Vandaag naar de VK

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by lovemychild, Jun 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Om kwart voor 12 heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige. Ben benieuwd. Manlief zit ook lekker in spanning, denk niet dat ze de eerste keer echo maken. Hoop van wel. Manlief wil het graag zien. :D Die kan niet wachten tot de kleine er is. Wat gaat de tijd maar langzaam, als je er heen moet.

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ihihih hooii

eerste keer is idd erg spannend dat weet ik nog. ze gaan eerst een heleboel vragen stellen over jouw gezondheid en dat van jeman en over je familie. (eventuele erfelijke ziektes/aandoeningen) ze gaan je bloeddruk meten, je mag op de weegschaal gaan staan en ze zullen proberen het hartje van de baby met de doptone te vinden. een echo weet ik niet zeker dat hadden ze bij mij wel gedaan want ik was toen 11 weken maar ze konden het hartje van de baby niet vinden en we wisten ook niet heel zeker hoever ik nou echt was. maaar het is wel heel erg leuk als je je kindje ziet.

heel veel plezier vandaag!!!!! ik moet ook weer naar de v.kundige maar ik verheug me er totaaaaaal niet op (inwendig onderzoek)

3. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel veel succes en plezier bij de vk
    hopelijk maken ze al een echo ;)

4. lennylenn

en? hoe is het gegaan? heb je jullie babytje kunnen zien? hartje gehoord? ben best wel benieuwd hihiihi

5. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Ben net terug, ze heeft het ook nog over me oude zwangerschap gehad. En ze had als uitreken datum 19 januarie. Maar omdat ik zei dat ik bij cyclusdag 36 nog negetatief testen, en heb pas bij terugkomst disneyland weer getest op dag 49 en was die positief. Dus ze kon niet exact zeggen hoelang ik zwanger was. Maar voordeel is. Volgende week vrijdag eerste echo om te bepalen hoelang ik zwanger ben :DManlief had te exacte cyclussen onthouden. Dus ze heeft nog niet geluisterd naar het hartje of echo. Omdad het nog te vroeg was. Dus al zou ze proberen, waarschijnlijk dat ze het dan nu niet zouden vinden. Nu verheugen op volgende week vrijdag:) Dus waarschijnlijk klopt mijn banner niet, en is het waarschijnlijk nog geen 9 weken. Maar kom ik komende vrijdag wel achter.

6. lennylenn

ooowww hihihi ok! wat goed eingelijk vanje man dat hij dat allemaal weet. de mijne weet dat echt niet.
    ook wel beter hoor dat ze niet geluisterd heeft naar het hartje want dat had ik dus wel maar geen hartslag te horen en pas de volgende dag mocht ik terug komen om een echo te maken. nou ik was die dag zooo verdrietig, nerveus, ongelukkig en alles wat je maar kan verzinnen omdat ik dacht dat er iets niet goed was.

7. lovemychild

lovemychild Actief lid

Oct 25, 2008
    230
    0
    0
    Ja hij wist de exacte cyclussen, en ja ik had getest op dag 36 en die was negatief, en zelfs dat wist hij nog, en wanneer ik positief testen. Dus de vk wist dus ook even niet de exacte datum van de bevalling. Via het systeem met gewone cyclus kwam ze uit op 19 januarie(wat manlief ook al had uitgerekend) Met een langere cyclus zou het 1 week verschillen. Dus dan zou ik nu 8 weken zijn. De vk begon te denken aan 6 weken maar weet ze ook niet zeker. Wel handig dat manlief het allemaal weet. Nu krijg ik wel eerder de echo.:D

8. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Leuk hoor dat je volgende week de echo krijgt! Hoop voor je dat je dan inderdaad 9 weken bent, want dan is het wel al heeeeel leuk om naar de kleine te kijken. Hij/zij kan zelfs al bewegen dan!

Liefs en geniet van je zwangerschap:)

Share This Page