ele: idd alweer bijna 14 weken, schiet mooi op he? Alleen je banner staat niet goed die zegt 13.3 ipv 13.4. Maak je niet te druk om dat kleine stukje rauw vlees, er zal vast niets gebeuren hoor.Die kans is echt minimaal! liefs marianne
Hoi meiden, Ele, wat vervelend dat je zo'n rot nacht gehad hebt. Koud is al hartstikke vervelend en dan ook nog eens misselijk... Je bent al goed op weg naar de 14 weken!! Ik ben dadelijk naar de markt met een vriendin en haar zoontje van ruim 2. Heel gezellig!! Tot vanmiddag, denk ik!! Doeiiiii
hoi hoi meiden, Vorige week had ik hier al gezegd dat het erg pijnlijk was als de kleine trapte, maar na een dag was het wel weg. Nu heb ik het gister weer gehad en vandaag nog steeds, elke keer als hij/zij beweegt of trapt doet me erg pijn onderin. Word er best wel onzeker van, maar eigenlijk weet ik ook wel dat het toch nog wel goed zit. Nu ook, als ik ook maar wat heb gedaan, direct pijn onderin mijn buik, ook al is hij/zij rustig! Vanochtend had ik een hele zware ongi-gevoel, maar dat zal bandenpijn zijn, omdat de kleine deze weken heel hard gaat groeien qua gewicht. Sorry voor mijn ego-bericht, maar moest het even kwijt! Herken het namelijk niet van de vorige zwangerschap!
Nou Marianne, heel veel succes/sterkte er mee. Elke zwangerschap is anders, alleen jammer dat het op deze manier anders is.... Net bij die vriendin geweest, reageert de hond heel erg op mij, terwijl hij dat nooit doet. Ze zegt: "dat deed ie bij mij ook toen ik zwanger was". Leuk, leuk, leuk dus!!
ele: vervelend dat je zo'n rot nacht hebt gehad. Butterfly: ik herken het wel wat je omschrijft. Heb ook veel pijn onderin ook als de kleine niet wakker is. Zelfs als ik loop moet ik soms stil blijven staan van de pijn. Zal er wel bijhoren denk ik. Ik zeg ook vaak tegen jeroen het lijkt wel of er binnenkort ineens een voetje onderuit floept zo laag dat hij zit haha Nijn: leuk van die hond! dat deed onze hond ook de week voordat ik teste likte onze hond telkens mijn navel en buik heel apart. toen zei jeroen meteen je bent zwanger want dat deed hij de vorige keer ook. Heel typisch maar het klopte wel. Honden voelen dat aan blijkbaar. De verloskundige belde net met de uitslag van glucose prikken en dat was netjes 5.1 gisteren middag laten prikken en nu de uitslag al. Mijn leidinggevende stonden hier tussen de middag onverwachts op bezoek met een bos bloemen. Had het totaal niet verwacht maar wel leuk en netjes dat ze langs komen.
De markt was erg gezellig. Hebben lekker gekletst en theetjes gedronken (en cake gegeten). Daarna bij haar thuis nog een tosti gegeten, al viel die wat minder goed.... Werd er behoorlijk misselijk van....
marleen: niet iedereen heeft er last van hoor, mijn moeder heeft 5 kinderen en ze heeft dit maar met 1 zwangerschap gehad, ook de vorige zwangerschap had ik dit niet. Nu is het erg vaak dat als de beeb trapt het echt enorm pijn doet onderin en dat trekt door mijn hele buik. Liefs marianne
butterfly: ik herken denk toch echt dezelfde pijn. zal wel met oprekken van banden en baarmoeder te maken hebben en met de ligging van het kindje. Een vriendin van mij herkende het ook die heeft het ook gehad rond deze terwijn tijdens de zw. Dus ik maak me er niet druk om. Is wel heel vervelend.
Hallo meiden, ik kan helaas nog niet meepraten over het trappen van onze buikbaby's en de pijn onderin.. ik hoop voor jullie beiden dat het niet nog meer pijn gaat doen en dat de beebs lief voor jullie gaan zijn en niet meer zo hard trappen! de rotzakken, durven ze wel he, nu we ze niet in hun dikke teen kunnen knijpen ( ik zei altijd toen ik zo onzeker was, als deze beeb geboren wordt, knijp ik eerst in zjin dikke teen, die krijgt hij terug van alles wat ik heb doorstaan! onzin natuurlijk maar moet er iedere keer weer aan denken, volgens mij ga ik tijdens mijn bevalling ook zoiets roepen.. kom er maar uit hoor, knijp toch wel in je teen!) Nijn, bijna 8 weken.. ik voelde me met 8 weken wel weer iets beter en nog zekerder( ondanks dat ik onzeker bleef wel iets zekerder).. dan heb je die kritieke begin weken zo achter je en de gyno gaf ons toen ook al 95% kans dat alles helemaal goed zou gaan! gaaf he! en de week erna was het zelfs 98%! je bent echt hard op weg! voor je het weet zit jij ook aan de 12 weken! balen dat je nu nog zo snel misselijk wordt, maar echt het wordt minder! ik heb er nu zelfs nooit meer last van.. ( al durf ik dat niet te hard te zeggen) Vraag me af hoe het met tulpje gaat.. ik hoop zo dat ze een posi test in handen heeft binnenkort.. En smokey ligt lekker in ligstoel te genieten van de spaansezon en hier is het steenkoud! wat grappig dat honden dat voelen he, ik heb het wel aan mijn katten gemerkt.. vooral toen er een mk op komst was werden ze heel aanhankelijk in de week dat het groeien van het vruchtje gestopt was.. alsof ze echt meer kunnen zien dan wij.. heel vaag.. marleen wat fijn dat je glucose goed was! en idd een snelle uitslag! ik vraag me eigenlijk af, misschien weten jullei dat, ik heb vorige keer bij de 12w echo ook moeten bloedprikken, de standaard prik voor allerlei soorten ziektes.. maar krijg je daar ook uitslag van? ik heb daar niks over gehoord.. Marianne, mijn banner verspringt idd pas elke dag om 9 uur.. ik denk dat die tijd niet gelijk staat aan de onze.. ik kan hem helaas niet instellen.. ik wil eigenlijk nog iets ranzigs kwijt.. ik heb de hele dag al een natte slip.. oh sorry meiden, ik heb er sinds de middag al opgelet of ik niet naar de wc moest ofzo.. maar het is echt nat.. ik maak me natuurlijk meteen weer zorgen en zit er zelfs nog aan te ruiken of het geen vruchtwater is..ik ruik er eigenlijk helemaal niks aan.. ( in mijn hoofd ruikt het dan weer zoet, bang dat het zoet zou ruiken) sorry, want ik vind het ook eigenlijk best vies om te zeggen.. maar omdat ik me zorgen maak wil ik het toch even kwijt.. ik kan toch niet nu al incontinent zijn? en ik voelde helemaal niks! het is ook niet zo dat het eruit loopt ofzo, maar gewoon echt dat je slip nat is.. nogmaals sorry voor de details.. nu vraag ik me weer af of ik dit wel moet posten... hihi. ik doe het gewoon maar.. misschien herkennen jullie het wel.. alvast bedankt en sorry voor het lezen.. schaam schaam..
ele: ik heb met bloedprikken bij 12 weken toen pas de uitslagen gekregen bij mijn volgende bezoek. Ele: dat is volgens mij gewoon afscheiding. Ik heb dat ook al heel erg vanaf een week of 10. De ene dag wat erger dan de andere. Ik gebruik ook gewoon inlegkruisjes anders blijf ik een schone broek aantrekken haha
goedemorgen ladies ik denk dat als het niet goed mocht zijn de uitslag je er toch al iets eerder over zou horen niet? gelukkig geenn afscheiding meer gehad... nu heb ik wel alleen nog maar in bad en en bed gelegen en nu lig ik nog steeds in bed en wil er echt niet uit het is zo koud!!! vanmiddag na de clientbezoeken ben ik op kantoor en kan ik als het goed is weer op mijn eigen laptop! dan zal ik hier ook even komen spieken trouwens marleen wat gaaf dat je leidinggevende er was.. ze zijn je dus echt nog niet vergeten! fijn als je toch gemist wordt of er iig mensen zjin die aan je denken! oh ik moet opstaan en ik wil niehiet! het is echt te koud! en ik hoorde net iemand buiten de autoruit krabben.. ik durf geeneens te kijken.. ik mis de zomer!!!!!
ik bedenk me net.. hoe anders zal de komende zomer eruit gaan zien he.. vind het dan best eng als ik daaraan denk.. ook heel leuk.. maar hoe anders is anders he er is gewoon opeens een minimensje bij!
hoi hoi dames, Even weer een ego-berichtje, want het zit me niet echt lekker. Gister was het telkens als ik at of dronk dat ik zo'n pijn kreeg als het er doorging en dan tussen mijn borsten op die hoogte, kreeg er dan enorme druk op.Nu heb ik het ook nog, maar niet alleen met eten maar ook na het eten en drinken. Weet echt niet wat het is, maar voel me er niet echt lekker bij. Het enigste wat ik me kan bedenken is dat het komt door verdrukking omdat de bm zo hoog is. Maar had het niet met de vorige zw.schap!
Hoi hoi, Ele, het klinkt mij ook als afscheiding. Ik heb soms ook het idee dat het continu nat is in mn onderbroek. Zei zelfs tegen mn mannetje van de week dat het wel lijkt of ik incontinent ben of zo.... haha, zal dus alleen maar een goed teken zijn!! Fijn weer je eigen laptop!! Nu weer hard aan de slag!! Marianne, vervelend dat je zo last hebt. Als je het niet vertrouwd gewoon even de vk bellen. Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan... Marleen, met jou alles goed? Je reageert altijd erg lief naar de anderen, maar verteld weinig over jezelf. Als je dat niet wilt, ook gewoon niet doen.... Smokey, ligt idd lekker in Spanje.... Vanmorgen moest ik dus de binnen- en buitenkant van de auto krabben. Echt niet leuk... Tulpje, hopelijk al een mooie test. Al denk ik van niet, want dan had ze het hier al wel laten weten, denk ik.... All, vandaag in de klas een meisje met allemaal rode bultjes in de klas gehad. Ik aan moeder gevraagd en zij denkt aan waterpokken, maar gaat morgenvroeg misschien even naar de ha. Kwam ik net thuis heb ik ook twee rode, kriebelbultjes... Meteen mijn moeder gebeld om te vragen of ik overal voor in ben geënt. En dat is zo. Toch wel even spannend hoor. En inderdaad bijna 8 weken!! Maar toch wel heel spannend. Heb zo'n zin in 28 oktober! Heb sinds gisteren wel een beetje buikpijn, maar misschien zijn het mn darmen die wennen aan de roosvicee laxo.... Sorry, voor mn hele lange verhaal.... Liefs, Nijn
nijn: lief dat je dat zegt maar ik maak natuurlijk ook weinig mee omdat ik al ruim 7 weken thuis zit. En ja de dagen zijn veel hetzelfde met dezelfde klachten en ben nou niet iemand die veel zeurt over de pijn enz. Maar ik zal proberen om vaker over mezelf te schrijven is misschien wel eens goed voor me. Vanavond hebben we een bijeenkomst van de kraamzorg daar word alles uitgelegd wat de zorg in houd wanneer we moeten bellen enz. Ik weet dat natuurlijk wel maar vind het voor jeroen wel leuk om dat allemaal te horen. Dus ben benieuwd!
Mijn mannetje was van de week het boekje over "zwanger" aan het lezen wat we van de gyn gekregen hebben. Hij ging ook echt vragen stellen. Super leuk! En dat je nu wat minder meemaakt, is natuurlijk logisch. Ik was gewoon benieuwd... Meiden ik ben even eten, tot straks!
Nijn, ik vind het alleen maar lief dat je het zegt! Ik ben iemand die altijd met een ander bezig is en mezelf vaak wegcijfer. En dat moet ik afleren. Dus ben het helemaal met je eens ik post altijd voor anderen en vertel weinig over mezelf. Maar ik ga proberen meer te vertellen haha
Ik heb meestal ook (te) veel oog voor een ander. Al heb ik dat toch wel een beetje afgeleerd nadat ik in de ziektewet kwamvanwege mijn cvs. Wel vind ik het erg fijn om hier mijn verhaal te doen. Een klein topic en we hebben allemaal een vervelend verleden... Maar even nog ene vraagje: sorry... Ik heb vandaag wat buikpijn tr hoogte van mn eierstok, denk ik. Kan dat van mn darmen zijn? Ik ben er trouwens nu vandoor. lekker in de douche, want ik heb het zoooo koud..... Tot zo!!