Nou heb even p de site van lodger gekeken en zo een shelter lijkt me ook wel wat.... Wat zijn jullie ervaringen? Wat vinden jullie prettiger gewoon een voetenzak of een lodger shelter?
Ik had de Lodger Shelter en het is een geweldig ding voor als je kindje in de winter geboren wordt! Echt een dikke vette aanrader . Ik gebruikte 'm in de maxi cosi, maar ook in de kinderwagenbak, zodat ze nooit een jasje aan hoefde. Als je kleine in de zomer geboren wordt, he bje ook speciale zomeruitvoeringen.
okeej dank je wel Onze spruit word verwacht in december dus vandaar dat ik even aan het kijken ben. En zowiezo wat nu het handigste is. Heb alleen wel gelezen dat als je de shelter als buikdrager gebruikt dat je kindje er erg snel uit kan vallen?? is dat echt zo of niet? (lijkt me zelf niet maar okee)
Ik vond de voetenzak echt een dramading en ik heb een decemberkindje Ben heel snel overgestapt op een deken die ik om hem heen stopte. Thijmen kreeg het in de voetenzak zo snel warm, dat was echt niet fijn.