2e echo gehad....hartje klopt niet meer:( nu curretage

Discussie in 'Miskraam' gestart door meerie, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    hier ongeveer hetzelfde, goeie echo met hartje gehad bij 6 weken en de echo bij 9 weken was het niet goed meer, ook gestopt rond de 8 weken. heb toen ook 1 week later een curettage gehad onder algehele narcose, het wrange was dat het weekend ertussen in moederdag was, zat ik dan met iets in buik wat niet meer leefde.
    moet zeggen dat ik de narcose heerlijk vond, je maakt niks mee en wordt voor je gevoel na 1 seconde weer wakker en het is klaar.
    had wel een leeg gevoel daarna en het heeft nog lang geduurd voordat ik het een plaatsje kon geven (we waren al 2 jaar bezig).
    gelukkig de ronde erop was ik weer zwanger en het resultaat ligt nu in de box.
    succes meid en houd je taai!

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik kreeg ook een pilletje voor de narcose, heb toen al 3 kwartier geslapen terwijl ik een half uur ervoor nog spuugde van de zenuwen! Werkt dus goed dat pilletje.

Dat wachten is inderdaad het ergst, ik moest ook 2 weken wachten, dan is de misselijkheid ed ook veel moeilijker te handelen. En al die echo's die je krijgt als het niet goed is, pffff. Daar werd ik ook niet goed van.

Veel sterkte nogmaals, hopelijk kom je de week toch een beetje door.

3. Female

Female Niet meer actief

Heel veel sterkte, wat vreselijk jammer...

4. meerie

meerie Actief lid

30 apr 2011
    391
    0
    0
    Lieve meiden,

Ik heb de laatste dagen niet op het forum gezeten omdat ik het ff niet aan kon. Mijn partner zat wel op het forum onder mijn naam. Wij willen jullie allemaal erg bedanken voor de lieve berichtjes!! Afgelopen dinsdag had ik de curretage. Alles is goed gegaan en het is me uiteindelijk 100% mee gevallen. Ik kreeg een zware pil van te voren en ze zeiden dat ik doordaar de volgende dag niks meer wist van alles, nou...haha die hele pil heeft niet gewerkt en weet alles nog. Maar de narcose viel mij erg mee...ik kreeg een infuus en kapje en was meteen 'weg'. Ik werd rustig, ontspannen en vrij snel weer wakker op de uitslaapkamer, kreeg meteen lekker eten en mocht na 2 uurtjes naar huis. Ik lig nog wel op bed omdat ik aan mijn lichaam merk dat het nog niet de oude is, erg moe en futloos. Den wel de hele tijd; het is nu presies een week geleden...en alles is echt in een stroomversnelling gegaan, wel ff heftig. Maar we gaan over 1,5 week lekker op vakantie en kijken vooruit. We gaan er weer voor de volle 300% voor! Hihi. Maar nou vroegen wij ons af; we moeten over 6 weken terug komen bij de gynacoloog en die kijkt of mijn baarmoeder schoon is. Hij zegt dat we daarna pas weer zwanger kunnen worden, maar iemand anders van het ziekenhuis zei dat we een menstruatie moeten afwachten, en mijn schoonmoeder zegt dat we (mits ik mij goed voel lichamelijk) over 2 weken al zou kunnen beginnen (alleen mocht ik dan zwanger worden, kan het ziekenhuis de datum moeilijk berekenen van waarneer ik zwanger ben geworden). Wat vinden jullie???? Het liefst willen wij natuurlijk weer zo snel mogelijk beginnen en geen 6 weken wachten...want pfffff dat duurt nog zoooooo lang:( Hoor graag jullie reacties!!
    xxx Meerie

5. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Neem je rust hoor, het lijkt misschien een eenvoudige ingreep maar zowel lichamelijk als geestelijk is het toch behoorlijk wat!
    Kun je je VK of het ziekenhuis niet bellen met je vraag? Zoveel verschillende mensen, zoveel verschillende meningen, kun je beter bij de deskundige zijn!

6. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meis,

wat een klote bericht zeg... voor het gevoel wat je dan hebt zijn geen woorden.

Wij hebben na de mk een maand rust genomen, om alles zowel lichamelijk als geestelijk te verwerken. Tegen ons werd gezegd dat we meteen weer mochten beginnen maar dat het afwachten van een menstruatie beter is zodat je cyclus weer goed op gang kan komen. Ik had er eerlijk gezegd de eerste maand ook gewoon geen zin in. maar dat is ieder voor zich.

Heel veel sterkte, neem zoveel rust en tijd als je nodig hebt en ga er dan weer met goede moed tegenaan.

xxx

7. meerie

meerie Actief lid

30 apr 2011
    391
    0
    0
  8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.743
    1.061
    113
    Wat erg!Heel veel sterkte en ik snap heel goed dat je tegen de narcose opziet en de curretage.. Een miskraam op zich is al vreselijk,laat staan met curretage..
    Meis ik hoop dat het geluk jullie snel weer toelacht!!

9. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Heel veel sterkte!!

10. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.279