hallo dames. wie o wie heeft dit ook. me dochter is 1 jaar als ik beval van me 2 de kindje. graag ervaring hoe hier mee om werd gegaan lijkt me best wel zwaar 2 baby's.. alle tips zijn welkom.. ben nu 33 weken zwanger. liefs parel
Hee kijk eens bij de clubs; net bevallen en weer zwanger. Die meiden hebben ze ook allemaal snel op elkaar. Net als mij! Ik ben nu overtijd, mijn zoon is straks 15 /.16 maanden als het meiske komt!
eerste was 15 maanden toen de tweede kwam. eerste zal bijna 3 jaar zijn en tweede zal 19 maanden zijn als de derde komt. Ik vind het nu vooral zwaar omdat mijn beide dames in de peuterpubertijd zitten. Toen mijn jongste net geboren was vond ik het nog niet zo zwaar, je rolt vanzelf in een ritme.
Wat is 1, net 1? Mijn oudste twee schelen 18 maanden en straks schelen mijn jongste 2 19 maanden maar ik vind de jongste niet echt meer een baby.
haha zal het anders zeggen me dochter is 13 maanden als de 2 de wordt geboren. ja denk ook wel dat het vanzelf goed komt..maar lijkt me ook wel zwaar..of verbeeld ik me dat nu maar haha
martijn is 15 maanden als de kleine komt, tenminste als ik op de uitgerekende datum beval. ik beviel van martijn 3,5 week te vroeg. ben heel benieuwd hoe het zal zijn, zwaar maar ook heel leuk.