2e hands Bugaboo; waar op letten?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Minyaweth, 2 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hallo allemaal,

Ik heb een mooie Bugaboo op de kop getikt voor een heel aardig prijsje. Morgen kan ik hem ophalen.
    Er zullen hier genoeg mama's zijn die ook een bugaboo hebben, dus mijn vraag aan jullie is waar ik op moet letten?
    Het zal namelijk zonde zijn als ik die wagen in huis haal en er scheelt iets aan...

Alvast bedankt!

Liefs Minya

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik zou de wagen in en uit laten klappen om te zien of alle bewegende delen nog goed functioneren.

Controleer ook de witte drukknoppen om de reiswieg eraf te halen en om de wandelwagen in ligstand te liggen. Sommige Bugaboo's hadden als kwaal dat de witte knoppen in het mechanisme bleven steken.

3. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Controleer ook of de rem een beetje flexibel werkt. Wij hadden een frame met productiefout en dan kreeg je de rem bijna niet van z´n stand.

4. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    en vooral of ze de bon erbij hebben, want dan kun jij altijd nog terug naar de winkel om bepaalde onderdelen bij de te bestellen, heel veel dingen krijg je dan nog op service, maar dan wel met aankoopbewijs....

5. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    misschien inmiddels te laat maar ze zetten op mp vaak dat het om een bugaboo frog gaat terwijl het een classic is. De classic heeft geen handrem en een kleinere boodschappentas en is ongeveer 8 jaar oud daarna niet meer gemaakt. Op dit model wordt weinig geboden maar ik zie regelmatig dat ze deze kinderwagens dan onder de naam frog neerzetten. Zou zonde zijn als je teveel betaald voor een oude kinderwagen.

Deel Deze Pagina