2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Toch nog even een snel berichtje van mij.
    Met oma ging het op zich wel goed zei mn moeder. Maar het is ook geen darmbloeding,dus waar het bloed vandaan komt, weten we (nog) niet....
    Gister op de verjaardag tegen een aantal mensen verteld dat we een mini Nijntje verwachten. Erg leuke reacties gehad!
    Gisteravond, nog iets leuks, zei mannetje ineens: je kunt je buikje toch al echt goed zien hoor! Leuk, leuk, leuk!!

Marleen, mooi kamertje. Het lijkt heel veel op het kamertje van de kleine van een vriedin. Zij hadden ook lime groen en paars. Erg leuk!!

Meiden, niet te veel kletsen! Ik ga aan mezelf denken en ik 'spreek' jullie vanavond/morgen.

Doeiiiiii

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Goedemorgen allemaal,

Nijn: vervelend dat ze nog niet weten wat het is met je oma!
    Leuk dat je man al een buikje ziet bij je had ik in het begin ook erg avn opgezette darmen nog even en dan zie je echt een buikje van je kindje!

Leuk is dat om tegen iedereen te vertellen dat je zwanger bent he! Vond ik zo speciaal!
    Weet je al waar je kraamzorg regeld? Misschien kom ik tegen die tijd wel bij jou kramen haha want we werken ook in jou regio en daar werk ik dan vaak vandaar mijn vraag haha

Dank je voor de complimentje voor de kamer. We wilden namelijk graag een fris kamertje nou dat word het wel haha

3. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Nijn: Wat vervelend dat ze nog niet weten wat er met je oma is, gelukkig gaat het met haar naar omstandigheden wel goed, dat scheelt al weer een stuk!
    Dus vandaag druk dagje met tennissen?!Maak je niet te druk, doe maar lekker rustig aan.
    Limegroen zie je best wel vaak he met kinderkamertjes volgens mij, ik hoor er veel mensen over.En het kan voor allbei, dus dat scheelt ook wel weer.Jouw vriendin met dat limegroene kamertje was dat een jongen of een meisje geworden?Is zij ook pas bevallen dan?(moet dan best even pittig zijn geweest voor je)

Marleen: Dat zou wel super leuk zijn als je bij nijn kan kramen.
    Hoeveel uren ga jij straks werken na de bevalling en je verlof?

Vanmorgen na bed wezen kijken bij de karwei, was tussen 9uur en 12 uur in de aanbieding voor 49 euro.
    Nou we waren er om 5 over 9 en het was al uitverkocht!!!!
    Ze hadden er ook maar 15 binnen gekregen!!!
    Gelukkig kun je nabestellen voor zelfde prijs, dus even 2 a 3 weken geduld nog.

Liefs marianne

4. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    butterfly: ik ga straks 80 uur per maand werken dus ongeveer 20 per week. Maar we werken 8 dagen achter elkaar rond de 40-50 uur en dan een hele week vrij en weer 8. Dus ene week veel werken en de andere week helemaal vrij is ook niet verkeerd.
    Ik ben dan wel eigenlijk altijd rond 14.30 klaar met werken dus betijds weer thuis.

We gaan nu even shoppen voor gordijnen zo moeilijk maar wie weet komen we iets tegen.

Ik vind die lime groene kleur ook zo lekker fris en het kan daarna ook nog als ze wat groter zijn. Omdat het niet echt heel baby is.

5. butterfly1984

Marleen: dat is dan wel goed geregeld qua werk.
    Mijn vader werkt ook volgens zo'n soort schema, 2 weken van huis en dan 2 weken thuis.

Heel veel winkelplezier, hoop dat je slaagt voor gordijnen.
    En idd, die kleuren is niet alleen maar voor baby's!

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Nee, lime groen is niet alleen voor baby's.... Wij hebben dat door ons hele huis heen!!!
    Tennissen, ging heel goed. WE HEBBEN HET TOERNOOI GEWONNEN!!! Maar we speelden natuurlijk ook vals (3 tegen 2).
    Ik denk dat ik mijn kraamzorg via Pantein (Uden) regel. Mijn vriendin had daar goede ervaringen mee.
    Toen haar kleine geboren was, was dat wel even lastig. Ik was zo blij voor haar, maar dan is het ook wel weer even confronterend.... Ze begreep het (en haar moeder en zus ook, die waren er bij toen ik even moest huilen..)

Marleen, geslaagd voor de gordijnen??

Marianne, hoe gaat het nu met Esther? Balen van dat bed. Maar dat hoor je wel vaker dat ze van een aanbieding dan maar een beperkt aantal binnengekregen hebben... dan zijn de mensen weer in de winkel en nemen ze misschien iets anders mee...

Oja, net bij oma geweest en het gaat niet slecht vinden wij. Zelf is ze wat negatiever, maaar ach, "onkruid vergaat niet'.... ;)

Fijne avond!!

7. butterfly1984

Nijn: gefeliciteerd me jullie overwinning!!!!
    In welk opzichte is je oma nu wat negatiever?
    Het is misschien heel gek, maar oudere mensen voelen dat soort dingen wel heel erg goed aan.
    Helaas heb ik er ervaring mee!Mijn oma is 2 jaar geleden overleden, kan het nu nog niet geloven dat ze er niet meer is.
    Was heel vaak bij haar.Vanaf mijn geboorte sliep ik daar al vaak.
    Toen zij zo slecht was, was ik daar dan ook erg vaak, soms kwam ik wel 3 keer op een dag even langs in zh.
    Nijn, geniet van ieder moment van je oma!

Liefs marianne

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Nou, ze is wel vaker negatief geweest (en ze heeft de laatste jaren ook heel wat te verduren gehad). Ze zegt al jaren dat het haar laatste kerst enz. is. Maar we zullen zien....

Fijne zondag!!

9. butterfly1984

Jij ook een fijne zondag nijn.
    Het zou helemaal super zijn dat als je oma mininijntje nog mee mag maken!Maar daar gaan we gewoon vanuit toch?!
    Ze is zo te horen echt een super mens.

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Het is echt een super oma!!
    Terwijl ik dit aan het typen was, moest ik weer de wc-pot knuffelen... Mannetje meteen: "gata het schatje?" Ja hoor....

Mieden, ik ben er weer vandoor. Vanmiddag even voetbal kijken, dus misschien tot vanavond!!

Liefs

11. butterfly1984

de wc is de beste vriend tijdens de zwangerschap he?!
    Heel veel plezier met voetbal kijken!

12. butterfly1984

hier even heel snel!!!

Ik voel nu al een week dat de kleine de hik heeft, echt een geweldig gevoel!
    Was steeds vergeten te zeggen tegen jullie.
    Op moment heeft de kleine ook de hik, al de 3e keer vandaag!
    Echt genieten!Wat is het toch geweldig om zwanger te mogen zijn.

13. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Heb niet echt terug gelezen.

Nijn: balen he die wc pot als vriend hebben helaas heb ik de eerste 17 weken de wc als beste vriend gehad. Maar moet zeggen het bevalt me prima dat het mijn vriend niet meer is haha

butterfly: hier nog geen hik te bekennen tenminste het zou best kunnen dat hij de hik heeft maar ik herken het zo niet. Maar hij trappelt er lekker op los en daar geniet ik heel erg van.

Gelukkig zijn we gisteren geslaagd voor gordijnen op de babykamer eindelijk!

Ik ga nu lekker naar bed ben helemaal op.

Slaap lekker allemaal en tot morgen!!

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Goedemorgen meiden! :)

Hahaha, jeetje marleen en marianne wat gaaf lijkt me dat, hoe voelt dat precies de hik hebben? Ik heb ergens gelezen dat op die manier je kindje zijn slokdarm traint ofzoites kloipt dat?
    Ik kan niet wachten tot ik het ook mag gaan voelen! :):)

Marleen, welke gornijnen heb je gekocht? moet je ze nog verstellen? we willen natuurlijk een foto zien! :)

Marianne hoe gaat het met Esther?

Tulpje, bijna testtime he? ook al ben je er niet, ik ga duimen voor je deze week! :)

Smokey, jij zult dit ook vast niet lezen, maar ben stikjaloers! :):)
    Hier wordt het weer vandaag niet veel soeps en durf mijn dekbed niet af te doen, bang dat ik ga rillen van de kou! :)

Nijn, gefeliciteerd met de overwinning! :) en wat een gedoe met die wc pot :( voel je je vaak erg slecht of komt dat nu en dan gewoon uit het niks opzetten? hopelijk krijg je het niet te vaak..

hier een heerlijk weekend gehad, stiekem nog even gespiekt bij zijn tante op zp :) ( kon het niet laten!) :)
    We hebben een heerlijk nieuw dekbed gekocht en geshopt in enschede.. ik was eer nog nooit geweest! een nieuwe winterjas, laarzen, jeans, en 2 blousjes! ik heb echt niet te klagen wat zwangerschapskleding betreft! :)
    van mijn schoonvader een kikabeer gekregen voor de kleine en we hadden nog rompertjes en slabbertjes gekocht! :)
    helemaal happy dus :)
    ik zat trouwens vrijdag in mijn agenda te bladeren en zag ik dat ik me een week vergist had met de geslachtsbepaling.. een week te vroeg.. heb de afspraak dus afgezegd.. en ik stommerd vergeet gewoon een nieuwe te maken.. stom he..

Ik heb helemaal geen zin in deze week, moet zoveel doen voor mijn werk en nu ik weet hoe ze over me denken, helemaal geen zin.. bleh..

Dag meiden! een hele fijne week! op naar de vrijdag! :) (weer een weekje erbij!) :):)

15. butterfly1984

Ele: Ben helemaal jaloers op je, hoe zo'n mooi weekend je hebt gehad.
    Wat lief dat je een kikabeer voor de kleine hebt gekregen!
    Dat is wel balen zeg, dat je je een week vergist hebt, maak maar snel een nieuwe afspraak.
    Het voelen trappelen, bewegen is al helemaal super (Al deed het me laatst heel erg veel pijn en nu af en toe nog), maar nu ook nog eens de hik erbij, geweldig!!!Zat er steeds al op te wachten wanneer ik het nu eens zou voelen.
    Met Esther gaat het nu wel weer goed, al wil ik niet te hard schreeuwen.Je weet maar nooit!
    Je krijgt een dikke knuffel terug van Esther!

Nijn: Hoe gaat het met jou vandaag?
    Moet je werken of lekker vrij?

Marleen: Dan zul je de hik nog wel niet hebben gevoeld, want dat voel en herken je echt wel!
    Het is een steeds terugkerende tik in je buik op hetzelfde ritme en dan voel je dat 5 a 10 minuten achter elkaar ongeveer.
    Wat super dat je geslaagd bent voor gordijnen, dat maakt het toch helemaal af!Wel een foto laten zien he?We zijn heel erg nieuwschierig!

Vandaag stapte ik uit bed en had de kleine al direct de hik.....hahaha.
    Ik voel hem ook vaak helemaal onderin trappen en bewegen, en dan bedoel ik ook echt onderin bij je schaamstreek!
    En als de beeb zich uitrekt voel ik hem ook nog tegelijkertijd helemaal bovenin!
    Wat een weer vanacht hier zeg!!!Keihard waaien en regenen, nu is het wel droog, maar weet niet of het zo blijft.Hoop het wel, moet nog met de kleine boodschapjes halen.
    Mannetje heeft zijn 3e nachtdienst erop zitten, dus die ligt lekker te pitten nu.Als wij eruit gaan gaat hij erin.hahahaha.

Liefs marianne

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

Marianne, de hik. Super om dat allemaal mee te maken van de kleine!
    En met Esther gaat het nog steeds goed??

Ele, super dat je een fijn weekend gehad hebt. En ook nog lekker geshopt. ZP is verslavend he?? Heel veel succes met werken. Is niet leuk zo. Jij doet zo je best en krijgt alleen maar gemopper over je heen.

Marleen, ook al lekker geshopt. En gordijnen gevonden. Leuk, leuk, leuk!!

Smokey, zit lekker in Spanje, ik wil ook.

Tulpje, succes meid!!

All, heeft het gisteravond bij jullie ook zo geonweerd? Hier ging het behoorlijk hard...
    Verder ben ik niet heel goed bevriend met de wc-pot, maar soms komt het ineens opzetten... Wel ben ik wat minder misselijk dan vorige week, moet ik me dan meteen zorgen maken??
    Wel had ik gister super spierpijn van het tennissen, vooral mijn (.)(.) en mijn buik. Tja, die zullen toch wat meer bewogen hebben dan voorheen...
    Ik wil zo trouwens kraamzorg aan gaan vragen, of is dat erg vroeg??

Vandaag en morgen lekker vrij, dan weer 3 dagen werken. Maar dan zijn we inderdaad weer een weekje verder (en dus weer een weekje dichterbij de echo).

Fijne (werk)dag allemaal!!

17. macaroni

macaroni Nieuw lid

12 okt 2009
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik zit beetje in zelfde pos. We hebben vor wk di onze eerste echo gehad. Uitwendig alles prima te zien, alleen geen hartslag. Toen probeerde vk inwendige echo, kon ze niks vinden!! Nou moeten we morgen middag naar gyn om te kijken of er verandering is. Vk geeft ons kans van 80% dat niet goed zit. Ik heb ook alle sympt nog steeds, en geen bloedverlies. Is het mogelijk dat je bij 9 wk uitwendig nog niet het hartje hoeft te zien kloppen, doordat er iets voor zit ofzo?? Willen het zo graag, maar durven er eigenlijk niet meer op te hopen. Succes, ben benieuwd hoe het verder gaat, zal lezen wat je opschrijft, misschien heb ik er wat aan...

18. butterfly1984

Macaroni: Ik vind het erg raar dat je vk een uitwendige echo deed met 9 weken, net normaal is dat zo rond de 12 weken pas.
    Misschien dat ze daarom hartslag niet kon vinden, maar aangezien er inwendig niets te vinden was, denk ik ook dat het wss niet goed zit helaas!Ik zal voor je duimen en hoop dat je morgen een mooi kloppend hartje zult zien.
    Overigens wil het niet altijd wat zeggen dat je symptomen weg zijn als het verkeerd zit.En bloedverlies hoeft ook helemaal niet.
    Laat je het nog even weten hoe het is gegaan morgen?
    Heel veel succes morgen en heel veel sterkte!!!

Nijn: gelukkig dat je niet zo vaak moet overgeven, had ik ook niet gelukkig!
    Tuurlijk hoef je je geen zorgen te maken als je misselijkheid wat minder is, zou alleen maar blij zijn!Met mini-nijntje is echt alles wel in orde!
    Kan me voorstellen dat je nu eerder last hebt van je (.)(.) en je buik.
    Dus heerlijk vrij vandaag en morgen!
    Nee, hier niet geonweerd, wel erg veel regen en hard waaien!
    Met Esther gaat het nu wel weer goed, alleen nog wel moe, dus probeer ik eens wat anders qua tijden, omdat ze meestal nu nog maar 1 keer wou slapen per dag en dat kan ze blijkbaar ook nog niet aan.
    Dus doe haar nu tegen een uur of 10 naar bed, gister ook gedaan en toen sliep ze bijna 2 uur!
    En daarna nog keertje om 15.00, maar toen heeft ze maar 45 min geslapen, maar dat gaf niet, want ze heeft het goed volgehouden tot bijna 20.00 gisteravond!

Liefs marianne

19. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Macaroni: ik sluit me aan bij butterfly. Een uitwendige echo is wel vroeg hoor! Dus ik duim voor je mee dat het nog gewoon allemaal goed zit! Laat je ons wat weten?

Nijn: Het onweerde hier ook ontzettend hard gisteren avond!
    De nindere misselijkheid wil niets zeggen sommige zijn maar heel even misselijk in de zw. Sommige de ene dag wel de andere niet. dus het komt misschien weer meer of het is over. Dat zou lekker zijn. En mininijntje doet het gewoon hartstikke goed. Die is lekjer aan het groeien.

Ele: we hebben witte voile gordijnen gekocht met limegroene sterretjes erop. Het waren kant en klare maar moeten nog ingekort worden. Het zijn gordijnen met lussen. We hebben ze nu wel al hangen maar zijn dus nog te lang. Zodra ze op maat zijn zet ik een foto op zp.

20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ben benieuwd naar de foto Marleen!!

Macaroni, ik sluit me aan bij de andere meiden... Heel veel sterkte!!

Maar meiden, ben ik vroeg met het aanvragen van kraamzorg? Of kan ik beter nog even wachten tot de 2e echo??
    Marleen, bij welke kraamzorg-organisatie werk jij??

Deel Deze Pagina