Donderdag hebben we weer een echo, ik ben dan 14+5. Eerst waren vl en ik het erover eens dat we het geslacht niet wilden weten. Inmiddels zijn we beiden van gedachten veranderd (alleen zeggen we dat verder tegen niemand ) en nu vroeg ik me af hoe of wat.. Heb me er verder niet in verdiept omdat we het dus in eerste instantie niet wilden weten haha. Maargoed, donderdag dus echt, kunnen ze dan wat zien? En word het dan een nub theorie of is het al zo ver ontwikkeld dat ze het echt kunnen zien? 10 april heb ik een echo voor een cursus echoscopiste, dan ben ik 18 weken ongeveer.. Dan kunnen ze het sws wel zien denk ik? 20 weken echo doen wij niet nl want daar word het normaal geschrokken op bepaald toch?
Met 14+5 moet het geslacht al wel te zien zijn. De nub is zichtbaar tussen de 12 en 14 weken. Met 18 weken is het zo wie zo zichtbaar. Waarom geen 20 weken echo als ik vragen mag?
Dank je voor je reactie! Spannend, dan weten we het dus waarschijnlijk donderdag al! Dat mag je uiteraard vragen. We hebben ook geen combinatietest gedaan, omdat het kindje hoe dan ook welkom is, en we ons niet van tevoren zorgen willen gaan maken, helemaal niet omdat niks zeker is. Het enige wat we wel van belang zouden vinden om van tevoren te weten is een open ruggetje. Maar volgens onze vk kunnen ze dat 10 april ook uitsluiten. We hebben hier uitgebreid met de vk over gesproken en samen besloten dat we de 20 weken echo niet nodig vinden. Vandaar dus..