2e echo met slecht nieuws

Discussie in 'Miskraam' gestart door 3butterflies, 28 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Heel veel sterkte.

2. Redrose82

Redrose82 Actief lid

2 mrt 2009
    306
    80
    28
    Vrouw
    Heel veel sterkte.

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heel veel sterkte meid!

Ik had inderdaad ook niet verwacht dat het zoveel verdriet en pijn zou doen.
    Ik kan je vertellen dat dat gevoel blijft,ook bij een volgende zwangerschap.

4. Stella80

Stella80 Niet meer actief

Ach meid....

Ik weet hoe je je voelt. Het is een verdriet dat nooit weg gaat. Vond zelf het wachten erg moeilijk, naast het emotionele vond ik de lichamelijke onzekerheid heel zwaar (ging nog gewoon naar mijn werk) en heb uiteindelijk eerder de pillen gekozen.

Veel sterkte met afwachten.

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik vond het wachten in eerste instantie oke, maar na een week wilde ik er echt vanaf, liever vandaag dan morgen. Omdat een curettage hier belachelijk lang duurde (zou nog minstens 2 weken moeten wachten) ben ik voor de pillen gegaan, hoewel ik daar eigenlijk niet achter stond.
    Maar gelukkig werkte de pillen bij mij goed en was een paar uur na het zetten alles voorbij. Op dat moment voelde ik me zo opgelucht...eindelijk kon ik verder....
    Sterkte meid.

6. Elynada

Elynada Bekend lid

12 jan 2011
    502
    0
    0
    België
    Heel veel sterkte! Dikke knuffel

7. moederlief

moederlief Actief lid

15 feb 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    sterkte wat erg voor je..... xxx

8. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Dank voor al die lieve meelevende berichtjes... Ik heb het vooral dinsdag erg zwaar gehad, maar ontzettend veel steun van mijn ouders, broers en schoonzussen en beste vrienden. Gaat nu stuk beter, ondanks de vermoeidheid. Was vanmorgen weer gaan werken, maar echt heel erg moe. Ben naar huis gestuurd, met de mededeling dat ik nog maar een dagje thuis moest gaan zitten. Heel lief, en medelevend dus allemaal! Geeft me echt veel steun!

9. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Ik weet ook wat je meemaakt meid,vandaag ook het vruchtje kwijt.gisteren begon al de bloeding,wist ook meteen al dat het fout zat.We gingen naar ziekenhuis voor echo en ze zagen geen vruchtzakje,waren bang voor buitenbaarmoeder zwangerschap.Bloed moeten laten prikken hcg was 1300 ,maandag moet ik terug voor bloed prikken,want het mag niet stijgen dan zit het fout. Maar aan een kant ben ik blij dat het vruchtje vandaag eruit is gekomen,we mogen over 2 weken weer proberen.Maar ben zeer verdrietig,jank al de hele dag met me partner.Ik wens jou ook veel succes en hoop dat we snel weer zwanger mogen worden,en dat het nu wel blijft plakken. veeel sterkte gewenst GR Kittycat69

10. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Afgelopen dinsdag toch naar het AMC geweest en Cytotec meegekregen. Net voor de middag gebruikt en savonds is het vruchtje losgekomen samen met een berg weefsel en flinke bloedingen. Ik dacht echt dat ik leegliep. Dat is tot savonds laat doorgegaan maar snachts gelukkig minder geworden. Nu nog steeds bloedverlies, maar meer als een menstruatie dus hoop dat ik alles ongeveer kwijt ben nu. A.s. dinsdag wederom naar het AMC voor controle. Hoop dat alles weg is zodat we weer met frisse moed kunnen starten aan een volgende ronde!

Huisarts heeft me geadviseerd om thuis te blijven van werk tegen mijn gevoel in. Ik heb maar braaf geluisterd en wacht tot na de controle dinsdag om te kijken wanneer ik weer aan de slag ga. De vermoeidheid is echt killing!

11. Lirial

Lirial Bekend lid

5 sep 2012
    819
    0
    0
    Neem echt je tijd om lichamelijk en ook geestelijk te herstellen, ook al gaat het tegen je gevoel in wat langer thuis te blijven. Je hebt een klap gekregen en die moet je verwerken.

Heel veel sterkte deze tijd!

12. Ankedea

Ankedea Lid

1 aug 2012
    18
    0
    0
    Drachten
    Sterkte!

Deel Deze Pagina