We gaan gewoon allemaal voor een hele nieuwe start en dan zijn we allemaal december mama's! Hier is het nu wel weer bijna helemaal blauw, maar nu is het toch echt te fris geworden... Fijne (voetbal)avond allemaal!
Denk dat bij mij de ongi eindelijk komt! Gelukkig, dan zou het precies een week later zijn. Dat valt nog mee eigenlijk.
Hai Meiden, Wauw, misschien wel 2 (misschien 3 met Smokey erbij) nieuwe zwangerschappen! Meiden ik hoop het voor jullie. Dat zou wat zijn zeg. Gewoon weer zwanger en niet eens een ongi ertussen. Dat doet mijn hoop wel weer een beetje leven! Ladies, ik ga hard duimen voor jullie hoor! Dat temperaturen lijkt mij best omslachtig. Je moet het doen als je net wakker bent en ik hoorde van een collega dat je het ook op vaste tijden moest doen. Maar als je het fijn vindt om te doen en het werkt, moet je het juist doen. Ik doe hetzelfde eigenlijk, maar dan met ovu testen. Maar ja, die kosten wel weer geld. Misschien eens een maand niets doen en maar kijken hoe het gaat met zwanger worden en gokken op de goede dagen. Ik hoop ergens vandaag of deze week (of nu en volgende week) mijn ongi te krijgen. Heb geen klachten...alleen die hoofdpijn komt mij bekend voor. Voor de rest last van mijn onderrug, maar kan ook komen door een aankomende ongi? Hmmmm...misschien dan dus wel klachten hahahaha. Maar ik weet zeker dat ik niet zwanger ben. Ik had vandaag op het werk wel zo'n misschien-ben-ik-zwanger-kriebel. Toen ik thuiskwam heb ik nog een testje gevonden en gedaan. Maar daar zag ik maar 1 streepje. Ach, ik wacht gewoon weer geduldig (?!?) af...........samen met jullie op het bankje. NL-Macedonië nu al 3-0 gaat de goede kant op! Meiden, ik kom morgen nog wel even langs. O, en hier komen binnenkort mensen technische dingen voor internet / telefoon doen (vraag me niet wat....want snap er zelf niet veel van) Dus als ik er een aantal dagen niet ben.....komt dat daardoor. Liefs Tink
Hoi meiden, Ik heb nu sinds gisteren het gevoel dat ik ongi moet worden, maar het zakt steeds wel weer af. Wat wel gek is, is dit: Als ik na het plassen afveeg, is het weleens slijmerig, wat kan dat zijn? Voor de rest voel ik me wel goed, alleen erg moe. Mijn dochtertje heeft een infectie aan de luchtwegen en een oorontsteking (beide kanten). Maar gelukkig helpen de zetpillen en antibiotica en slaapt ze erg veel. Liefs Marianne
Butterfly dat heb ik ook wel gehad slijm met afvegen nu niet meer, maar met vlagen zeg maar. Dacht echt gister dat ik ongi zou worden maar nee helemaal niks, nu heb ik ook in 1x mijn urine weer een beetje troebel zeg maar (had ik de vorige keer ook) Gevoel dat ik ongi moet worden is weg. Maar het gevoel dat ik zwanger ben is er ook niet weet het echt niet meer allemaal. Mocht ik zaterdag nog niet ongi zijn dan doe ik maar een test. Vanmiddag ga ik lekker shoppen met mijn moeder heerlijk heb er nu al zin aan we gaan naar den bosch. Nijntje bij jou al iets of nog niet? Marleen misschien heeft je moeder wel gelijk spannend! Liefs en een hele fijne dag allemaal.
Hoi meiden, Hier nog helemaal geen ongi te bekennen! Vandaag wel heel veel "ik ben zwanger' kriebels, maar dat komt misschien ook omdat ik wel vanalles (denk te) voel. Ik ben er snel weer vandoor, want ik heb een verjaardag. Smokey succes met je innestelingsbloeding Tot morgen!
Nijntje: spannend hoor! Ik ken dat gevoel ik haal me ook vanalles in mijn hoofd. Helemaal nu mijn omgeving zegt dat ik er zwanger uitzie. En dat ik steeds meer van die plopjes in mijn buik voel heel apart. Maar we wachten maar gewoon rustig af nou ja rustig haha
Jeetje spannend allemaal voor ons hoor. Weet niet hoe innestelingsbloeding is maar het was super weinig hoor. Wat zou het super zijn als we volgend weekend allemaal een positieve test hebben zeg! Heb lekker geshopped en t was super weer, terrasje gepakt heerlijk.
Smokey: Lekker zo met dit weer shoppen! Ik ben vandaag weer in een kraamgezin begonnen dus mag nu nog 6 dagne naar het egzin dus weinig shoppen. Wanneer denk je dat je kunt testen? Ik heb vorige week ook een keer wat rose slijm gehad wat ik niet kon thuis brengen. Maar we wachetn af hoe moeilijk het ook is.
marleentje ik ga zaterdag weer een test doen, denk absoluut niet dat ie positief is maar je weet maar nooit. Ben dan al 1,5 week over tijd. Mijn buik is ook behoorlijk opgezet opgeblazen.
hoi hoi meiden, Mijn ongi is doorgebroken, dus nog best wel redelijk op tijd, 3 daagjes later dan normaal. Het is echt helder licht rood nog. Dus hierna is het klussen geblazen........ En hoe is het met jullie?
Butterfly dat is hartstikke mooi! Jij kan in ieder geval door nu fijn hoor. En inderdaad mooi op tijd. Bij mij nog helemaal niks voel ook niks eigenlijk wat maar op een zwangerschap moet lijken. Liefs
@smokey, ja idd, ik hoop voor je dat je strax een positieve zwangerschapstest hebt. Voor mij helaas nog niet, maar weet nu wel dat het allemaal weer goed zit en dat we er weer voor kunnen gaan. Heb alleen nu wel meer buikpijn, maar goed zal wel komen omdat dit eerste keer weer is na curretage. En voor de rest...............Lekker weertje buiten he? Hier schijnt het zonnetje al flink, heb de was al lekker buiten hangen. Alleen mijn kleine meid heeft nog koorts, dus lekker wandelen zit er niet in helaas.
Butterfly, wat fijn dat jij je ongi al hebt! Inderdaad wat Smokey al schreef, jij kan nu echt lekker door. En dat je wat meer buikpijn hebt, komt misschien inderdaad van de curretage. Smokey, wachten wachten wachten....waardeloos hè. Mooi dat je wel lekker vermaakt hebt met het shoppen! En het terras schreeuwt echt weer om aandacht hahahaha. Nijn en Marleen, hoe is het met jullie....of jullie aankomende ongi? Marleen hard aan het werk bij een nieuw gezin. Vind het nog steeds erg knap van je hoor! Ik heb sinds gisteren wat meer last van mijn onderrug en ik denk (hoop) dat mijn ongi ook gaat doorzetten. Soms heb ik wat bruinig slijm....(erg fris om te schrijven)....maar we wachten gewoon lekker af. Met dit mooie weer helpt dat echt goed. Hoe is het met jullie dipjes? Ik heb ze zo nu en dan nog en voel me dan goed k**. Ik denk niet dat ik dit weekend nog eens kom kijken, want ze gaan hier aan het werk met technische dingen (?!) Als ik een gaatje zie, kom ik zeker nog kletsen. Tot maandag meiden! En geniet van de zon!
Spannend allemaal voor iedereen! Hier gaat het goed voel me nog steeds hartstikke zwanger! Nu maar hopen dat mijn lichaam me niet voor de gek houd. Daar ben ik dan weer wel een beetje bang voor. Maar probeer er niet teveel aan te denken. Ik denk dat ik morgen er al een testje tegen aan gooi want ben zo benieuwd! Tinkerbel: Dank je dat je het zo knap van me vind. Klinkt misschien gek maar ik heb er totaal geen moeite mee om weer in een gezin te kramen. Wat mezelf ook verbaasd hoor. Maar ik vind het gewoon heerlijk werk en hoop dat iedereen hier over een maand of 8 a 9 ook lekker in een kraambed ligt. Zojuist lekker even in het zonnetje gezeten. Wat heerlijk zeg dat mooie weer.
Hoi meiden, @ Butterfly, balen dat je ongi geworden bent, maar je kunt nu wel verder. Dat je er nu meer last van hebt, kan best door de curettage komen, ten minste dat heb ik gelezen. @ Marleen, ik vind het ook erg knap hoe je met de situatie omgegaan bent. En tja, over 9 maanden liggen wij gewoon allemaal in het kraambed. Heel veel succes morgen! @ Tink, sinds vorige week dinsdag heb ik eigenlijk geen dipjes meer gehad. Maar dipjes hebben, mag nog steeds hoor! En als je je ei kwijt wilt, dan zijn wij er om te 'luisteren'. Hier nog steeds geen ongi te bekennen. Wel een hogere temperatuur (37,0) en die temp heb ik alleen gehad in de ronde dat ik zwanger was... Verder vandaag behoorlijk misselijk geweest (tot kokhalzen aan toe), maar dat komt misschien door de warmte. Maar ook ik ben bang dat mn lichaam me voor de gek houdt... Ik wilde eigenlijk ook a.s. maandag een testje wagen, maar misschien toch morgenvroeg al (even overleggen met het mannetje). Hele dikke knuffel en een heel fijn, zonnig weekend!
Ik heb gelukkig verder ook geen dipjes meer gehad Morgen ga ik ook weer een testje doen, ben benieuwd zal anders toch een keer ongi moeten worden ? Nijntje als jij morgen ook een test doet zijn we morgen met zijn 3en om te testen! Jij hebt wel de echte tekenen voor een zwangerschap volgens mij! Ik las ook dat de site er dit weekend uitgaat maar probeer er nog wel tussen te komen en anders horen jullie het na het weekend. Marleentje jij suc6 morgen met de test en nijntje jij natuurlijk ook als je de test doet, zal duimen voor jullie. En allemaal een heel fijn weekend geniet ervan, vanavond lekker x-factor kijken, ben kapot dus lekker hangen op de bank. Liefs
Weer alles opnieuw instellen meiden... De database is per ongeluk verwijderd... Nog meiden waar de ongi is doorgebroken?? Hier nog steeds niet... Morgenvroeg echt maar een testje wagen, al verwacht ik er niks van... Fijne, zonnige vrijdag!!
Hoi Dames, Ik heb zojuist getest maar hij was negatief. Maar we blijven hopen want mijn temp is nog steeds 37.2 dus wie weet! Ik hoop dat jullie die vandaag testen ook positief gaan testen!!! Liefs Marleen
Echt een hoge temp Marleen!! Vreemd dat het toch negatief is... Ik ga morgen testen, dus je zult het resultaat pas na het weekend zien en dan moet ik as. disndag naar de gyn. Dus al het nieuws ineens. Ik ga nu even naar de winkel (o.a. een zwangerschapstest halen) en dan spreek ik jullie vanmiddag!! Liefs, Nijn