smokey! jammer dat je niet weet wanneer je ei is.. hopelijk heb je deze maand raak geklust! of ga je nog raak klussen! dat kan natuurlijk ook haha.. hier best genant om te zeggen, maar totaal geen zin in, nouja ik noem het nog maar klussen he.. al vanaf het begin van de zw.. en nog steeds is dat niet terug.. best erg vind ik het, nu voel ik me alsof ik geen intimiteit meer zou willen want ik ben toch zwanger.. maar zo voel ik het niet.. en de rede dat ik voorheen misselijk was etc, gaat ook niet op, want dat ben ik niet echt gewees.. hopelijk komt dat snel weer terug! smokey, wat gaaf dat jullie wel hetzelfde idee van trouwen hebben.. heb je wel het gevoel dat hij je nog gaat vragen? wel spannend nu hihihi.. je weet nog niet wat je te wachten staat!
ele: dank je, ook jij gefeliciteerd met je 15 WEKEN alweer! Wat gaat dat snel he? Marleen is maandag 28 weken, dus je zit er iets naast.....hahahaha Als ik de vk mag geloven ben ik nu al 31 weken hahaha, maar de echo zei in begin echt iets anders toen en dat lijkt me toch praktischer om naar de kijken. Esther lag ook altijd voor op de groei, maar werd toch 4 dagen te laat geboren via keizersnede. Marleen: leuk kamertje, en mooie schilderijtjes!!!Wat een super moeder heb je! Nijn: Hoera alweer 9WEKEN!!!!het schiet echt al hard op zeg! Ga je straks ook een angelsound kopen? Hoe gaat het nu met je? Smokey: Zal voor je duimen dat je raak geklust hebt, zoals je het omschrijft met dat witverlies zou het wel heel goed kunnen. Vanacht weer slechte nacht!!!!Elke keer wakker en draaien, zulke zere benen!!!Zelfs nu hele dag door, kan erg moeilijk lopen, best pijnlijk. Met auto viel het wel mee trouwens, ze hebben de bougies vervangen en auto uitgelezen. bij elkaar zo'n 50 euro! Liefs marianne
Dames dank je dat jullie het kamertje zo mooi vinden! Zojuist de 3d echo gehad. Zo mooi om te zien. Hij was ook duidelijk in beeld en was aan het duimen en dronk vruchtwater Ben helemaal in de wolken nu!! En wat denk je ik ben vandaag 27 weken en 4 dagen zwanger. Maar volgens de echo vandaag 29 weken! Dus ele hadden we toch gelijk haha. Ons frummeltje weegt nu al 1442 gram dus lekker bovengemiddeld had ook echt al lekkere bolle wangen. Ga straks even proberen een foto te plaatsen hier als ik het voor elkaar krijg haha
wat een mooie foto marleen! wat gaaf! wat is het egzicht al duidelijk te zien.. wist niet dat het met 29w zo duidelijk zou zijn.. lekker nagenieten nu.. wat een fijn gevoel dat je hummeltje op schema ligt en het allemaal zo goed uitziet.. marianne, de auto viel idd gelukkig mee.. maar ik zou echt de huisarts bellen, ik heb zo'n nare ervaringen met de vk's.. heb altijd het gevoel dat ze je "afschuiven" en je zelf actie moet ondernemen als je echt zekerheid of duidelijkheid wilt.. vandaag heb ik echt een luierdag.. haha figuurlijk dan hahaha.. ik zou boodschappen doen.. maar pff... te lui hahahahhaa
Oh marleen tuurlijk je hebt je echo gehad wat een super mooie foto en nog voor op schema ook wat je al dacht helemaal top! @ele lekker he zon luie dag hihi ben nu ook vrij heb om half 2 les dus moet opschieten. Trouwen nou mannetje wou nooit trouwen hoefde voor hem niet zo nodig maar hij begint al goed bij te trekken hihhi @butterfly balen dat je zo slecht slaapt het is echt te hopen dat dat beter gaat worden voor je. Vanmiddag even je buikfoto bewonderen. Ik blijf gewoon lekker door klussen hihi en zie het deze ronde wel totaal geen idee, wel af en toe gerommel/steekjes helemaal onderin en (.)(.) die soms gevoelig zijn maar ja dat heb ik al zo vaak gehad dus ga nergens vanuit. Tot later heb echt haast nu
ik heb ook even je buikfoto bewonderd! gaaf he dat daar een buikbaby inzit.. ik zag net een buikfoto van 14+6w bij jou.. ikheb echt nog een minibuik dan lekker genieten!
ele: die buik komt vanzelf hoor! Hier helaas zoals ik al schreef vanmorgen ook nauwelijks geslapen vanacht door dat drukke mannetje. Probeer zo nog even te gaan slapen. Want we gaan rond 18.00 naar duitsland naar ons vakantiehuisje en wil dan toch wel een beetje fit zijn. Ele volgens mij vroeg jij dat van de week waar het ergens was in duitsland en heb daar nog geen antwoord opgegeven maar het si 20 km onder trier.
Marleentje en butterfly wat een prachtige buikfoto's hoop dat ik ook ooit zon mooi buikie mag hebben.. Even douchen stofzuigen en dan nog boodschappen doen dan kan het weekend beginnen. Hoe is het met de rest van de meiden, anouk tulpje???? Alles goed...
buikje: het groeit inderdaad behoorlijk. Maar moet zeggen langzaam aan ook in de weg te zitten. Jeroen moet regelmatig mijn schoenen aan of uittrekken net zoals mijn sokken omdat ik er gewoon niet meer bij kan. Ele: je had het over klussen nou herken het helemaal hoor! Staat hier ook op dieptepunt eigenlijk al heel de zw. Eerst ivm overgeven en nu kan ik geen kant uit met BI dus bewegen is lastig. Maar denk als ik al die klachten niet had gehad dat het nog niet echt klussen was. Heb gewoon geen zin nu helaam als de kleine zo druk is van binnen vind ik nou niet echt bevordelijk net alsof je een meekijker hebt haha
Hoi meiden, Smokey, aan de klus zou ik zeggen!!! En lekker over trouwen gekletst!! O dat is zooo leuk. Jammer dat je maar één keer trouwt in je leven (als het goed is), het is zo'n mooie dag.... *zwijmel, zwijmel* Ele, gefeliciteerd met je 15 weken!! op naar de 20, maar eerst een geslachtsbepaling!!! Lijkt me heel raar om plannen te maken voor het komende half jaar, terwijl jij er dan niet meer bent. MAAR JIJ GAAT LEKKER RELAXED 2010 IN!!! Marianne, proficiat met je 28 weken!! Balen dat je zo veel last hebt van je benen. En als je het niet vertrouwet of het wordt te erg, gewoon de ha bellen!! Marleen, super gave foto zeg!! O dat lijkt me ook zo geweldig!!! En de kleine ligt al ruim een week voor op schema. Super zeg!! En heel veel plezier in Duitsland!! All, hier helemaal vol vertrouwen. Heb echt zin in a.s. woensdag!! Verder ben ik ontzettend moe, maar ik heb nu een weekje vakantie!! Gisteravond getennist en heeeeel dik verloren. Zij waren gewoon echt goed... Ach, ja, altijd winnen is ook niet leuk... Fijne avond allemaal!!
nijn: dank je! Fijn dat je zoveel vertrouwen hebt nu. Geniet er maar avn want de tijd gaat zo snel. De eerste 15 weken gingen bij echt langzaam maar nu vliegen de weken voorbij. Geniet van je weekje vakantie! En ik probeer zondag avond als we niet te laat thuis zijn alles weer bij te lezen. Jeroen is nu de auto aan het inladen en dan vertrekken we lekker naar duitsland!
marleen heel veel plezier samen en relaxte tijd samen in duitsland! Butterfly, jeetje wat staat ons nog allemaal te wachten! maar het blijft mooi zo'n buik! smokey, geniet van je weekend! ga je nog iets leuks doen? Nijn, super dat je zo positief bent! het is inderdaad sneller woensdag dan je denkt.. ben benieuwd hoe de foto's van de echo gaan worden in het nov mama topic was vandaag ruzie uitgebroken.. ze wilden zelfs het topic bijna sluiten.. gelukkig is dat niet gebeurd.. ik ben zojuist in bed gekropen.. voel me echt nog steeds beroerd.. het ging weer een beetje dacht ik.. maar lig toch echt weer te rillen. krijg er nu een gemeen hoestje bij dat vind ik iets minder prettig met een buikbaby al dat gehoest.. en ohhhh niemand zeggen hoor.. als ik hoest lijk ik echt incontinent! (schaam schaam) ik weet ook niet wat ik eraan kan doen buiten het "trainen" van je spieren daar ik heb het nooit gehad.. hopelijk is het tijdelijk! *ligt onder de dekens en schaamt zich*
Marleentje een hele fijn weekend geniet ervan en lekker uitrusten Nijntje fijn dat je zo posi bent vind dat heel knap van je a.s woensdag wat spannend leuk hoor. Jammer dat je verloren hebt, maar zelfs de beste verliesen ele ik heb net even zitten lezen nov topic haha moest er om lachen wat erg. Niet ziek worden he! Lekker vroeg naar bed en jezelf lekker laten verwennen Even wasje opvouwen en heerlijk Gooische Vrouwen kijken laatste ik vind dat zo leuk.
Nog 4 nachtjes.... Gooische vrouwen is nu inderdaad ten einde, maar wel heel toevallig dat ze ook televisiering gewonnen hebben. Ik heb de serie nooit gevolgd, dus kan er weinig over zeggen. Ik hoorde idd dat er in het nov mama's topic flinke ruzie was. Gezellig zwangere vrouwen bij elkaar! Dan doen wij het hier toch heel goed!! Ele, niet ziek worden he? In mijn klas had ik afgelopen dag 4 zieke kinderen waaronder één dus met de mex griep. Ben benieuwd of die anderen het misschien ook hadden. Gelukkig is het nu vakantie en kan iedereen thuis uitzieken of ziek worden. Meiden, ik ga weer aan de poets. Tot straks!!
Hallo meiden, hier dus echt ziek lichte koorts, hoofdpijn, rillen, hoesten en de rest van de dingen die erbij horen.. heel vervelend dus.. maar wat ik sinds gisterenavond heb is pijn in mijn linkerzij.. ik dacht eerst bandenpijn, maar ik werd er snachts zelfs wakker van.. zo'n pijn scheuten.. is dat ook herkenbaar als bandenpijn? natuurlijk moet ik nu af en toe luisteren of alles nog goed is daarbinnen met de angelsound, maar het hartje is goed hoorbaar! ben dus een beetje ongerust.. heeft iemand een index die ongeveer klopt met de lengte van de foetes en weken? op zoveel sites klopt het niet, bij 12 weken zou herbie al 9 cm moeten zjin etc en hij wasn toen 5,8 en volgens het zh dus toen ook echt 12w.. ik kan nergens een site vinden die bij 12w ook 6 cm aangeeft.. is wel leuk om te weten hoe groot hij nu is! gooise vrouwen heb ik helemaal in het begin gekeken.. daarna ik denk door tijdgebrek niet meer en nu keek ik het soms, was beetje jammer dat je het verhaal dan mist.. wel idd jammer dat het gestopt is.. ik hoop echt dat jij niet ziek wordt nijn, echt bleh, ik snap echt de hele mexicaanse griep en inentingen niet.. niet leuk om nu zwanger te zijn en te weten dat die ziekte heerst..
Ele, heel veel beterschap!!! Ik ga woensdag aan de gyn vragen wat ik moet doen qua inenting voor de mex griep. Ik word nl wel opgeroepen door de ha. Verder net weer geknuffeld met de wc pot, het zit dus nog steeds helemaal goed met mini Nijn!! Moet nu eigenlijk poetsen, maar heb helemaal geen zin...
In deze tabel kun je zien hoe groot herbie hoort te zijn. Op 12 weken 5,2 cm. Herbie doet het dus super!! CRL table
Ele: weet je wat het ook is met dat meten van de kleine, de ene site meet van romp tot kont en de andere site van romp tot en met de benen.Dus dat is dan nog al een heel verschil. Nijn: nog een aantal nachten dan is het weer woensdag! Kunnen jullie weer lekker even wegzwijmelen bij mini-nijntje! Krijgt iedere zwangere vrouw een oproep voor mex.griep spuit? Weet nog niet of ik dat wel of niet wil, vind niet dat er genoeg bekend is over de bijwerkingen. Smokey: Hoe gaat het nu met je? Nog last van kwaaltjes? *Duim, duim, duim, duim,duim* Marleen: Jij zit nu lekker te genieten in Duitsland. (ik.......helemaal jaloers) Hier word rugpijn alleen maar erger, kan nauwelijks meer lopen, laat staan bukken of de kleine tillen!Maar goed, kom er niet onderuit. Ook veel last van bovenbenen, dus weer erg slecht geslapen........alweer! Ik vind dit eigenlijk veel weg hebben van BI!maar goed, zeker weten doe ik het niet. schoenen/sokken aan/uittrekken: Dit heb ik altijd nog wel zelf gekund, ook al zat mijn buik nog zo in de weg, ik vond altijd wel een manier.Ben niet zo'n iemand die snel aan iets aan een ander overdraagt. Ik weet nog steeds niet welke kleuren precies de kinderkamer word, ik wil graag eens een keer wat anders, dus geen behang met een behangrand! Lime-groen vind ik nog steeds erg mooi, maar wil dan wel met een andere kleur combineren, welke weet ik dus niet. Ook heb ik een hele mooie andere kleur gezien, maar is best wel donker en weet ook niet waar ik dat mee kan combineren. Ook rood vind ik erg leuk, maar ook dit moet met een andere kleur. Over het thema ben ik ook nog niet uit, het hoeft van mijn geen winnie the pooh, nijntje, woezel en pip ofzo te zijn. Vind het thema dieren op zich ook wel zo leuk! Kleine schilderijtjes/muurstickers met diertjes! En ik vind zo'n gedicht (muursticker) ook heel erg mooi! Hebben jullie nog ideeen, want ik moet nu toch echt opschieten! Liefs marianne