Op zolder bevallen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daan0201, 1 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Wij slapen op zolder en nu bedacht ik me van de week ineens of ik wel op zolder kan bevallen als ik thuis beval....
    Hoe zit dat met traplopen (de badkamer is natuurlijk een verdieping lager) enzo? Heeft iemand daar ervaring mee?
    We hebben wel een wiegje voor bij ons op de kamer voor de eerste weken.

    Groetjes, Danielle
     
  2. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Er staat me iets van bij dat een voorwaarde van thuisbevallen is dat er stromend water op de verdieping moet zijn. Anders gewoon even overleggen met je vk!
     
  3. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ja precies, zoiets dacht ik ook al...
     
  4. mad

    mad Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    ja klopt,

    ik zit met hetzelfde probleem......... wij hebben ook geen stromend water op de verdieping van onze slaapkamer en ik heb het aan de VK gevraagd en mag inderdaad daar dan niet bevallen......

    Ik ga nu in het ziekenhuis bevallen.
     
  5. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmmm en je ken je bed niet in de douche zetten ?!:p:p
     
  6. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Haha, zou ook nog een optie zijn...Maar nee, wij hebben op de 1e verdieping ook nog 3 slaapkamers, waaronder 1 logeerkamer met ons oude bed dus dat is geen probleem, ga ik op onze oude slaapkamer bevallen ;)
     
  7. Elina

    Elina Actief lid

    2 mrt 2006
    184
    0
    0
    huismama
    Friesland
    Mijn schoonzusje is in een hok bevallen. Ze hadden het omgebouwd tot woonhuis omdat ze midden in een verbouwing zitten. En daar hadden ze ook geen stromend water. De vk had er geen problemen mee. Ook al was het een rottrap. Tja ze moest toch bevallen he.

    Elina

    [​IMG]
     
  8. Elina

    Elina Actief lid

    2 mrt 2006
    184
    0
    0
    huismama
    Friesland
    Maar bij ons zetten ze gewoon het kraambed in de woonkamer. Dus dan kan ik gewoon beneden bevallen.

    Elina

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina