2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    butterlfy: ik heb geen last van harde buiken nou moet ik zeggen dat het libido hier bijna tot 0,0 gezakt is met de BI kan geen kant op dus ja sex is lastig haha
    heb je nog gebeld naar de vk met je klachten?
    Hoe bedoel je dat we hebben het niet zo goed voor elkaar als jullie?

Nijn: goed dat je belt als je je zorgen maakt daar zijn ze immers voor!
    Ik heb ook ontzettend last van mijn rug dus herken het. Zal wel te maken hebben omdat je banden oprekken en en je baarmoeder groter word en dat hangt toch aan je rug. Ook in het begin van de zw had ik daar last van dus denk dat je het daarvan in je rug hebt.
    Je andere klachten zijn denk ik ook van bandenpijn.

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

nijn:tuurlijk lijk je geen zeur.
    Een zwangerschap is niet zomaar iets en gaat ook echt niet alleen maar over roze wolken.
    Ik had ook al heel vroeg in zwangerschap last van mijn rug en het word steeds erger, soms kan ik me helemala niet draaien in bed, maar aangezien ik enorme zere benen heb en daardoor niet lang op 1 kant kan liggen, moet ik wel draaien.

mijn buik begint nu trouwens echt in de weg te zitten en alles word nu echt zwaarder.
    Kan niet meer voorover zitten, bukken gaat moeilijk, benen over elkaar zit niet fijn meer en nog wel meer dingen.
    Ook kan ik niet zolang lopen, kwam ik gister achter!
    We waren even aan het wandelen met de kleine in de buggy, en op gegeven moment kon ik nauwelijk meer lopen van de pijn.
    Had zo'n ongelooflijke pijn onderin mijn buik......pffffffff.
    Was blij dat we weer in huis waren en lekker kon zitten.
    Had dit met esther ook wel, maar toch niet zo vroeg als nu hoor.
    Zoals ik al zei, het word echt zwaarder nu en kan alleen nog maar zwaarder worden.
    Maar goed de kleine maakt alles weer super goed, door lekker te trappelen en de hik te hebben.
    (alleen doet het soms giga-pijn)hahaha.

3. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: succes met tennissen vanavond! Ik vind het knap dta je nog zo actief bent ik heb de eerste weken ongeveer 24 uur per dag geslapen zo moe en dan nog tennissen moet er niet aan denken haha

All: ele zei het straks ook al misschien leuk om toch eens echt een meeting te gaan doen met elkaar omdat we toch een behoorlijk hecht clubje zijn!

4. butterfly1984

marleen: zoals ik jullie allemaal hoor, hebben jullie mooie koopwoningen of een appartement en wij hebben maar een huurwoning.Wij kunnen ook niet zomaar even op vakantie, omdat daar het geld er niet voor is.
    Ik bedoel er echt niets negatiefs mee hoor, maar soms schaam ik me weleens dat we het niet zo goed voor elkaar hebben

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik ben ook heel erg moe, maar van de therapie van de cvs mag ik daar niet heel veel aan toegeven. Ik probeer dus wel te blijven sporten, al heb ik al een paar keer afgezegd ivm de vermoeidheid.
    Meiden, ik dnek dat het gewoon bandenpijn is. Toch ga ik morgen even bellen. Misschien krijg ik dan nog een extra echo (hopelijk).

Ik ben er nu echt vandoor!!

6. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    buttefly: daar hoef je je helemaal niet voor te schamen hoor!
    We hebben dan wel en koopappartement maar moeten de laatste tijd ook ontzettend opletten hoe we ons geld uitgeven. Mijn man heeft een eigen bedrijf en door de crisis is het daar nu ook een stuk rustiger als anders dus dat merken we zeker in de portomonnee! We gaan ook niet zomaar een weekendje weg enzo. En voor de kleine koop ik ook veel via marktplaats scheelt toch een hoop en is allemaal maar zo kort gebruikt.
    Soms denk ik ook als de rekeningen op de mat vallen van hoe gaan we dit allemaal betalen.

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    en als ik in bed met de laptop zit dan dan zijn spelfouten niet op 2 handen te tellen, dan heb je echt meer handen nodig! :)

8. butterfly1984

Marleen: idd dat vragen wij ons ook steeds af!
    En nu is het ook nog eens zo dat mijn man een flexcontract heeft en sinds kort mogen ze niet meer dan 60 uur werken per maand, soms is het toch nog wel meer hoor.
    maar nu moeten we dus aanvulling bij uwv aanvragen en dit is dus helemaal misgegaan, die man die alles zou regelen heeft dus niets gedaan en nu moet alles alsnog opnieuw weer aanvragen, terwijl alles nu al rond zou moeten zijn.
    Dus je raad het al.............we hebben geld tekort deze maand en volgende maand, omdat we nu dus wel te laat zijn door hun toedoen!!!!!
    Bah!baal er zo van he?!En met iemand erover praten kan ik niet echt en hier durfde ik het ook niet echt kwijt!

9. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: dat heb je mooi verwoord!

Butterfly: ik heb trouwens nog nooit een harde buik gehad weet niet wat ik me er bij voor moet stellen.

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    marianne, ik kom in mijn werk bij zoveel gezinnen thuis.. je wilt niet weten hoe erg de crisis inslaat bij zoveeel gezinnen.. er heerst momenteel in nederland echt armoede hoor! ik kom bij gezinnen thuis waar jaren gewerkt is maar waar beide ouders hun baan kwijt zijn geraakt en de hypotheek niet meer kunnen betalen en je raad het al hun huis niet vekocht krijgen.. helaas hoort het in deze tijd allemaal erbij.. ik weet ook niet.. hoe wij het moeten gaan doen als ik in dec mijn baan kwijt zou raken... gewoon van je afkletsen hoor! zoiets overkomt je niemand kan er momenteel iets aan doen.. accepteren verlost al een deel van het probleem voor jezelf.. *knuf*

11. butterfly1984

Ele: wat ontzettend lief van je!Krijg tranen in mijn ogen van dat laatste zinnetje!Je hebt ook helemaal gelijk.
    Ik vind geld ook totaal niet belangrijk, maar schaam me er weleens voor dat we het niet zo breed hebben als vele andere mensen!Maar ik voel me ontzettend rijk hoor: Heb een man uit duizenden en een ontzettende schat van een dochter en nu nog een kleine op komst, wat wil een mens eigenlijk nog meer?!

12. butterfly1984

Je krijgt een hele dikke knuffel terug Ele!

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hehe, nu wordt ik emotioneel! :)

14. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Butterlfy: probeer de positieve dingen te zien! Je bent echt niet de enige op het moment die het zwaar heeft! En je moet je nooit schamen voor je situatie! Iedereen komt wel eens voor dingen te staan die ze liever anders zouden zien! Maar lang niet iedereen praat erover. Maar ik weet wel dat veel mensen doen alsof ze het allemaal zo goed voor elkaar hebben maar dan denk ik vaak ik zou toch zeker niet willen ruilen want je weet nooit wat er andermans deuren afspeelt!
    En je kunt altijd hier je verhaal kwijt! Dar zijn we voor. ondertussen weten we al zoveel van elkaar! Vind het toch heel bijzonder dat we zoveel van elkaar weten terwijl we elkaar nooit gezien hebben.
    Dikke knuffel

15. butterfly1984

dank je wel meiden voor jullie lieve woorden!
    Moet er helaas snel vandoor, heb visite,lijkt een beetje gek als ik achter pc blijft typen.
    Hele dikke knuffel!!!

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ja leuk is dat he, ik vind het ook heel apart dat ik met jullie mocht meekletsen toen jullie al een tijdje aan de klets waren! :) het was zo knus hier! :) en dat is het nog steeds! :):)

trouwens ik heb net de banner van smokey opgezocht en zag dat ze nog 4 dagen tot de eisprong heeft! dat is niet meer zo heel lang! toi toi toi smokey! deze maand hoop ik dat het jou maand wordt! succes met klussen! :)

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    veel plezier met de visite! :)

18. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    buttefly: veel plezier met de visite

Smokey: dat is spannend nu duimen we dat het goed gaat met klussen!

Ele: het is inderdaad erg warm hier onder elkaar en we kunnen echt ons hart luchten. Ik vind het ook zo bijzonder dat we eigenlijk allemaal in hetzelfde schuitje zitten we hebben allemaal de zelfde achtergrond

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    klinkt best dubbel als ik zeg fijn he.. want onze achtergrond is natuurlijk niet fijn.. maar ik heb het als zeer fijn ervaren dat ik niet de enige ben of was die die achtergrond heeft.. en jullie zijn gewoon ook echt lief! dat vond ik zo bijzonder toen ik jullie topic begon te lezen!

20. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: we zijn zo lief hier haha

Maar de meeting lijkt me erg leuk ome lkaar dan ook eens in het echt te zien. In welke hoek van nl woon je? Nijn in de buurt van oss, butterfly in de buurt van slagharen en ik in beuninegn bij nijmegen.

Deel Deze Pagina