Bedankt voor alle reacties.. Gelukkig klopt het lang niet altijd bij iedereen dat schatten, ruim 3 weken voor de vorige echo had ik ook een echo en toen werd hij 2 kilo geschat, dus het kan op zich bij mij wel kloppen. . Verder vanmorgen eindelijk de bloeduitslag gekregen bij de vk en die bleek 4,8 nuchter te zijn en 2 uur later na eten 8,6.. Dat was te hoog, dus nu moet ik op een dieet en dan maandag weer prikken. De gyn. heeft alleen gezegd wat ik niet mag eten en volgens mij blijft er alleen groente over, dus snap er niet veel van.. Maar ga dat later uitzoeken, verder lag de baby weer in stuit. Ze hoopt dat hij volgende week weer recht ligt en anders gaan ze mij inlichten over een draaipoging (de voor- en nadelen).. Onder het mom kan er ook nog wel bij Volgende week dinsdag weer een afspraak en echo, dus maar weer afwachten..
Hier zaten ze allemaal rond hetzelfde. (Vanwege hun termijn waren er grote verschillen, maar als ze allemaal tot dezelfde termijn waren blijven zitten was het ongeveer hetzelfde geweest). S 39+3: 51 cm 3545 gram L 37+2: 52 cm 3170 gram (tel daar 200 gr p.w.=400 gr bij op = 3570 N 32+0: 41 cm 1950 gram (tel daar 200 gr p.w.=1600 gr bij op = 3550) 200 gram per week is wat je kindje gemiddeld in de laatste 10 weken aankomt. Afgeleid van de 30-weken groeiecho's klopte dat bij mij wel aardig. Bij mijn schoonzusje en mijn zus waren er wel een grote verschillen. Eerste beide net 3 kilo en de tweede 8/9 pond geloof ik (uit mijn hoofd).
De oudste was 7 pond en 50 cm, meisje geboren dmv keizersnede De jongste was 5,5 pond en 44 cm, jongetje geboren dmv natuurlijke bevalling