Trouwjurk vraag

Discussie in 'De lounge' gestart door Lief of Stoer, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Het zit er eindelijk aan te komen dat ik trouwjurken mag gaan passen. Ik heb wel een idee van wat ik wil, maar nog niet precies over de bovenkant. Ik heb vrij brede schouders. Ik heb een hekel aan dunne bandjes, maar zou strapless wel staan? Wat voor bovenkant heb ik nodig, wat staat het beste? Misschien is er iemand die ook wat breder is van boven die al foto's heeft in jurk. Ik ben benieuwd naar jullie mening!

2. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik denk dat je je gewoon moet laten adviseren in de winkel en moet passen. Ik ging met iets heel anders de deur uit dan ik in gedachten had.

3. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    #3 Imensa, 23 feb 2015
    Laatst bewerkt: 23 feb 2015
    Gewoon heen gaan. Die mensen weten precies hoe en de wat.

Ik zelf heb redelijk brede schouders. Had een strapless jurk.

4. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ik ben voor asymmetrisch model gegaan. Dit om de schouderpartij wat te breken inderdaad.

Bekijk bijlage 444854

5. Eline88

Eline88 Niet meer actief

In de winkel kunnen ze je inderdaad het beste adviseren. Ik heb ook vrij brede schouders en ben met een jurk naar huis gegaan met een haltertop en een soort opstaande rand. Weet niet of je snapt wat ik bedoel...

Veel plezier met het uitzoeken van de jurk!

6. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Gewoon in de winkel laten adviseren.. Ze hebben vaak ook losse onderdelen, om zo bijv. van een strapless een halter of andere bandjes te maken, dan kan je gelijk het verschil zien :)

Echt, die mensen hebben er verstand van, lekker van alles passen, dan zie je vanzelf wat er beter staat :D

7. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Dat moet dan maar eens gaan gebeuren :). Spannend! En leuk!

Deel Deze Pagina