Jemig, rotnacht achter de rug...zit alleen maar in de rats over straks....om 10 voor 10 moet ik bij de gyneacoloog zijn. De vleesboom die in mijn baarmoeder zit groeit onder het HCG hormoon en heb afgelopen tijd wat pijn gehad, reden voor de verloskundige om een afspraak bij de gyneacoloog te arrangeren. Ik hoop dat alles oke is, met name met ons vruchtje natuurlijk. Ik zie er zo waanzinnig tegenop. Straks is het wéér mis, of misschien is het wel goed, dan hebben we bijna die 12 weken grens bereikt en kan ik dan misschien gerust zijn en wat blij zijn met deze zwangerschap...zou het zo zijn dat wanneer dit goed is, ik niet meer zo bang hoef te zijn..?
Jeetje meis, jij heb al wat MK achter de rug zeg! Heel normaal dat je in je rats zit,het is ook niet niks. Als nu alles ok is, en je heb de 12weken bereikt, dan is er maar een kleine kans dat er nog iets mis gaat, maar dat geld voor iedereen! Probeer te vertrouwen op je lichaam en te genieten. Wens je heel veel succes straks, en laat ff weten hoe het is gegaan. Er wordt aan je gedacht, liefs carolina
Hartje gezien en gehoord, das het goede nieuws Groeit ook goed, fotootje mee uiteraard. Vleesboom; is 2 cm gegroeid ten opzichte van 2 week terug, is nu ruim 5 bij 6.8 cm. We hebben de mazzel dat de vleesboom redelijk dicht tegen de baarmoederwand zit en het de foetus niet in de weg zit. Wel gaf arts aan dat mogelijk, door groei vleesboom, ik last zal krijgen van baarmoederkrampen. Een thuisbevalling zit er niet in. Door mogelijke bloedingen. We blijven vanaf nu onder controle, om de drie week naar ziekenhuis dus. Ik vroeg nog hoe zeker we nu kunnen zijn dat het nu goed gaat, zelfde verhaal, 3 maanden, dus nog weekje afwachten (minder dan zelfs) Al met al blij dat het goed gaat, maar nog steeds kan en durf ik niet blij te zijn...
wat fijn dat je goed bericht hebt het gaat goed met je kindje en nu maar hopen dat die akelige vleesboom ophoud met groeien
Super om te horen. Ik wens voor je dat je er nu langsaam van kunt gaan genieten en dat de vleesboom niet verder zal groeien. Groetjes, Krissa
Gelukkig dus goed nieuws. Probeer je angst overboord te gooien en je te richten op dat kleine mensje, kweet het klinkt makkelijk.....maar geniet van je zwangerschap.