hallo meiden! wat leuk smokey dat je er weer bent! je bericht komt heel vrolijk over, volgens mij heeft de vakantie je goed echt goed gedaan hier te moe moe moe moe moe.. zoals ik gisteren al zei, ik lijk niet wakker te worden.. alles kost moeite.. vandaag wilden we gaan shoppen.. maar nee ik ben te moe... het liefst kruip ik weer in bed.. een bad lijkt zelfs teveel moeite te kosten... ik ga er weer vandoor! *knuf*
een korte update.. nog steeds zo moe.. volgens mij ook met een beetje keelpijn.. hoop niet dat ik ziek wordt.. wel erg stil hier dit weekend
hoi hoi meiden, Even snel hoor, heb maar kort tijd. Ele, wat naar dat je je niet lekker voelt, hopelijk word je niet ziek! Wat leuk dat we nu ook vriendjes zijn op Hyves!!! Heb al even rondgeneusd tussen je foto's, heel erg leuk zeg! smokey, gezellig dat je even komt kijken! Wat sneu dat je mannetje zo ziek was, hoe gaat het nu met hem? Ele heeft gelijk, volgens mij heeft de vakantie je idd erg goed gedaan. Ik duim voor je deze ronde! Hoe gaat het met de rest van de meiden? liefs marianne
Hoi helaas net zoals giseteren. Doodmoe kan heel de dag wel slapen, oorpijn en ontzettend emotioneel en veel alst van BI en mijn rug. Dus eigenlijk erg slecht als ik eerlijk ben. Hoop echt dat ik me morgen beter voel want dit is niet leuk meer.
ik moet het ook nog even kwijt! smokey succes met klussen ik hoop dat je mannetje zich goed genoeg voelt! en sowieso ook na je ei klussen he! minstens zo belangrijk! ik weet nu waarom ik zo moe ben! van het duimendraaien! nee grapje natuurlijk! tot snel meiden ben nu echt in bed zonder laptop..
jij ook al marleen, we voelen ons dus echt hetzelfde, ik denk ook dat ik ziek wordt ofzo iig hangt er iets in de lucht.. heel veel beterschap of dat je je iig snel weer fit en goed mag voelen! knuf voor jou!
goedmorgen meiden, sorry voor mijn klaagzang, maar jeetje, wat een rotnacht.. om het uur wakker met een zere keel en moest ik iets drinken..met het gevolg weer te moeten plassen.. tot overmaat van ramp heb ik over mijn werk gedroomd.. morgen krijg ik definitief te horen of ik wel of niet mag blijven per 1 jan.. alles in mij zegt van niet en zo gedraagt mijn leidinggevende ook.. maar goed.. ik heb er dus over gedroomd en daar wordt je dan weer bepaald niet vrolijk van, mijn emoties liepen echt heel hoog op en toen mijn man zich ermee ging bemoeien?? kreeg hij ook ontslag... tja.. wordt er dan niet bepaald gezelliger op.. dus moet nu opstaan en ben moe, gebroken en slikken doet zelfs pijn! zo dat is eruit misschien dat ik me nu weer wat beter voel! smokey al een beetje gewend aan de lage temperaturen? marleen hoe voel je je vandaag? en de rest van de meiden allemaal zin in de week? iemand nog iets spannends op het programma deze week? joepie! krijg net een sms van een client! dat het gesprek vandaag niet door kan gaan! joepe dat was mijn eerste gesprek vandaag, dan hoef ik er nu nog niet uit! weee dan kan ik nog even thuiswerken... mits de laptop het doet.. *duimt voor zichzelf*
Goedemorgen meiden, Jeetje meiden toch, jullie worden niet allemaal ziek he?? een dikke knuffel voor jullie. Mannetje gaat gelukkig beter, gister goed geklust maar had het gevoel dat ik zat avond mijn ei voelde, weet niet waarom maar dacht ik dus waarschijnlijk mis geklust dan maar op naar de volgende ronde. Ele ik wil ook hyves vriendjes worden met jou, zal ik je pb-en?? Temperatuur wil niet echt wennen hier brr koud haha. Vakantie heeft me inderdaad wel goed gedaan kan er weer tegen aan Maar zit al weer op mijn werk pff bah bah maar ja ook dat gaat weer door. Liefs
Hoi Dames, Nou helaas hier nog niets veranderd. Voel me zo ellendig. Echt griep is het niet. Maar gewoon heel mijn lichaam is op. Kan heel de dag slapen, en veel last van BI en mijn rug. Dus moest uit bed omdat ik niet meer kon liggen maar ben zo moe echt niet normaal meer. Misschien hangt het in de lucht als ele er ook zo'n last van heeft. En dan dat emo gedoe kan heel de dag wel huilen van ellende bah bah hoop echt dat het snel ovcer is want ben het zo beu. Sorry voor mijn geklaag dames. Ele: spannende dag dan vandaag! ik duim voor je dat je gewoon kan blijven na 1 januari. En hoop dat ook jij je beter gaat voelen want soms kun je je zo ellendig voelen niet normaal meer. Smokey: als je wil mag je me oo toevoegen op hyves. Dan pb me maar. Kan me voorstellen dat je het koud hebt hier. Dat heb ik laat staan als je lekker uit de warmte komt. Hoop voor je dta je toch goed geklust hebt. Het kan goed gaan hoor ook als je na je eisprong klust!
heel goed idee smokey om te pbén marleen, butter en nijn staan al in mijn hyves dus mocht je daar ook al tussen staan is het makkelijk zoeken gelukkig is je mannetje weer aan de betere kant, ook na je ei klussen heeft al goede resultaten opgeleverd hier op het forum zou natuurlijk wel jammer zijn als je je ei echt gemisit zou hebben, maar ik blijf toch voor je duimen! nu komen weer de lange wacht weken.. hopelijk slepen we je er een beetje snel en goed doorheen! ik heb trouwens een krabbel van tulpje, het was idd niet raak deze ronde, ik hoop dat alles goed met haar is.. al lijkt het alsof ze het even niet makkelijk heeft.. tulpje een hele dikke knuffel voor jou meid!
Goedemorgen meiden, Allereerst, Smokey welkom terug in ons koude kikkerlandje. En dan ook meteen weer aan het werk.... Balen dat je mannetje zo ziek geweest is. Maar er hoeft maar één zwemmertje de weg te vinden!!! Ele en Marleen, balen dat jullie je zo rot voelen. Ik had vorige week ook echt veel keelpijn en ben nu nog steeds verkouden. Marleen ook nog eens rugklachten en last van je BI. Hele dikke knuffel! En trouwens heel goed dat je over jezelf geschreven hebt!! Ele, die onzekerheid over je werk is wel heel vervelend. Hopelijk toch een goed bericht! En je mannetje ook ontslagen in je droom? Marianne, hoe gaat het met jou? esther weer helemaal opgeknapt? All, het festival was erg leuk, maar zooo vermoeiend. Ook daar voor het eerst last gehad van mn hormonen denk ik... Verder heel veel afscheiding hier, echt klodders.... Gisterochtend had de afscheiding weer een kleurtje, meteen weer alarmbellen die gingen rinkelen..... Ik spring nu even snel in de douche, tot zo!!
ele, meid dat van je werk heb ik niet goed meegekregen maar is er kans dat je onstlagen word?? alle dames ik stuur jullia allemaal een pb-tje om te hyven (doe ik vanavond)maar ik heb er al 2 volgens mijn marleen, en nog iemand weet alleen niet meer wie...sorry Tulpje, balen meid dat deze ronde niet raak is, een dikke knuffel voor je meid! Oh ja zag net dat ik morgen naar de gyn moet was ik helemaal vergeten! tot later
Smokey, ik heb maar een contract tot 31 dec.. en ik ben aangenomen daar toen ik zwanger was de 1e keer.. mijn man en ik hebben besloten na de 1e mk en ook de 2de toch te proberen. ondanks het uitzicht dat mijn contract niet verlengt zou worden.. want tja.. laten we eerlijk zijn.. na 2 mk's haal je je zoveel in je hoofd dat je nooit zwanger wordt en mama wordt etc etc.. iig dat deed ik wel zoals jullie weten.. en hoelang zouden we dan moeten wachten.. misschien zou ik niet snel een nieuwe baan vinden en zou ik dan weer moeten wachten tot een contract voor onbepaalde tijd misschien zou veranderen in een vast contract.. dus eigenlijk wisten we dat we een risico zouden aangaan.. ik heb het altijd een beetje weggewuift omdat ik er vanuit ging niet zwanger te blijven of te worden.. natuurlijk krijg ik nog een paar maanden ww, en misschien ben ik dan wel lzo gestrresst dat het zw wordt.. ik hoop het iig niet.. je hebt iid het verhaal gemist wat er allemaal gebeurd op mijn werk.. en krimpen ze in.. maaar buiten dat zijn ze niet blij met deze zwangerschap.. en ook niet met mijn instelling dat ik het ietsje rustiger aandoe als bij de vorige 2 zwangerschappen.. dat ik doorwerkte tot de dag van de curetahe op vrijdag en op maandag weer aan het werk was.. nu kies ik ervoor om af en toe een stapje terug te doen en natuurlijk wordt dat niet gewardeerd.. mijn leidinggevende kon me nog geeneens feliciteren met de 12w zwangerschap.. ze die dag toen pissed off omdat ik mijn werktel uistond.. en ze had me heel vaak proberen te bellen.. gelukkig kwam ik erachter dat ze mijn prive nummer zat te bellen, tja die tel staat uit onder werktijd.. toen ik dat voorlegde was ze boos omdat ik achter liep met mijn urenregistratie.. natuurlijk liep ik achter ik kon al 2,5 week bij laptop niet gebruiken... mijn account werkte niet en ik kan niet elke dag bij het hoofdkantoor langsgaann als ik clienten bezoeken moet afleggen.. er was zoveel mis met mij ineens.. dat ik er zeker vanuit ga dat mijn contract niet verlengt wordt.. daarnaast zou ik mijn andere studie in dec moeten hebben afgerond en met alle ellende afgelopen jaar heeft dat vertraging opgeleverd.. dus dat zal voor hun de voornaamste reden zijn en omdat ze sowieso moeten inkrimpen.. vorige week heb ik nog geprobeerd om een gesprek aan te gaan.. maar kreeg ook daar weer hard de deksel op mijn kop.. ik heb dat gesprek trouwens woensdag.. ik had gedroomd dat het morgen was... en ging er zo ook vanuit.. mijn man werkt voordezelfde instelling.. gelukkig een hele andere afdeling.. hij heeft een vast contract maar in mijn droom vanmorgen dus ook niet.. zo nu genoeg over mezelf en mijn gedoe Jeetje nijn, je lijkt me zo druk! neem je genoieg rust voor jezelf? begin jij ook al last te krijgen van de horrnomen? verschrikkelijk he? gewoon je eigen ik niet onder controle kunnen hebben.. vind het maar niks! volgende week woensdag heb je de volgende echo he? ben je dan ook 9.5w? die dag had ik ook een echo hou je het nog een beetje vol tot die tijd?
smokey toch......dat je dat niet weet!!Hahahaha, je hebt mij op je Hyves. Nijn: Esther is helemaal weer opgeknapt gelukkig! Lief dat je er naar vraagt. Kan me goed voorstellen dat de alarmbellen weer rinkelden, maar maak je geen zorgen meid. Ele: Ik duim voor je!! Marleen en Ele: beterschap! Dikke knuffel voor jullie! Hier snachts slecht slapen, enorm pijn in benen en zere rug! Liefs marianne
Ja, ik doe wel rustig aan. Tussen de bedrijven door lig ik lekker op de bank te wii-en. Tja, die hormonen. Wij stonden bij BZB (band zonder banaan) en normaal is dat hartstikke leuk. Kregen mannetje en ik ruzie om niks. Begon ik toch te brullen.... Ach, ja, hormonen..... Volg week woe inderdaad weer een echo. Duurt nog zooooo lang.... Dan ben ik dus idd 9+5 (of 9+6).
Ele jeetje wat een verhaal zeg dat is zwaar balen en kan me voorstellen dat je in de stres zit, en helemaal in deze tijd is het moeilijk natuurlijk, toch hoop ik voor je dat je contract verlengd gaat worden!! ik zal voor je duimen, nu kan ik eens voor jou duimen!! Butterfly sorry.... maar ik kan je naam hier niet onthouden samen met de naam van hyves dan weet ik niet welke er matchen zeg maar snap ie *schaam schaam* haha nijntje afscheiding kleurtje zal er vast bij horen meid, zal me er niet te veel zorgen om maken, maar snap je gevoel! Hoe gaat ie vandaag? Zit allemaal stiekem vanaf werk te doen dit, echt slecht haha
Hallo meiden, sorry voor mijn ego berichten dit weekend.. reageren koste me echt teveel energie.. nog steeds is de energie foetsjie.. maar lig ik ALWEEEER in bed en neem ik me even de tijd om te reageren @nijn, grappig op 9.5 had ik ook een echo en werd toen naar 10w gezet.. vanaf toen kreeg ik ook echt het advies om te gaan genieten... natuurlijk schrik je weer van gekleurde afscheiding, maar waarschijnlijk hoort het bij jou er gewoon bij.. gewoon doorgaan met genieten zo goed als je dat lukt... je hormonen komen me zo bekend voor hahaha, hier nu ook af en toe een ruzie om helemaal niks.. maar wat het ook is, ik moet mijn gelijk hebben hahaha.. gelukkig herstel ik mezelf redelijk snel en blijft mannetje heel rustig.. anders denk ik dat het dak er af en toe al afgegaan was hahaha.. laten we hopen dat het niet nog erger wordt marianne, pijn aan je benen? komt dat ook door BI? gelukkig gaat het met Esther weer een stuk beter.. geweldige foto's op hyves! echt een mooi meisje zeg! marleen volgens mij heb ik jou nog niet tussen mijn hyves staan maar heb ik je wel uitgenodigd klopt dat? hoe voel je je nu? nog steeds bleh? oh moet er snel ff vandoor bezoek!...
Even kort reageren sorry ga zo naar bed. Kom net terug van de zwangerschapsbegeleiding. En ben voor de varandering weer helemaal op. Ele: je staat bij mij er wel op. Want je hebt zo'n fleurige hyves pagina daar heb ik van het weekend nog op dit topic op gereageerd. Ik heb op hyves dezelfde foto staan als hier in bij mijn naam. Dus als het goed is kun je me nu vinden.
Goedemorgen! marleen, jee dan heb je echt over het hoofd gezien.. sorry daarvoor.. ik was aan het zoeken en zoeken.. misschien moet ik ook niet zoeken als ik me zo beroerd voel.. ik heb even opnieuw gezocht lol en ik zie je er nog niet bijstaan.. ik kan je ook opniew een uitnodiging sturen.. ergens is er dus iets misgegaan.. Bij deze heb ik je een nieuwe uitnodiging gestuurd! ik vind het niet leuk om hier al de hele week mijn klaagzang op te schrijven, maar ik doe het toch! gewoon omdat ik het dan even kwijt ben.. maar voel me zooo beroerd.. vanacht maar een paar uurtjes geslapen met veel tussenpozes en enge dromen, alweer over mijn werk.. ik heb lichte koorts.. kan niet meer slikken.. mijn neus zit aan een kant dicht en heb zo'n hoofdpijn.. dat was heet wel ongeveer.. ik be nvaker verkouden, maar dit lijkt veel intenser, veel heftiger en vermoeiender dan ik me kan herinneren.. het zuigt je echt leeg.. zien jullie de horrorfilm ook voor jullie of lig ik ook nog te eilen? aangezien ik morgen de beoordeling heb van mijn werk, ik dacht vandaag.. ga ik vandaag werken.. ik he bee nvergadering, supervisie met een collega, waar ik even mijn verhaal kwijt kan van vorige keer over die telefoon.. een onderzoeksbespreking en een nieuwe clientbespreking.. ik hoop dat we nog paracetamols in huis hebben.. ik zou me eigenlijk ziek moeten melden.. ik krijg het niet voor elkaar.. stom he.. zo genoeg geklaagd... er is nog zoveel leuks op de wereld! Smokey wat leuk je hyves! ik heb je toegevoegd! ik vind het zoo leuk om nu een gezicht bij iedereen te hebben! wat een mooi paard trouwens, is dat de jouw paard? een hele fjine dag allemaal!
Goedemorgen meiden, Ele je klaagt maar een eind weg hoor dat geeft niks!! Doe ik tenslotte ook op zijn tijd En volgens mijn hoor jij gewoon op bed te liggen en ben je harstikke ziek.... Ik heb het gezien op hyves wat een prachtige foto's heb je op je hyves. Klopt dat is mijn paard die je op de foto ziet. Het is zeker leuk om er nu een gezicht bij te zien, ga vanavond wat uitgebreider kijken. Veel suc6 vandaag Ik moet om 10 uur bij de gyn zijn ben benieuwd wat ik daar moet doen eigenlijk maar ja we zullen wel zien. Tot later