Show je foto.s. hier lekker spelen met het nieuwe speelgoed ze vond het fantastisch. Sint is op bezoek geweest ook dat was een feestje. Van oma heeft ze een mooie babyborn gehad. ( dokter). Van mij een set zie foto kinderstoel maxi, Klei dokterskoffer en dat vogeltje wat zo populair is. Al met al een fijne sinterklaas avond gevierd.
Mijn mannetje was dol gelukkig. Hij bleef maar wauw wat leuk, mooi , lief van Sinterklaas roepen. Hij was blij met alles. En was intens verdrietig toen het echt bed tijd was. Morgen kan hij weer verder spelen!
Ook hij straalde zo hihi leuk he. Dan is je hele dag weer goed. Als ze zo gelukkig zijn. Hier is nu het dokters koffertje het speelgoed wat het meeste indruk maakt ze vind het erg leuk haha zal zo wel onderzocht worden door ( dokter dochter)
Broertjes hadden ook fijne sinterklaas Ze hadden van mij lego gekregen en van mama van ons 2 keer vliegtuig en weer lego !
Schattige foto's! Wij doen het ook morgenmiddag. Maar ik blijf smelten bij het zien van deze foto. Het blije gezichtje toen ze vorige week 2 mandarijntjes uitpakte als schoencadeautje hahaha! Dit was toch wel haar tofste cadeau van de schoencadeautjes geloof ik