hai dames vraagje ik heb vandaag zo'n kramp in me buik is dit weer bandenpijn want ik was er nett een weekje vanaf en nu begint het weer of zou er iets mis zijn pfffff ben zo gestrest
hoi ik had daar ook wel eens last van maar dat ging vanzelf weer weg. ik weet dus niet wat het is maar denk niet dat je gelijk iets hebt of je druk moet maken. je kan ook voor de zekerheid even je vk bellen om te vragen wat het is dan ben je misschien een beetje gerustgesteld! groetjes esther
Het zou heel goed mogelijk kunnen zijn dat dit bandenpijn is. Probeer je niet gelijk te druk/onzeker te maken. Kijk wat je lichaam doen als je je een beetje ontspant. Blijft het aanhouden en voel je je er gewoon niet pretiig onder (wat ik me heeeeeeeeel goed voor kan stellen) bel dan inderdaad gewoon even je VK meid. Ik had het ook heel erg rond deze tijd van de zwangerschap. Bij mij was het in ieder geval wel bandenpijn.
heb gyn gebeld en die denkt dat het me darmen zijn die opgezwollen zijn dat kan de pijn veroorzaken ze zij gezien de vorige echo dat het niet de beeb kan zijn en ook omdat ik geen bloedverlies heb
Hey rastagirl. Ik heb dat ook hoor! Soms is mijn buik zo gevoelig dat ik er niet eens aan kan zitten. Bij mij zijn het vooral mijn darmen volgens mij en misschien ook wel mijn banden. Probeer je niet te druk te maken(al begrijp ik je stress wel hoor!), want stress is helemaal slecht. Grts, Maartje PS Ik zie je nooit meer bij de oktobermama's?!