog een vriendin even de wii afstandbedieningen lenen. Prima, maar ik heb mannetje (is overwerken) even gevraagd om om 19.45u even te bellen, zodat ik wakker ben als mn vriendinnetje komt. Ben trouwens benieuwd of ze iets zeggen van de echo. Die staat nl gewoon in de kamer op het dressoir... hihi Fijne avond meiden!!
buttefly: jawel hoor maar lees vaak over dingen heen omdat ik zo moe ben. En had zo even niets wat ik aan je wilde vragen ofzo Ele: haha ik hoef pas over een half jaar te gaan werken dus ben er nu niet mee bezig haha Ik voel niet zozeer wat het is ene voetje of handje wat er beweegt maar je ziet mijn buik regelmatig helemaal golven zo druk dat hij is. Ik ga zo even heel je verhaal hierboven lezen. Butterly: vervelend dat ze weer koorts heeft dan is het toch weer griep denk ik ipv tanden want dan loopt de koorts niet zo op.
kwam je een beetje wijs uit het gefrustreerde verhaal? het rare is het ene moment doe je het heeeel goed en het andere heelemaaaaaal niet... je hangt altijd aan een zijde draadje.. zo voelt het lekkerlijk ook! ben benieuwd of je vriendin opvalt of er een echo in de buurt is! jij kunt ook je mond niet houden he nijn heerlijk die enthousiasme en fijn om je zo gelukkig te zien.. nou ja jou niet zien aan je berichten te lezen en wat een fijne baas.. nou ja zoals gezegd zei de mijne dat ook toen ik haar vertelde voor de 3de keer zwanger te zijn.. ik moest het ook rustig aan doen etc etc.,. nu lijkt het nu het serieus is dat het allemaal niet meer zo leuk is.. nu ben ik echt zwanger.... ik zal even de echo's van maandag in mijn album erbij zetten! je ziet ze niet zo goed omdat ze uitwendig zijn en ze kreeg ook geen leuke foto gemaakt omdat herbie zo druk was
Ele, Dat was je dagje wel weer dus! Je zou ze soms toch ook wat die mensen?! Baboesjka ken ik niet, wat moet ik me daar bij voorstellen? Het klinkt al wel heel erg leuk. Je kan nog niet echt voelen wat hoofdje en voetjes zijn, maar soms voel ik de kleine op 2 plekken tegelijk, dus dan rekt ie zeg eens lekker uit..........hahaha Heerlijk zo'n golvende zee in je buik. Vanavond zat ie echt helemaal onderin te wroeten, dat was wss het handje, weet ik nog van Esther.Heel apart, maar wel erg leuk om te voelen.Nu is de kleine lekker aan het bewegen en trappelen! Nijn, misschien helpt het als je vaker kleine beetjes eet. Liefs marianne
ele: wat een gezeur op je werk zeg bah. Had ze even een baaldag die ze op jou af reageerde. Je hebt groot gelijk dat je je niet voor leugenaar uit laat maken. Die werkgevers van tegenwoordig zijn vaak zo ontzettend lomp dta ik denk ben een eens beetje menselijk. Hier ook eerst een heel gevecht om thuis te zijn met bi en nu ben ik thuis en hoor werkelijk helemaal niets meer van mijn werk. Ze zei toen dat ik maar een keer moest bellen tussendoor hoe het met me gaat. Nou dat doe ik dus niet ik vind dat mijn leidinggevende me zelf wel kan bellen. Daarnaast geen kaartje of niets van beterschap ofzo. Allemaal zo lekker onmenselijk. Zo dat ben ik ook kwijt haha
kamertje: hier word niet echt een thema. Het word limegroen met paars maar zonder echt figuurtjes enzo.
Bah marleentje dat is ook niet leuk.. maar goed dat je er toch om kunt lachen.. nou ja lachen.. je weet dat je in je gelijk staat.. en zoals nijntje hierboven zegt, genieten jij! niet aan je werk denken! zonder figuurtjes is ook leuk, maar ben zo verslaafd aan de moderne baboesjka's! en een jungle lijkt me gewoon leuk om wat te knutselen met hout enzo ik kon het niet laten om hem hier te posten.. maar euhhh zien jullie ook de terminator erin? je ziet het gebit echt super goed
ele: super mooie foto. Is ook leuk met figuurtjes enzo maar omdat we gekozen hebben voor limegroen en paars word het anders veel te druk denken we.
goedemorgen! heerlijk smokey gaat vandaag op vakantie, neem me mee! toch baal ik een beetje van de slechte kwaliteit van de echo.. je ziet veel grijs door elkaar lopen.. de inwendige echo's zijn echt een stuk duidelijk.. vandaag nog een dagje werken en dan weekend! ik heb zo geen zin na gisteren.. ik werk eerst thuis tot 12 uur ( de poetsvrouw komt) en daarna maar weer richting hoofdkantoor.. gelukkig hebben we een leuk vooruitzicht in het zicht.. dit weekend gaan we weekendje weg ben ervandoor tot laters!
ele: ja dat klopt inwendige zijn veel duidelijker. We hebben een inwendige gehad met 7 weken en die was duidelijker dan de uitwendige met 12 weken. Maar als je straks de 20 weken echo krijgt vind ik kun je pas echt iets zien van je kindje. Probeer je niet druk te maken om je werk. Laat ze lekker en trek hjet je niet aan. Lekker zeg een weekendje weg! Wij gan 28 november samen nog een weekendje nar maastricht en gaan daar naar de musical mamma mia. Ben benieuwd want ben dan alweer 34 weken zwanger.