2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    in een vervelende hoek! :) ik zeg het je zo in pb, maar ik moet nu eerst mannetje even helpen.. bah moet ik uit bed! hihihi

2. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

even snel spieken.....hahahaha

Vind het ook super dat we zo hecht zijn!!!
    Lekker knus en jullie zijn allemaal super lief!!

Ben ook wel nieuwschierig waar je woont ele, kun je mij ook pben?Misschien wonen we wel vlak bij elkaar!

Ga weer snel!!!

xxxx

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    oh ik had jullie beloofd te pben en ben nadat ik mannetje ben gaan helpen gaan slapen.. sorry.. de pb komt eraan! :)

ook al doe ik niet veel met mijn hyves, misschien toch wel leuk om jullie toe te voegen? hebben we ook een gezicht bij elkaar? :)

butterfly vandaag 27! nijn 8!.. en ik 14 weken.. meiden wat leuk dat het per week zo verspringt! marleen kun je niet ook stiekem je banner beetje een paar dagen vooruit duwen? :):)

4. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    ele: goedemorgen. Zou kunnen de uk loopt namelijk toch voor op schema ruim een week dus zou dan al 28 weken zijn haha

We zien je pb wel verschijnen.
    Toevoegen op hyves is prima. Buttrfly en ik staan al bij elkaar op hyves. Kunnen we ook gezellig met jou kletsen!

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    de pb is verstuurd! Nijn jij weet al waar ik woon dus heb hem jou niet verstuurd :) heb jij ook hyves? ik doe er ook niet veel mee, maar het lijkt me idd wel leuk om een gezicht te zien bij iedereen hier :) omdat we toch maar met een klein groepje zijn vind ik dat echt leuk.., zou ik anders nooit doen :)

smokey ik heb jou ook nog geen pb gestuurd, ik weet niet of jij het ook leuk zou vinden? en of je evt ook hyves gebruikt? :)
    ik lijk nu echt een fanatiekeling wat hyves betreft lol

ohja ik heb op mijn hyves nog niet verteld dat ik zw ben.. ik denk dat ik wacht tot na de geslachtsbepaling daarmee! :) waarschijnlijk zou niemand het zien omdat ik er toch nooit ben hahaha

en tulpje en anouk.. natuurlijk wil ik jullie niet vergeten.. mochten jullie het ook willen, hoor ik het wel... *knuf*

marleen een paar dagen vooruit zou toch 27w zijn of vergis ik me? je banner staat nu op 26.4 namelijk..

6. butterfly1984

Hoi hoi meiden,

Ele: je hebt pb terug!
    Hoera, vandaag alweer 14 weken, wat gaat dat hard zeg!
    Hier ligt de kleine ook ruim voor, laatste keer bij gyn schatte ze mijn buik al op 28a29 weken!hahahaha.(is 2.5 weken terug)

Nijn: Joepie, alweer 8 weken vandaag, dat gaat super meid!
    Nog 4 weekjes te gaan, dan zitten de eerste 12 er weer op.
    Ben je nog vaak misselijk?En de gyn al gebeld?

Marleen: Beetje kunnen slapen vanacht?
    Ik blijf ook vaak aan plassen snachts, nou gelukkig vanacht maar 1 keer geweest.

Liefs marianne

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    goedemorgen! haha dat scheelt een keer plassen! het begint nu zo koud te worden snachts.. heb ik echt nooit zin om eruit te gaan! :)

ik heb het gevoel dat het een emo dagje gaat worden.. zit net tv te kijken en zag ik een kat onder de cactus stekels op animal planet.. en mijn kat die vaker tv kijkt zit ernaar te kijken.. draait zich naar me om en slaakt een diepe zcuht.. pff.. ik voelde me zo verdrietig! en daarna gaat mijn kat weer verder kijken.. soms denk ik echt dat ie meer begrijpt dan mijn andere 2 katten..

8. butterfly1984

zet hem nu helemaal niet meer op animal planet, lig ik alleen maar te janken.....hahaahaha
    kan er echt niet tegen!

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    leuk die hyves! hhahaha ik ga het nog leuk vinden ook! :)

ik ben er snel vandoor ga boodschappen doen :(

tot vanmiddag! :)

10. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    ele: klopt maar hij loopt ruim een week voor! en dan komt ik wel in de buurt van 28 weken haha

11. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    slapen: ik heb vanacht redelijk geslapen wel paar keer eruit om te plassen. Heb zojuist nog lekker even in bed tv gekeken.

Ele: mooie fleurige hyves heb je!

Emo: lijkt wel of ik steeds emotioneler word. Van de week zaten we in de auto en kom ik mijn oude auto tegen die we in april hebben verkocht en begin spontaan te huilen jeron lag helemaal in een scheur die had zoiets van waarom huil je nu en het was alleen omdat ik mijn oude auto zag haha

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hahaha marleen zou hier ook zo kunnen gebeuren heerlijk he, zolang we er zelf maar om kunnen lachen! :):)

dat je dat geduld kunt opbrengen marleen, ik zou tot het uiterste mijn banner aanpassen hahahha, zou er niet aan moeten denken dat hij nu op 12.4 weken zou staan ofzo! :):)

hier nog steeds niet weg.. ik loop echt de hele tijd te kokhalzen? ben niet echt misselijk.. nou ja zo'n honger gevoel alsof ik nog moet eten misselijkheid.. heb me ook op mijn 11 en dertigste gedouched en aangekleed :) nu ga ik echt! :) doeiii! :):)

13. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    doei ele
    Doe rustig aan he en gewoon lekker regelmatig eten wil wel eens helpen. Ik at in het begin echt om de 2 uur en dan was ik minder misselijk.

14. butterfly1984

Ele: Dan mag ik mijne nu wel vooruit zetten tot een week of 30/31, zou wel geweldig zijn, maar dat zou niet kunnen.
    Daar kijkt een vk ook niet naar....hahahaha.

emotioneel: heel herkenbaar, als mijn kleine meid al moet huilen, huil ik zo mee......hahahaha

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Wat hebben jullie veel gekletst.
    Ik geef morgen mijn hyves even door.
    Ik wilde nu alleen even laten weten dat ik de gyn gebeld heb. Hij denkt ook aan bandenpijn, en ik hoef me helemaal geen zorgen te maken.
    Gisteravond getennist met mannetje, helaas verloren. Dadelijk mogen we weer. Hopelijk winnen we dan wel...

Liefs, Nijn

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    goedemorgen!

jeeetje wat was ik moe gisteren! ik ben om 7 uur in slaap gevallen en om 2 uur werd ik wakker en heb ik tv aangezet in de hoop weer in slaap te vallen.. dat was om 5 uur gelukt en toen heb ik geslapen tot 8 uur.. en ben nog moe...

wat goed dat je de gyn hebt gebeld nijn en gelukkig kon hij je ook nog een beteje gerust stellen.. hoe is het nu? en ben je er nog erg onzeker over?
    Gisteren wel gewonnen? heerlijk zo'n competeties.. denk je daarbij ook een beetje aan jezelf? :)

gisterne geprobeerd om de 2 uur te eten, maar bleef toch zo op en neer gaan.. vanmorgen werd ik wakker met giga honger en gelijk weer misselijk.. kan dan wel gewoon eten omdat ik weet dat als ik niet eet het alleen erger wordt.. hopelijk is het nu weer een beetje weg..

ik denk dat ik nog een beetje probeer te slapen ofzo iig dutten..
    tot laters!

17. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Nu heb ik tijd voor een uitgebreidere reactie.

Gisteravond met mannetje gewonnen. Het ging niet echt goed, maar ja, winst is wat telt.
    Ele, je had met gevonden op Hyves, gezellig. We zijn nu ook daar vriendjes!! Jij heb ook al veel reizen gemaakt zeg! Leuk!!
    Verder heb ik gister besloten om me geen zorgen te maken. Mini Nijn zit gewoon goed op z'n plek en het hartje deed het super. Vanmorgen was ik ook ineens weer misselijk (en nu nog steeds), dus het komt helemaal goed!!

Ele, vervelend dat je nu zo'n last van misselijkheid hebt. Eerder heb je aar weinig last van gehad toch? En inderdaad bij mij wordt het ook erger als ik niet eet....

Marleen en Marianne, hoe is het met jullie? Al aan het aftellen??

Vanmiddag gaan we rond 16.00u naar een festival hier in de buurt (Festyland). Wordt erg gezellig denk ik, maar ik ben benieuwd of ik het vol zal houden.
    Gisteravond trouwens nog iets meegemaakt... Ik was zo moe dat ik vrij snel in slaap viel. Komt mannetje naar bed, vraagt hij: "hoorde jij die piep niet?" Ik niet... Bleek de rookmelder te piepen omdat de batterij leeg was... En dat ging toch wel behoorlijk hard....

Liefs, Nijn

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Nou zijn jullie allemaal niet online...
    Jammer, want ik ga er nu weer vandoor.

Liefs

19. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hey meiden,

Hier ben ik dan weer in ons koude kikkerlandje brrr
    Wat was het een mooi warm weer daar zeg heerlijk:):)

Ik lees nog niet alles terug want ben net thuis maar was even nieuwgierig hoe het ging met jullie, gelukkig zie ik allemaal nog mooie banners.
    Hier heeft mannetje behoorlijke voedselvergiftiging gehad echt super zielig, dus niet geklust tot nu toe, hoop dat vanaf vanavond mischien weer kan want mijn ei kan misschien wel elk moment komen, helaas geen ovu testen meer in huis.

@hyves prima hartstikke leuk ele, ik heb ook hyves.

Morgen uitgebreider, was even snel reactie van mij

Liefs P.s. heb jullie wel beetje gemist hoor al dat lekkere geklets;)

20. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    smokey: fijn dat je er weer bent! We hadden je ook gemist hoor!
    Hoop dat je vaanvond weer kan klussen.

Hier een mindere dag. Heb zowat heel de dag gehuild. Voelde me zo ellendig veel last van BI, ontzettend moe, oorpijn en beroerd heb vanmiddag weer eens overgegeven. Zat mezelf zo in de weg. Vanmiddag 3 uur op bed gelegen en voel me nog ellendig. Hoop dat ik me morgen beter voel want zo'n huildag is ook niet alles.

Nijn: jammer dat je niet gewonnen hebt.Hoe was het festival?

Deel Deze Pagina