Ik ben dringend op zoek naar een poppenhuis voor Sinterklaas voor onze dames. Vooral voor de barbies, maar welke? En waar? De tijd dringt.. Ik vind de Kidkraft poppenhuizen wel leuk, maar welke? Wie heeft voor mij de gouden tip!
Wij hebben ook een poppenhuis van Kid kraft, type Kayla. Ik zou sowieso eentje kiezen waar barbie poppen in passen.
Ja zeker, die is erg stevig. Ook van heel mooi materiaal. Zelfs de schroefjes die je vast moest zetten in het paarse dak, zijn ook paars.
Wij hebben de magnolia. Poppen passen er heel goed in. Hij is wel breed maar E. Is helemaal in.dr sas. Kidkraft heeft hele goede service. Lift ging niet soepel. Gemaild of we het op konden lossen met olie o.i.d. kregen een hele nieuwe!
Wij hebben de kidKraft Majestic Villa. Ontzettend leuk, Barbies passen erin en super stevig. Echt een super goede aankoop. Ook de keukentjes van KidKraft zijn een aanrader.
Wij hebben de amelia van kidkraft! Hij is echt geweldig en mn dochter speelt er al veel mee besteld op minichef
Wij hebben de Kidkraft Amelia. Echt de beste aankoop ooit! Besteld in Duitsland via Amazon, gratis verzending en tientjes goedkoper tov Nederlandse websites.
De prijzen op verschillende Nederlandse sites verschillen idd echt enorm. Bij bol.com is hij 160 en wij hebben hem van speelgoedindeton en daar is hij 118
Ik zelf heb helaas slechtere ervaring met de service van kidkraft. Wij hebben hier ook een keukentje van. De kraan was afgebroken (eigen schuld hoor kids hebben er te wild mee gedaan) maar je kunt na 90 dagen geen onderdelen meer bijkopen dat vind ik echt balen. Ondanks dat toch het poppenhuis aangeschaft omdat hij zo mooi is!
Doe niet een eichhorn daar hebben wij 1 van. Waardeloos Wel heel mooi. splintert en meubeltjes vallen snel uitelkaar.
Wij hebben poppenhuis Savannah. Geweldig poppenhuis en precies voor babies. Jammer dat me dochter er niet naar omkijkt
Oh ka en besteld via effeshoppen.nl hele goede service. Oven deurtje was kapot kregen een nieuwe toegestuurd.