Liggingsecho

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by lellebel2, Jul 16, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is het raar/ongebruikelijk om een liggings echo te vragen? Volgens de verloskundige ligt de baby ingedaald (bibi) de rug aan de linkerkant de billen ergens in het midden van m'n buik en de voetjes aan de rechterkant.
    Net lag ik te voelen en het komt niet bepaald overeen met elkaar. Beetje links/midden voel ik een harde bobbel..een knie? De rechterkant..daar kan ik niks van maken en de linkerkant voelt leeg zeg maar.

Ik wil straks niet voor een onaangename verrassing komen te staan als ik moet bevallen.

2. Zohra

Zohra Fanatiek lid

May 20, 2015
    2,005
    322
    83
    Ik kon thuis ook nooit meer voelen wat de verloskundige had gezegd, maar ik dacht daar verder nooit over na eigenlijk, zij heeft veel meer ervaring.
    Maar als ze een echo apparaat hebben staan is het een kleine moeite om even te kijken lijkt me, gewoon vragen dus.

3. Demino

Demino Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    2,778
    287
    83
    Dit zou je denken, ja.. Bij mijn zoontje zei de vk destijds dat ie goed lag, maar ik wist zelf zeker dat ie in stuit lag. Hij lag namelijk continu in dezelfde houding en draaide ook niet, ik voelde z'n hoofdje overduidelijk steeds op dezelfde plek. Bij de liggingsecho bleek ik idd gelijk te hebben.
    Dus.. Als jij er niet gerust op bent: gewoon vragen.

4. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik zou het gewoon vragen aan je verloskundige, waarschijnlijk gaan ze er niet moeilijk over doen.

5. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties. Ze hebben er idd wel echo apparatuur staan
    Ik moet er vanmiddag heen en zal het gelijk vragen.

Share This Page