2e echo gehad, ben erg onzeker nu!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Irene, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Nou, ik heb de verloskundige gebeld! Ik mag nu volgende week woensdag voor nog een echo. Maar ze was eigenlijk nog vager dan gisteren. Ze zei dat de echo zo onduidelijk was dat ze hem niet goed kon opmeten en dat ze eerst geen hartje zag, toen een vertraagde hartslag en toen ie begon te bewegen een hele snelle hartslag. Maar dat ie bewoon vond ze een goed teken, maar over de rest kon ze niets zeggen en niets opmaken. Nou ja, wat moet ik hier nou weer mee? Kan dat, dat je zo'n vage echo hebt dat ze het niet goed kunnen zien? En waardoor kan dat dan komen?

2. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    lekker vaag ja :( wordt je niet echt wijzer van, en jij maar onzeker zijn!
    Zou het wel tegen haar zeggen hoor, dat ze je helemaal onzeker maakt, dat ze gewoon duidelijker moet zijn!

jessica

3. MissMac1973

MissMac1973 Actief lid

3 mrt 2007
    244
    0
    0
    self employed
    Hoorn
    Ik heb begrepen van mijn verloskundige, of tenminste diegene die de echo's verzorgt, dat op die leeftijd een berekening best behoorlijk kan verschillen op basis van de meetpunten die ze nemen..

Als ze bijv. maar een paar millimeter 'fout' de punten zetten, dan kan het zo een paar dagen tot een paar weken schelen!

Dit is mijn 4e kindje en ik had daar nog nooit van gehoord en keek daar ook erg van op..
    Maar ik zou het ook even navragen bij een onafhankelijk echo bureau en me in tussen tijd niet al te veel zorgen maken..

>aan stress heb je niets.. < Ga er vanuit dat het helemaal goed is met je kindje..en dat ie inderdaad gewoon in een giga groeispurt zit.. concentreer je daarop en zie dat gebeuren in je hoofd en stuur alle liefde die hebt met alle zonnestralen naar je buik voor je kindje... lekker groeien..ban de zorgen en doe dat lekker in bad met een lekker geurtje, kaarsje... Doe je ogen lekker dicht, droom weg en stay positive.. ;)

Succes & Keep on Smiling..

4. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Heb de angelsounds gekocht waarmee je de hartslag van je baby kunt horen. En ik was zeer verbaasd maar ik heb hem gevonden! Ik telde zo'n 153 slagen per minuut. Dat is wel goed he? Oh, ik ga er bijna weer in geloven dat het toch goed zit. Dit is toch wel een goed teken zou ik zeggen. Maar ik blijf onzeker omdat de vorige echo zo raar was en ze de groei niet konden bepalen en hem slecht konden opmeten enzo. Maar woensdag krijg ik weer een echo, oh...hoe kom ik de dagen tot die tijd door...

5. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    o meid van fijn dat je het hartje gevonden heb. Hoop dat je woensdag goed nieuws te horen krijgt....

Deel Deze Pagina