Goedemorgen meiden, Smokey, ik heb je toegevoegd op hyves. We zijn vriendjes!! Heel veel succes dadelijk bij de gyn. Ele, klagen is helemaal niet erg hoor! Wij 'luisteren' wel. Het is ook echt een kl#te situatie waarin je nu zit. All, ik ben ook zo verkouden. mijn keel lijkt wel schuurpapier... Ik ben zo trouwens weer even weg (AH). Tot strakjes!!
Ik heb trouwens een nieuwe buikfoto in mn album staan. Hij is van gisteren. Het begint al ergens op te lijken, vinden jullie niet?
ele: ik heb je uitnodiging op hyves nogmaals geaccepteerd als het goed is is het nu wel gelukt! Nijn: vervelend het die verkoudheid. Bah Butterlfy: hoe gaat het met jou? smokey: hoe was het bij de gyn: Hier nog steeds zo ontzettend moe en steeds meer last van mijn BI en mijn onderrug. Gisteren avond naar de zwangerschapsbegeleiding geweest wat weer erg gezellig we hebben een leuke groep! Verder alleen maar geslapen gisteren en vanmorgen pas om 10.00 uit bed. Komend weekend gaan we lekker naar ons vakantiehuisje in duitsland heerlijk er even tussenuit. Jeroen heeft zijn lessen voor vrijdagavond en zaterdagochtend verzet( heeft eigen autorijschool) en zo kunnen we er dus lekker even tussenuit. Ben er wel aan toe even ontspanning.
Lekker vooruitzicht Marleen!!! Vervelend dat je nog steeds zo´n last hebt van je rug en BI. Nou dan heb je zo´n weekendje wel verdiend!!
Nijn: mooi buikje! Het begint inderdad al wat te worden nog even en dan is het voor anderen ook duidelijk zichtbaar dat je zwanger bent. In het begin denken ze vaak zie ik iets is ze aangekomen ofzo haha
Ik spraak straks mijn schoonmoeder even en mijn schoonvader had al gezegd: volgens mij begint ze al een buikje te krijgen. Ook een vriendin die ik al een tijdje niet meer gezien had zei: "je kunt echt al iets zien". Ik vind het ook erg leuk dat je het nu een beetje begint te zien. thuis draag ik of een jurkje of een trainingsbroek (erg charmant, maar zit wel lekker), maar op school is een spijkerbroek toch wel handiger. Dus binnenkort toch maar eens op zoek gaan naar andere spijkerbroeken. Leuk, leuk leuk
Even snelle reactie erg druk op werk... Nou moeten dus even met stoppen om zwanger te worden:x dat is zwaar balen maar niks aan te doen Krijgen maandag een chromosoon onderzoek en ik ook nog een methionine belastingstest pff wat een woord zeg, dit heeft ook iets met je eiwitten te maken geloof ik allemaal moeilijke woorden haha Ook krijg ik een poliklinisch onderzoek in mijn baarmoeder met een lamp of alles er goed uit ziet en of er geen tussenschotje (ofzo) zit allemaal moeilijke termen dus zal wel goed zijn. Gyn zei al dat er weinig kans was dat er iets uitkomt maar je weet maar nooit. Gyn was trouwens erg aardig top. Hier voorlopig dus wachten, maar wel fijn dat ze er ook zo snel al wat aan doen! Kom later even op jullie reageren. Liefs
Hey Smokey, dat is wel ontzettend balen dat jullie nu even een pauze in moeten lassen... Een tussenschotje het ik ook (een beetje), op zich is dat niet erg. De kans op een MK is daardoor iets groter, doordat het vruchtje zich niet op het schotje in kan nestelen (maar wat ik dan niet begrijp is dat je toch pas zwanger bent als het is ingenesteld?). Weet je al hoelang de pauze ongeveer gaat duren? Wel fijnb dat de gyn meteen actie onderneemt. Dat ene woord moet je trouwens onthouden voor scrabble Hele dikke knuffel!!!
Nijn: dat word lekker shoppen! Smokey: wat vervelend nieuws! Wel fijn dat de gyn meteen verder gaat met onderzoeken. Hoop dat je dan snel meer weet en weer verder kan met zwanger worden. Hoop dta het allemaal mee valt de onderzoeken. En klets hier maar lekker van je af! Dikke Knuffel
@smokey, jeetje wat heb jij dan een mooi paard! gaaf hoor, ik vind het geweldige dieren, maar nooit op gereden.. wat fijn dat je gyno gelijk actie onderneemt! dat hebben wij nooit gehad... we hebben er ook niet om gevraagd, omdat het op domme pech leek, maar wel fijn dat ze je serieus nemen en er gelijk werk van maken.. wanneer moet je weer terug? bah nijn ook al ziek irri he.. vind het dit keer echt niet leuk! hopelijk voel je je snel weer wat beter Hier heb ik thuis ook altijd joggingbroeken aan, het is zelfs zo erg dat ik ze nu van mijn man aanheb.. de mijne zjin echt te strak! ik heb er wel al een van de h&m voor de zwangerschap, maar die is soms in de was.. dus hier ook heel charmant! de broeken van mamaliciuos en noppies doen het super hier! en wat gaaf dat je al een buikje hebt! leuk als iedereen het begint te zien he.. hier vraag ik me wel eens af of herbie wel genoeg groeit.. mijn vetrandje groeit alleen.. maar het buikje onder het vetrandje blijft klein.. gelukkig hoor ik nog steeds een kloppend hartje met de angelsound anders zou ik me denk ik weer vanalles in mijn hoofd halen! fijn ook om te lezen dat je af en toe toch al een kijkje op de roze wolk neemt! Balen marleen dat je zo'n last van je BI hebt.. wat voel je eigenlijk precies als je BI hebt? waar moet je danop letten? wat super dat de pufgroep zo leuk gezellige groep is! maakt zoiets toch weer veel specialer ohhh heerlijk een weekendje ertussen uit! geniet ervan!! Hier gewoon weer zo'n dag als gisteren.. pff.. zoals ik zei had ik een nieuwe clientbespreking.. niet dus.. toen ik mooi op tijd was voor het gesprek kwam ik erachter dat ik de nieuwe client niet ga krijgen maar een collega.. ohh heerlijk die communicatie.. voelt zo goed he... om te weten dat ik voor nieuwe clienten heb gevraagd maar ze (niet meer) krijg? de andere gesprekken zijn goed gegaan en kreeg nog een aantal complimenten van collegae dat sommige clienten echt blij met mij zijn! joepie morgen dus de evaluatiebespreking, ben er best nerveus voor.. alles goed met butterfly?
@marleentje wat lekker er even tussenuit heerlijk, geniet er maar lekker van je hebt het nodig, lekker uitrusten @nijntje ook al verkouden, steek mij maar niet aan jullie haha super dat je al iets een buikje krijgt. Zal de foto vanavond bewonderen Heb jij dat baarmoederonderzoek ook gehad?? Denk dat ik wel een paar maanden moet wachten waar ik geen zin aan heb voor de bloedonderzoeken van maandag maakt het niet uit. Maar voor het onderzoek voor de baarmoeder moet ik niet zwanger zijn natuurlijk, is ook zo kl*te kan pas bellen voor afspraak op de 1e dag van mijn ongi dan moet het tussen de 4e en 11e dag gebeuren zeg maar. Gyn erg druk bezette agenda zei ze al en duurt soms wel een paar maanden voordat je er tussenkomt...zwaar k*t Aan de andere kant denk ik waarom zou ik niet mogen proberen om zwanger te worden kan toch pas bellen voor afspraak als ik ongi ben Hij zei dat je door die onderzoeken eerst beter uit kan sluiten dat je geen kindje krijgt wat niet gezond is zeg maar, maar ja uitsluiten dat kunnen ze nooit. Pauze heb ik geen zin aan... hoe meer ik erover nadenk, was net klaar om er fanatiek tegenaan te gaan!! En weer andere kant vanmezelf zegt rustig alle onderzoeken ondergaan en als dan alles hopelijk goed is gewoon weer opnieuw beginnen zeg maar, maar ja geduld is 1 van mijn zwakste punten dat heb ik niet!!! Heb toch wel veel verschillende kanten haha Zo weer even van me af geluld. @ele hoe is t op je werk?? Hebben jullie trouwens al een keer een meeting gehad met zijn allen?
nee tuurlijk nog geen meeting als smokey er niet bij is! smokey, ik kan alleen het advies geven dat je je gevoel moet volgen.. als jij wil proberen zwanger te worden, zou ik zeggen doen.. en als je nog niet zwanger bent kunnen de onderzoeken toch altijd nog doorgaan? wat een onzin als je eroverna denkt dat je niet zwanger zou mogen worden omdat een gyn een drukke agenda heeft! dat zou voor mij iig niet een rede zijn om te wachten.. wel als je vind dat je op de onderzoeken moet wachten, moet me er ook niet mee bemoeien stomme bureaucratie ook..
smokey: ja ik denk dat alleen jullie die keuze kunnen maken of je echt die pauze inlast of dat je toch doorgaat met zwanger worden. Ik zou zoiets hebben van als je toch ongi moet worden kun je toch gewoon doorklussen en kijken word je ongi dan die onderzoeken en anders ben je gewoon zwanger! Maar ik ben natuurlijk niet bij het gesprek met de gyn geweest dus praat wel heel makkelijk misschien. We hebben nog geen meeting gehad. AL lijkt me dat wel steeds leuker worden om iedereen eens in het echt te zien en te spreken! Ele: met BI je voelt veel pijn in hele je gebied van je bekken van stuit tot aan liezen echt alles doet zeer. En vaak rammelen je botten en hoor je alles kraken een hel naar gevoel.
@ele dat is helemaal een opstekker dat clienten je complimenten geven toch! Dat kan je nu wel even gebruiken. @all net met manetje gepraat en we gaan gewoon door met proberen zwanger te worden dus daar ben ik super blij mee dat manlief er ook zo over denkt
heey meiden, Ik kom even om de hoek loeren hier.... Nijn: je ziet echt al wel een beginnend buikje hoor! Super he?! En ook leuk dat de anderen het beginnen te zien. Hier vandaag ook iemand die dacht dat ik al bijna was uitgerekend.Vorige week ook al een aantal! Smokey: Groot gelijk, gewoon doorgaan!!Zet hem op! Duim voor jullie. Marleen: Bedankt voor je smsje!Erg lief. Wat lekker hoor, lekker weekendje weg. Kunnen we daar niet meeten?hahahaha Ele: Alweer iets beter? Morgen krijg je te horen toch of je contract word verlengt?Heel veel succes!Hoop dat het posi uitpakt voor jou. Vanacht erg slecht geslapen. draaide op mijn zij en kreeg ontzettende pijn in mijn onderbuik aan rechterkant.Weet niet wat was, maar kon me bijna niet meer bewegen, heb toen even gelopen en daarna geen last meer gehad. Morgen weer naar de VK! Liefs marianne
Butterfly: haha zou gezellig zijn allemaal mee naar duitsland! Ik moet zeggen we hebben dat vakantie huisje nu ruim 2 jaar en het is heerlijk om zo af en toe even lekker een weekendje weg te gaan of in de zomer wat langer vaak gaan we ook een week met kerst maar dat gaan we dit jaar maar niet doen. We hoeven alleen wat kleding mee te nemen en we kunnen gaan want verder hebben we alles daar dus ja dan ga je ook wat sneller. Alleen omdat jeroen op vrijdag avond en zaterdag ochtend ook werkt kunnen we niet vaak een weekend maar had hij het rustig en ja dan gaan we lekker naar duitsland! Smokey: leuk dat je jullie er gewoon voor blijven gaan! Dat je maar snel bij ons kan aansluiten met zwanegr zijn het is je zo gegund! Ele: heel veel succes morgen! Hoop dat je contract gewoon verlengd word! Wel fijn om allemaal complimentjes te krijgen van clienten. Doet je toch goed!
Goedemorgen meiden! bedankt voor de succes wensen.. ik heb er geen oog van dicht gedaan.. ben zo moe en brak... ( komt het klaaggezang weer even voorbij! ) en nog steeds lichte koorts, de keelpijn is wat gezakt maar heb er een bonkend hoofd en een snotneus die vastzit voor teruggekregen.. maar wat een rotnacht, had zo'n hoofdpijn dat mijn kussen zelfs hard aanvoelde.. heb om half 4 maar de tv aangezet.. en of ik nog niet moe genoeg was.. vandaag dat ... gesprek.. ben er gisteren ook echt van geschrokken dat ik de nieuwe client die ik zou krijgen, dus niet kreeg.. konden ze me dat niet even meedelen? pfff... klagen is soms echt lekker.. hahaha.. sorry he.. Oh heeerlijk marleen zo'n vakantiehuisje! dat lijkt me echt zo relaxed! mag ik vragen waar het ongeveer ligt? jammer dat er op je hyves geen foto van jou te zien is.. nu weet ik nog niet hoe je eruit ziet ben stiekem nu wel erg nieuwsgierig geworden! Heel veel plezier dit weekend als ik je niet meer zou spreken! You go girl smokey! ik had het echt niet anders gedaan.. en natuurlijk is het zuur mocht het weer mis gaan.. maar zoals ze zeiden, er is een grote kans dat er geeneens iets uit die onderzoeken naar voren komt.. maar wachten omdat iemand's agenda erg vol is... vind ik wel erg sneu.. maar zoals gezegd de kans dat het weer mis gaat is nog steeds zo klein.. hahaha we gaan je bij de volgende zwangerschap allemaal tips en adviezen geven! ook wel erg handig he! Marianne succes bij de vk vandaag! heb je nog pijn gehad? anders gewon gelijk aan haar vragen! nijn... bijna 9 weken! we zijn alweer dik over de helft van de week! dikke knuffel voor anouk en tulpje! doeii meiden!
Goedemorgen meiden, @ele heel veel suc6 vandaag meid, ben benieuwd. Wat klote dat je je zo beroerd voelt zeg dikke knuffel voor jou en snel weer opknappen. @marianne heel veel succes vandaag bij de vk krijg je ook nog een echo? @nijntje jeetje meid ook al weer bijna 9 weken lees ik wat gaat het snel bij jullie wanneer mag je weer naar de vk? Ben blij dat we er weer voor gaan en dat mannetje het ook meteen zij, hij zal het wel aan me gezien hebben Gyn zei ook nog kans op miskraam is klein op 2 nog kleiner en 3 miskramen nog kleiner, dus we gaan maar van het positieve uit Denk alleen dat we deze ronde wel gemist hebben bijna niet geklust alleen zondag maar ja misschien was dat wel " de dag" En anders op naar de volgende ronde. Tot later liefs
Goedemorgen meiden, Ele, heel veel succes vandaag! Laat je straks weten hoe het gegaan is? Smokey, groot gelijk om toch te proberen. Bij ons was er een kleine kans, maar die hebben we gepakt. Ik heb geen baarmoeder onderzoek gehad, maar mijn gyn zag met de echo dat ik een hartvormige baarmoeder heb. Marleen, gefeliciteerd met je 27 weken (sorry, twee dagen te laat), de kleine is nu officieel levensvatbaar!! Marianne, veel succes/plezier bij de vk vandaag!! All, hier nog steeds niet fit... Vandaag gelukkig nog een dagje thuis. Dan twee dagen werken en dan lekker een week vakantie! En inderdaad bijna 9 weken. Zo ver ben ik nog nooit gekomen!! Het begint echt al ergens op te lijken...
heey meiden, Hier even snel! Nijn: Het schiet idd al hard op bij jou, een beginnend buikje heb je iig al!Super! Ele: Heel veel succes vandaag!Hopelijk valt het allemaal nog mee, maar zo te lezen, ben je op ergste voorbereid. Ik zal voor je duimen. Marleen: Hoe gaat het met jou vandaag? Smokey: Nee een echo krijg ik niet meer, omdat ik bij de vk zit. Dan krijg je alleen nog met 20 weken een echo! Misschien dat er nog een groei echo komt,maar dat weet ik niet. Hier een erg slechte nacht gehad, enorme rugpijn en veel pijn en bovenbenen! Liefs marianne