Hey meiden, Zoals de titel al zegt word ik een beetje gek van mijn lichaam, ik wil graag verder maar blijkbaar denkt mijn lichaam er ander over. Dit is ff kort mijn verhaal: 23 nov positief getest vervolgens 25 nov bloed verloren wat maar 3 dagen duurde en de testen werden alleen maar positiever, een week later een ech gehad en bleek toch dat ik een miskraam had gehad. 7 dec weer begonnen met vloeien en savonds verloor ik het vruchtje, dit vloeien heeft ook maar 3 dagen geduurt. Een week later teste ik negatief dus konden we door. 10 jan moest ik officieel weer ongi worden maar werd ik niet dus getest en negatief en de testen blijven negatief. Afgelopen weekend hele pijnlijke borsten gehad en gister wat bruinig afscheiding. Ik wil gewoon verder maar waarom mijn lichaam niet? Als er 1 feb nog niks is veranderd ga ik de ha raadplegen. Overal lees ik dat je meestal na 6 weken vanaf de eerste dag bloed je cyclus wel weer op gang is. Waarom bij mij dan niet? Ik was maar net 5 weken zwanger.
Ik heb net als jou ook een miskraam gehad met 5 weken ongeveer (dus eigenlijk was er nog niets ; tenminste met de echo konden ze niets zien) en dat was rond dezelde tijd als jij! Ook ik heb 3 dagen gevloeid in december en nu in januari (volgens mijn cyclus) weer 3 dagen. Ik zou zeggen ; dan is je lichaam weer in orde voor een volgende poging. Maar ook ik voel me nog niet 100% moet ik zeggen. Al heb ik niet dezelfde dingen als jij hebt. Wel erg raar dat je nog niet ongesteld bent geworden, maar ik kan me voorstellen dat het iets langer duurt omdat het dan toch nog niet in orde is en dat het dan na de volgende bloeding (ongesteldheid) weer in orde is. Maar als je het niet vertrouwd: gewoon naar de HA gaan! Sterkte ermee, ik weet een beetje hoe je je voelt!!
Ik snap het wel dat het allemaal wat langer duurt omdat mijn lichaam het moet verwerken maar waarom zo lang?? dat vraag ik me af. idd is 5wk zwangerschap niks kan me voorstellen dat als je 9 weken zwanger bent en het gaat dan mis dat je lichaam wat langer nodig heeft.
Ik zou me niet al te veel zorgen maken, misschien is je eisprong door de miskraam later geweest. En niet ieder lichaam is hetzelfde en wie weet komt of je ongi een dezer dagen of heb je over een paar dagen een positieve test in handen. Ik hoop uiteraard het laatste.