2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    we gaan naar gelderland :) naar mijn mannie zijn tante die heeft daar een huisje in het bos met zwembad :) en een heerlijk bad op de logeerkamer :) ik voel me altijd zo'n celeb dan :)
    echt even lekker ontspannen :) (en een beetje aso is het ook wel, maar toch stiekem genieten) :)

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Zo vandaag is het weer stukken beter dan gister!!!

Ele: wat een geweldige mooie echo!
    Grappig he dat je het gebitje al zo goed kan zien?!

Esther heeft nog koorts, wel gezakt naar 38.2, maar voor de ochtend is dat best al hoog.
    We denken aan de hoektandjes dat die erdoor komt, daar is het tandvlees erg dik, aan beide kanten onderin en wss komt er ook nog eens een kies door, daar zie je 2 witte puntjes.Dus in totaal 3 tegelijk!Geen wonder dat ze zo ziekig is!

Nijn: Hoe voel jij je vandaag? En wanneer mocht je ook al weer terug voor echo?

Smokey: Je bent al op vakantie..........heerlijk zeg!Ben helemaal jaloers.

marleen: We hebben bij Esther op de kamer ook een paars gordijn, super leuk! Is zo'n doorzichtig overgordijn tot op de grond!Weet niet hoe je dat noemt.(in between ofzo)
    En dan heeft ze rolgordijnen.

de kleine trapte me net een aantal keer helemaal onderin.......erg pijnlijk.Voelde het echt helemaal onderin nog, net of hij zo uit mijn "piepdoos" komt zetten....hahaha.

3. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Butterfly: verveledn dat ze nog steeds ziekjes is. Misschien kun je chamodent proberen dat helpt goed tegen de pijn van het doorkomen van de tandjes.
    Vervelend he dat getrap onderin. ik heb ook al vaak gedacht nog even en ik zie er vanonder en hand of voet uitkomen haha

We hebben hier een groene muur en een paars rolgordijn. En dande andere muren gewoon allemaal wit en witte meubeltjes. Het dekentje voor op ebd is ook paars en het lakentje dan weer lime groen. Nu nog leuke mandjes uitzoeken en een witte plank en nog de lamp gaan halen en dan zijn we een heel eind klaar denk ik.

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Wordt een rustig weekend hier... Smokey in Spanje, Ele in Gelderland (dan kom je nog redelijk langs ons, mag ik mee??)
    Zaterdag moet ik 5 (!)wedstrijden tennissen.
    Marianne en Marleen, lekker rusitg voor jullie dus!!

Wow, Ele, het is gewoon echt al een kindje!!! Over 5 weken heb ik dat dus ook?? Kan het nog niet geloven hoor.... Ik vind het trouwens wel een mooie echo hoor!!

Marianne, vervelend dat Esther zo veel last heeft van haar tandjes, maar 3 tegelijk... dan gaat het ook ineens wel erg snel...

Ik ben weer erg moe (ga daarom ook niet tennissen vanavond) en een vriendin komt mannetje knippen. Wordt dus wel gezellig. Verder is het geen geheim meer dat we zwanger zijn, al zet ik het nog niet op mijn hyves, dat komt na de volgende echo op 28 oktober.

Fijne avond meiden!!

5. butterfly1984

even nog een heel snel van deze kant:
    vandaag best veel pijn gehad door het trappen/bewegen van de kleine, voelde hem/haar door hele buik en helemaal onderin (schaamstreek) daardoor erg veel steken en prikken, erg pijnlijk!

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Morgen dames!

ik word er echt soms helemaal gek van dat ik per ongeluk op een verkeerde knop druk en mijn hele tekst weg is.. zonet ook weer..
    misschien omdat ik te vaak met laptop op bed lig misschien :(

marianne gefeliciteerd met de mijlpaal van 26 weken! die is binnen he! lijkt me toch op een bepaalde manier een fijne gedachte dat je kindje vanaf nu levensvatbaar is..
    hoe gaat het met esther? komen de tandjes al wat beter door?

nijntje joehoee de 7 weken zijn ook binnen! :) iedere week weer een beetje meer feest he, vooral na zo'n mooie echo deze week :)

joepie ikkuh 13 weken! :) zojuist bedacht ik me voor het eerst dat ik heel langzaam nu naar de 20 weken ga!
    vanaf wanneer voelden jullie ook alweer de plopjes marleen en marianne? nog steeds voel ik dat gekriebel van binnen en als ik het vergelijk met 2 weken geleden wordt het wel iets duidelijker.. gek he.. maar om nu te zeggen dat is herbie, dat weet ik niet.. nou ja been benieuwd wat het met de weken doet, of het nog duidelijker wordt of niet :) de echoscopiste zei iig dat ik het echt nog niet kon voelen.. maar dan denk ik weer, ik voel ook niet iets bewegen of stoten of wat dan ook, iets kriebelt er gewoon.. :)

allemaal een fijn weekend! nijntje succes met tennis! luister je wel een beetje naar je lichaam? :)

7. butterfly1984

Ele: Gefeliciteerd met je mijlpaal...............13 weken in de pocket.
    Heb je ook Hyves?Misschien kunnen we elkaar toevoegen.
    Ik voelde de kleine al heel erg vroeg,zal wel komen doordat 2e is misschien, voelde de kleine tussen de 10 en 11 weken geregeld.

Nijn: Joepie.............7 weken alweer!!!!Gefeliciteerd!
    Schiet alweer lekker op he?!

marleen: Hoe is het met jou?

Esther heeft tot nu toe nog geen koorts, maar is nog wel bleekjes, nog geen tandjes te zien, maar zal vast niet lang duren.

Ga snel weer verder, de kleine is beneden.

Liefs marianne

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Butterfly gelukkig heeft ze geen koorts.. ik vind het wel echt zielig als kinderen de tandjes door krijgen.. dikke knuffel voor d'r!

Ik heb hyves maar doe er vrij weinig mee :) ik zit er zelfs overna te denken om mezelf daar te verwijderen.. de meeste mensen die ik in mijn vriendenlijst heb zijn van vroeger en heb ik niet of nauwelijks contact mee.. gebruik jij het wel veel?

ik merk trouwens wel dat de hormonen soms echt de overhand nemen, ik ben al een paar dagen achter elkaar boos op mijn mannetje op hele stomme dingen.. op dat moment beleef ik het ook als heeeel erg.. terwijl ik me echt moet schamen om de dingen waar ik een punt van maak.. gisteren nadat ik boos was moest ik huilen omdat ik het weer zo zielig voor hem vind.. en hij zegt alleen maar ja en amen.. meestal zou hij dat ook echt niet pikken :)

9. butterfly1984

Ele: dank je wel!!!De temperatuur is wel 0.6graden gestegen vergeleken met 3uur terug,maar hoop dat het daarbij blijft.
    Ik zit elke dag wel op Hyves......hihihihihi.

liefs marianne

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Ja ja, vandaag officieel 7 weken, misschien zelfs 7 weken en een dag (volgens de echo). Het begint al ergens op te lijken, vind ik... En mijn buik ook....

Ele, vandaag al weer 13 weken, ja je gaat echt richting de 20 nu!! Lekker genieten!!!

Marianne, al weer 26 weken. Jij op naar de 30!!! En hoe is het met de temperatuur van Esther afgelopen??

Meiden, ik ga er weer vandoor. Dadelijk weer naar oma (ligt weer in het ziekenhuis) en daarna feestje (maar daar ga ik maar kort heen, want ik heb geen zin).
    Morgen dus tennissen en ik ga zeker naar mn lichaam luisteren. Mijn partner weet er van en zij geeft me groot gelijk. Ik heb al aangegeven dat tennis nu even niet op nr.1 staat.

Fijne avond!! En fijn weekend!!

11. butterfly1984

nijn: haar temperatuur was vanmiddag 38.2,als straks nog hoger is dan weer een zetpil.
    hoe gaat het nu met je oma?
    en zeker goed naar je eigen lichaam luisteren!!!!(kijkt heel streng!hihihi)

12. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Nijn: inderdaad ik spreek je ook even toe! Doe rustig een en denk aan jezelf en goed aan mini nijntje!

Butterfly: het zal hier rustig worden dit weekend. Grote kans dat alleen wij er samen zijn.

Voor alle vakantiegangers alsnog geniet ervan! Ik ben jaloers haha

Hier vandaag alle babywas gewassen en het meeste ligt alweer schoon en gestreken in kast. Word soms moe van mezelf heb heel de week al een poets drang lijkt wel nesteldrang. Alles moet schoon en opgeruimd zijn. Nu was dus de babykamer aan de beurt. Heb zojuist het bedje opgemaakt kijkt zo gezellig haha

13. butterfly1984

Marleen: idd, zal een rustig weekend hier zijn!!!
    Ik heb nog heel veel kleertjes van Esther hier liggen, wat ze toen bijna of niet heeft aangehad,omdat toen ze geboren werd, het echt superwarm was en daardoor veel alleen maar rompertjes heeft gedragen.
    Dus koop niet veel nieuwe!
    Het bedje heb ik destijds niet opgemaakt, omdat ik niet wou dat er allemaal stof bij kwam Wou het wel heel erg graag en heeft me ook erg veel moeite gekost om bedje niet op te maken!!!
    Dom he?!

Liefs marianne

14. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: ik heb het er nu wel opliggen maar was het voor die tijd gewoon nog een keer. Vind het zo mooi staan als je nu binnenkomt dan kijkt zo anders. En die poetsdrift die krijg ik vast nog vaker haha

15. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Hier even een foto van hoe het kamertje er tot nu toe uitziet.
    Het is natuurlijk nog lang niet klaar er komen nog overgordijnen, waarschijnlijk een hemeltje, accesoires enz enz

16. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    en de laatste foto

17. butterfly1984

Marleen: Leuk kamertje!!!
    Misschien gek vraagje, maar heb je geen vensterbank?of zit het rolgordijn daar overheen? vind het wel heel mooi staan zo.
    Mooi lakentje, dat groen geblokt.Super!
    heb je mijn foto's al bekeken hoe we het kamertje van Esther hadden ingericht destijds?

18. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Butterfly: de vensterbank zit inderdaad achter het rolgordijn.
    Het lakentje kotm van de hema! Daar hebben ze veel mooi spul.
    Ja heb ik gezien dacht dat ik er ook iets over gezegd had maar dat zal wel niet als je het vraagt. Was ook een mooie kamer!
    Ben ook best trots op ons kamertje nu haha

19. butterfly1984

wou nog wat typen druk ik op verkeerde knop!!!
    Nou ja, kon ik mooi nog even wat lekkers pakken.....hahahaha

Heb trouwens nu al een tijd last van mijn benen snachts, dus erg vaak wakker omdat ik zo vaak moet draaien, omdat ik dus door de pijn in mijn benen niet lang op 1 kant kan slapen.
    had dit met esther ook, alleen toen al met 13 weken.
    Nu vanaf een week of 23 denk ik.

Ik vind dat de buik nu best wel erg snel groeit, mijn moeder zei ook al, je lijkt nu al wel 9 maanden zwanger!!!Hahaha.
    En moet nog dik 3 maand!
    Moet zeggen dat ik echt wel meer moeite krijg met dingen doen en Esther op tillen. Ook met zitten zit mijn buik al behoorlijk in de weg.
    Maar het hoort er allemaal bij en neem het allemaal voor lief!

Wij hebben trouwens niet gekozen om een 3d/4d echo te doen, omdat je dan al precies weet hoe je kindje eruit komt te zien.
    Bij esther hebben we dit ook bewust niet gedaan, omdat het gigantisch spannend blijft tot het laatste moment.Je weet niet wat het word en hoe hij/zij eruit ziet.............geweldig toch?!!

Ik houd trouwens geen vocht vast, 1 van jullie wel?

Sorry hoor, blijf maar aan typen, weet niet waar ik last van heb!!!Hihihihi.

Ben alleen beneden, mannetje heeft 4 nachten en vanacht dus de 1e nacht.
    Vind dat altijd wel wat minder, omdat je ten eerste alleen slaapt en ten tweede omdat hij dan overdag slaapt, dus je ziet hem dan bijna niet!

Nou ik zal maar stoppen met dat getyp!!!!!!!

Liefs marianne

20. butterfly1984

Tuurlijk ben je trots op je kamertje!!!!Moet ook toch?!
    En als het alsnog een meisje word heb je ook niets te vrezen, het kan voor allebei!
    En nu elke keer even de kamer in lopen natuurlijk en alvast een voorstelling maken hoe het zal zijn als de kleine erin ligt.
    Hahahaha, echt leuk is dat!!!kan me nog heel goed herinneren.
    Alleen Esther heeft eerste week in zh gelegen, dus dat was wel een domper!

Deel Deze Pagina