Straks mijn 2de echo met 9.4 weken zullen er al handjes en voetjes te zien zijn?! Ben zo benieuwd hihi 😍
Zeker spannend! volgens mij nog geen hele handjes en voetjes maar wel armpjes en beentjes! bij mij leek t met 10 weken een soort van "stompjes". klinkt weer lelijk maar ziet er heel schattig uit!
Heeel veel succes!! Ik heb morgen een 10 weken echo... zo spannend! Morgen 10w en 1d.. spannend!! Geniet van de echo!
Spannend was het zeker!! Maar je zag inderdaad armpjes en beentjes , het bewoog zelfs al 😮... Zo gek maar heel mooi om te zien.. Nu mogen we 3 weken wachten voor een echo met meteen een nekplooi meting! Worden 3 spannende weekjes denk ik haha .. Heeeel veel succes morgen en hoop dat je een mooie springende baby mag zien! X
Dankjewel! Ik hoop het ook. Hoop maar dat alles goed is! Mijn grootste angst is of het hartje nog klopt. Best dus wel onzeker! Haha. Maar ik heb al een 5 en 8 weken echo gehad en de 8 weken echo zag er mooi uit! Dus spannend morgen! Wat fijn dat jouw eho er goed uit zag en de kleine het goed doet!! Mooi he, zo'n wondertje in je buik! Spannende 3 weken voor je! Ik ga met je mee duimen en vast een super mooie uitslag! Geniet van je zwangerschap meid! X
Nou ikke dan kan ik Je de hand schudden want die onzekerheid is er hier ook af en aan , ik heb met 5 weken een echo gehad omdat ze dachten dat het in mijn eileider zat. Toen zag je een kleine ring.. Ik heb 16 februari een echo gehad met 7.4 en toen zag je een dooierzakje met een klein boontje. En elke dag brand ik een kaarsje in de hoop dat alles goed mag gaan, denk dat het er gewoon bij hoort hoor tot die 12 weken dat bange gevoel , je leest ook allemaal verhalen over missed Abortions miskramen het gaat bij mij ook af en aan door mijn hoofd. Ik zal voor jou vanavond ook een kaarsje branden dat jij morgen ook een hele mooie echo mag hebben! Laat je het nog even weten ?? Xx
Hahaha! Wat begrijpen wij elkaar goed!! Inderdaad al die nare berichten, miskramen, missed ab. Enzo. Je maakt jezelf gek!! Ik had inderdaad met 5 weken het zelfde als jij, een ring. En met de 8 weken wel een mooi kindje en een kloppend hartje. Ik heb met 5 weken een echo gehad ivm krampen en bloedverlies dus wilde ook uitsluiten of het idd geen bbz was! Gelukkig alles in orde. Dus beetje het zelfde als jij! Dankje voor het branden voor een kaarsje! Ik mag straks om 12.00 voor de echo! Spannend! Hoe laat mag jij? Ik ben vannacht ook nog eens heel ziek geworden.. werkt niet echt mee. Succes strakjes! Hopelijk een mooie echo! Laat jij ook wat weten?
Wat gek!! Eigenlijk hetzelfde verhaal.. Ikhad mijn echo gisteren om 11 uur gehad. Het was een klein mini mensje wat bewoog haha leek wel een beetj dansen. Alleen hoef ik niet meer de Gyn te blijven dus ga naar een verloskundige. Dus ik krijg nu om de 2 weken geen echo's meer 😔 Vind ik wel heel erg jammer en denk niet dat het heel goed is voor mijn gemoedsrust. Had liever bij mijn Gyn gebleven en elk bezoekje een echo gekregen . Haha jij hebt hem in middels ook gehad. Hoe is het gegaan?
Ha meid. Ik loop ook bij een verloskundige. Ik heb wel een medische achtergrond. Mijn volgende echo is nu de 20 weken echo maar tussendoor laten we nog een pretecho maken. Alles was helemaal goed gelukkig!! Een heeeel druk kindje in mijn buik. Lekker bewegelijk en eigenwijs. Het heeft nog wel even gezwaaid haha. Was erg leuk en geruststellend. Ik ken je gevoel betreft hoeveelheid echo's. Ik heb ze liever ook zo vaak mogelijk maarja helaas niet altijd mogelijk. Nu maar vanuit gaan dat alles goed blijft gaan! Ik was ook weer vooruit gezet. Ik ben vandaag 10 weken en 5 dagen. Zaterdag alweer 11 weken!! Hoever ben jij eigenlijk?! Xx
Ik had dat Ook! Elke 2-3 weken een echo en nu moet ik 5 weken wachten. Maar ik dacht maar zo: het betekent dat de zwangerschap goed gaat en dan de gynaecologen het vertrouwen anders had ik wel op de controles moeten blijven komen!
Jeeeej!!! Leuk he dat bewegende mini mensje!! Nou dan is het alleen maar goed dat ze je goed in de gaten houden met je medische achtergond. Ik liep alleen bij de Gyn omdat ze bij mij cystes heeft verwijderd van mijn eierstok dus toevallig dat ik zwanger werd mocht ik nog even 2 echo's bij haar doen. Ik ben zaterdag zondag 10 weken pas .. Krijg je niet met 12 weken een echo ? Of is dat alleen omdat ik de combinatie test laat doen? Xx
Ja is best wel rottig vind ik zelf. Ik vond die 2 weken al lang duren elke keer haha , maar ik krijg gelukkig met 12 weken nog een echo omdat ik de combinatie test laat doen. En zelf wil ik met 16 weken een pret echo doen.. Maar ik mag zelf gaan naar het echo centrum kost alleen wel 50 euro per echo 😱
Maar ik denk dat je rond de 16 weken zo en zo nog naar de verloskundige gaat. Om de 4 weken eerst, tenminste bij mij! Maar dan nog wachten duurt lang! Ik " mag" over 17 dagen weer voor de 20 weken echo! Spannend!
Hahah tel je de dagen al af erg he dat wachten , ik weet alleen niet of ik met 16 weken heen moet , heb Dinsdag pas mijn eerste afspraak bij de verloskundige dan ben ik 10 weken. Volgens mij zei die assistente dat ik met 20 weken pas weer hoefte.. Maar we gaan het zien . Spannend hoor die 20 weken echo!! Weet je al wat het word of wil je het miet weten ?
Jaja het wordt een meisje! Spannend dinsdag je eerste afspraak!! En dan nog 2 weken en dan ben je de 12 weken voorbij! Laat je weten hoe het dinsdag is gegaan?
leukkkk een meisje!! Denk niet dat ze dinsdag veel gaan doen omdat ik al 3 echo's bij de Gyn heb gehad hoef ik geen echo Meer te maken zei die assistente .. Hoef alleen een gesprekje en mijn formulieren in te leveren. Maar gelukkig krijg ik 22 maart wel een 12 weken echo nog voor die combi test. Dus zal mij benieuwen hoor. Soms gaat het idee van die missed abortion toch nog door je hoofd 😔 Jammer genoeg. Had jij daar geen last van?