Het zit er eindelijk aan te komen dat ik trouwjurken mag gaan passen. Ik heb wel een idee van wat ik wil, maar nog niet precies over de bovenkant. Ik heb vrij brede schouders. Ik heb een hekel aan dunne bandjes, maar zou strapless wel staan? Wat voor bovenkant heb ik nodig, wat staat het beste? Misschien is er iemand die ook wat breder is van boven die al foto's heeft in jurk. Ik ben benieuwd naar jullie mening!
Ik denk dat je je gewoon moet laten adviseren in de winkel en moet passen. Ik ging met iets heel anders de deur uit dan ik in gedachten had.
Gewoon heen gaan. Die mensen weten precies hoe en de wat. Ik zelf heb redelijk brede schouders. Had een strapless jurk.
Ik ben voor asymmetrisch model gegaan. Dit om de schouderpartij wat te breken inderdaad. Bekijk bijlage 444854
In de winkel kunnen ze je inderdaad het beste adviseren. Ik heb ook vrij brede schouders en ben met een jurk naar huis gegaan met een haltertop en een soort opstaande rand. Weet niet of je snapt wat ik bedoel... Veel plezier met het uitzoeken van de jurk!
Gewoon in de winkel laten adviseren.. Ze hebben vaak ook losse onderdelen, om zo bijv. van een strapless een halter of andere bandjes te maken, dan kan je gelijk het verschil zien Echt, die mensen hebben er verstand van, lekker van alles passen, dan zie je vanzelf wat er beter staat