27 juli 1e echo. Spannend!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door evy261, 17 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evy261

evy261 Actief lid

11 jul 2006
    403
    0
    0
    Hai,

Donderdagmiddag om 15.00 uur hebben wij onze eerste echo. Vind het wel een beetje eng. Niet voor wat er komen gaat, dat laat ik wel op me afkomen, maar of alles goed is.
    Wat kan ik verwachten va neen 1e echo. Ik ben dan 8 weken.

2. lildushi2000

21 feb 2006
    90
    0
    0
    Hoi,

Ik heb met 8 weken ook een echo gehad en daarop was het vruchtzakje te zien met een vruchtje en een kloppend hartje. Voor de rest zag ik nog niet echt een baby maar wel het voor stadium. Laat het maar gewoon lekker op je afkomen en ik weet zeker dat je er van zal genieten zodra je ziet dat de zwangerschap intact is.
    Laat je weten hoe het was. Succes alvast.

Groetjes Denise

3. evy261

evy261 Actief lid

11 jul 2006
    403
    0
    0
    Hai Denise,

thanx. Ben ook wle hee lerg benieuwd. Hoop dat ik het dan ook een beetje ga beseffen. Nu weet ik dat ik zwanger ben door de test, maar dat is het dan ook. En ik hoop dat het hartje klopt en dat alles goed is.

4. lildushi2000

21 feb 2006
    90
    0
    0
    Ik begrijp je volkomen...het is allemaal nog zo onwerkelijk...zodra je ziet dat alles goed is dan krijg je er een heel ander gevoel bij...
    Ben benieuwd hoor...

5. Niet meer actief

Hey,

Ik heb vandaag een echo gehad met 12 weken en had er met 8 weken ook een. Met 8 weken zie je een soort koffieboon en een kloppend hartje erin. Nu zagen we echt een baby met armpjes, beentjes en hij/zij bewoog enorm zodat de verloskundige hem niet goed kon meten. Heel bijzonder. En toch voelde ik hem niet bewegen. Heel apart.

Veel plezier. Geniet ervan het is heel bijzonder.

Mariska

6. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ja erg spannend hor zon eerste echo. Geniet er maar van. Liefs Jenny

7. evy261

evy261 Actief lid

11 jul 2006
    403
    0
    0
    Dank jullie wel. Wil er zeker wel van gaan genieten.
    Denk dat het besef dan ook wel komt, als je het ziet.

Met hoeveel weken hadden jullie de 1e echo? Bij ons doen ze dat al met de 8e of 9e week. Vandaar dat ik al met de 8e een echo kan laten maken.

8. lildushi2000

21 feb 2006
    90
    0
    0
    Hoi,

Ik heb dan met 8 weken een echo gehad in het ziekenhuis maar dat kwam omdat ik een miskraam heb gehad. Vandaar dat ze met 8 weken wilde checken of alles goed was. Normaal gesproken zou ik met 12 weken mijn eerste echo krijgen bij de verloskundige en dat is dan die termijnecho. Om me heen hoor ik ook altijd dat de eerste met 12 weken is en als er een medische reden is dan krijg je eerder een echo.
    Dus ik weet niet precies hoe dat bij jou zit, anders moet je het even navragen.

Groetjesss

9. evy261

evy261 Actief lid

11 jul 2006
    403
    0
    0
    Dit is voor mij de eerste zwangerschap. Er is geen medische noodzaak voor of wat dan ook. Heb bij hun op de site gekeken en ze doen het bij iedereen in de 8e of 9e week al. Zonder dat daar een reden voor hoeft te zijn. Ik vind het niet erg hoor! Hoe eerder ik kan zien dat alles helemaal goed is hoe beter. :D

Deel Deze Pagina