2e echo geen kloppend hartje meer

Discussie in 'Miskraam' gestart door marleentje26, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Krijg net een mailtje van mijn directeur dat er bij ons op school mexicaanse griep is geconstateerd. Meteen de gyn maar even gebeld. En de assistente gaat even overleggen met mijn eigen gyn. Ben benieuwd...

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Nou ik moet bij die kinderen uit de buurt blijven, maar als het goed is, zijn die kinderen thuis.
    Het was niet tegen te houden zei de gyn, en het kon ook gene kwaad voor het vruchtje.

Vervelend Marianne, dat je zo slecht geslapen hebt. Misschien vanmiddag nog even een dutje doen tegelijk met Esther?

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jeetje nijn, dat is ook ff schrikken.. zover ik weet doen ze er bij ons ook niks aan.. en ook genoeg kinderen en "vieze" ouders hihihi
    ik kom ook geregeld bij clienten thuis waarbij er zieken zijn of er ziektes opgelopen kunnen worden, je kent ze wel de vieze huishoudens waar de stront van de hond nog in de kamer ligt...
    of kinderen met griep op de bank liggen in een rokerskhol van dampen van wiet en weet niet wat allemaal..
    ik twijfel ook nog heel erg of ik wel een griep prik zou willen, de gevolgen op lange termijn zijn niet bekend en de griep is voornamelijk schadelijk omdat je er hoge koorts bij krijgt...
    ik hoop voor jou en voor jullie allemaal dat jullie dat bespaard blijft en we niet ziek worden!

marianne jeetje ook al zo'n beroerde nacht.. we kunnen beter nachtbrakers gaan worden! :):) hopelijk slaap je vanacht wel goed..
    ik stik van de zenuwen om 14 uur is het gesprek... brr..

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ik wil die vaccinatie van de mex grip wel gaan halen. Ik kom met zo veel 'vieze' ouders en kinderen in aanraking... Maar ik ga het nog wel even navragen bij de gyn.

Net de directeur aan de telefoon gehad en één van de kinderen van het gezin zit in mijn klas. Bij één van de drie is het vastgesteld en ik vermoed bij het broertje, want die was vorige week ineens zo ziek. Hij zag gewoon groen....

Ach, we zullen zien. Bijna vakantie....

Ele, ik zal om 14.00u duimen voor je. En logisch dat je zenuwachtig bent!! Heel veel succes meid!!

5. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Meiden wat is er aan de hand met jullie allemaal ziekjes en slecht slapen hmm hoop dat jullie snel opknappen!!

Nijntje mex griep dat is helemaal waardeloos, las ik niet in de krant dat zwangere vrouwen er in nov voor ingeent gaan worden:( of is dat alleen maar voor een bepaalde groep weer.

Ele jeetje aftellen dus 2 uur schiet al op, kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent zou ik ook zijn. Zal voor je duimen.

Ga maar weer eens druk aan t werk genoeg te doen:)

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Zwangere vrouwen in het 2e en 3e trimester krijgen een oproep voor een vaccinatie. Maar er is veel discussie over wel/niet inenten omdat er nog niet veel bekend is over de gevolgen....

7. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    nijn: dank je voor de felicitatie!
    Ik zou ook even overleggen met je gyn wat die zegt van die mex griep wat betreft je school.

mexicaanse griep: ik heb me nog niet verdiept in de vaccinatie. Ga het er maandag wel met de vk overleggen.

Slecht nacht: hier ook alweer slecht geslapen en veel wakker door BI klachten die weer erger worden.

Maar probeer misschien vanmiddag weer even gaan te slapen.

Zojuist bij de tandarts geweest en alles was goed gelukkig geen gaatjes! Ben zo'n schijterd voor de tandarts niet normaal meer!

Butterlfy: een vraagje heb je nu ook weer meer last van misselijkheid. Vooral 's morgens geef ik weer regelmatig over en loop vaak te kokhalzen. Net zoals in het begin van de zw. Het is wel zo dat het vaak 1,5 uur is als ik ben opgestaan en daarna is het weer weg en heb ik nergens last meer van.

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Duim, duim, duim voor Ele (ja, iets te vroeg, maar ik ga zo lekker op de bank liggen met een dekentje)

Ik voel me zoooo beroerd. Ben weer kots misselijk, heb helemaal geen honger (toch maar geprobeerd te eten) en ben ontzettend moe.

Sorry, voor mn geklaag, maar ik moet het even kwijt....

9. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: vervelend als je je zo beroerd voelt. Doe lekker rustig aan en verwen probeer lekker uit te rusten op je vrije dag!

Ele: ik duim ook voor je mee!

10. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Marleen: Daar heb ik de laatste weken idd ook last van, niet iedere dag, maar af en toe, als ik dan even ga liggen zakt de misselijkheid na een tijdje wel af en heb dan nergens meer last van.
    Heb nu ook elke keer zo'n last als je hoest, net of je moet kokhalzen en elk moment moet overgeven.

Ele: inmiddels ben je al in gesprek, duim voor je!

Nijn: Balen zeg dat van de mex.griep! Hoop niet dat je het krijgt!

Liefs marianne.

Ga zo weg naar de vk toe, ben met 20min aan de beurt.

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Nog geen nieuws van Ele??

12. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nee niets gehoord.

Marianne: hoe was het bij de vk?

Nijn: voel je je al iets beter?

13. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Nog geen nieuws van ele zie ik, ik kwam ook al even kijken

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Op zich wel iets beter. Heb een lekker dutje gedaan op de bank vanmiddag.
    Nu nog steeds erg moe, maar het komt goed. Allemaal voor het goede doel!!

Marianne, hoe was het bij de vK?

15. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: dat is ook zo! Allemaal voor het goede doel dat houd ik me hier ook maar voor ogen.

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ja, jij zult dat ook inderdaad heel vaak tegen jezelf moeten zeggen....

17. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: ach ja dat went er zit niets anders op!

Vrijdag hebben we de pretecho moet zeggen kijk er erg naar uit om ons mannetje te zien! En dan zien we hem pas weer bij de geboorte.

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Ja, super leuk dat jullie vrijdag een pret echo hebben!! Als ik hier niet meer kom (en die kans is aanwezig: morgen werken en om 18.00u tennissen), alvast heel veel plezier!!! En geniet er van!! Is het een 3d echo?

19. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi hoi meiden,

Zo..............eindelijk even tijd om hier te kijken en te reageren.

Lekker drukke dag gehad............pffffffff ben blij dat ik nu rustig kan zitten.Verga van de rugpijn!En mijn buik word zo zwaar, dat ik niet zover kan lopen.

Ele: Waar ben je?! Hoe is het afgelopen?

Alles was weer helemaal in orde bij de VK!
    Bloeddruk was 120/70, dus erg netjes.
    Hartslag baby van baby was 138 ongeveer.
    Mijn BM zat al helemaal bovenin bij borstbeen ongeveer, ze zei dat dat mede komt omdat ik van voren draag en niet in de breedte.Toch weer een meisje?.......hahahaha.
    Nu over 3 weken weer en dan ook weer bloedprikken voor ijzer.
    Daarna nog 1 keer naar de vk en dan weer terug naar de gyn.

Liefs marianne

20. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    nijn: het is een 3d/4d echo. Alle foto's zetten ze op cd rom en krijgen ook afdrukken mee. En alles komt op dvd en die word ook ingesproken!

Nijn: hoe is het eigenlijk met je oma?

Deel Deze Pagina