Weet iemand wat de goedkoopste manier is om een Tricot Slen draagdoek (lange doek) te verzenden? Gewoon 6.75 als pakketpost of kan het ook goedkoper?
Zo plat mogelijk in een plastic zak doen en die dichttapen, dan kom je niet aan 6,75. DHL verzend ook pakketjes voor 4,50 geloof ik..
Volgens mij moet het A4 formaat blijven. Ik test thuis altijd even of het door de brievenbus past. Maar als je het strak intaped dan moet het wel lukken volgens mij.
hoe breed is de brievenbus ? Hoop dat het past dan, 6 meter doek van ong 1 meter breed is best veel stof
Ik heb deze doek ook, als je hem goed op vouwt en goed dichttaped dan past hij best door de brievenbus. Ik kan hem namelijk als ik niet te veel in m'n luiertas heb zitten, ook nog in de luiertas kwijt.
Ik zie dat je in belgie woont, daar zijn de regels waarschijnlijk anders. In Nederland maakt het wel uit hoe groot hert pakket is. Dat is wel op hun site te vinden. Geen idee wie dat in Belgie doet.
Als je iets wilt verzenden via het postkantoor testen ze het door een brievenbus mal, en die is altijd kleiner dan de echte brievenbussen. Als je het bij je eigen brievenbus gleuf probeert en hij kan erdoorheen zou ik de enveloppe alleen laten frankeren door postkantoor en dan zelf posten in een rode brievenbus. Zo deed ik het ook met kleding wat ik verzond. Scheelt toch al gauw 4 euro per poststuk.