2e hands of nieuwe kinderwagen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Strandbal, 15 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    tweede hands. niet omdat we er geen geld voor hebben. vind het gewoon bizar hoe duur alles is. kan ik net zo goed tweede hands kopen voor een mooie prijs. dat geld geef je nog wel uit als de baby er is :)
    maxi cosi zou ik wel voorzichtig mee zijn, kopen wij wel nieuw ivm veiligheid. je weet nooit wat ermee is gebeurd of je moet de mensen kennen.

2. Leanna

Leanna Actief lid

12 apr 2013
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier krijgen we de kinderwagen van familie. Ook tweedehands dus. Vind het zo zonde van het geld om alles nieuw te kopen. Alles wat we krijgen is dus mooi meegenomen!

3. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wij hebben er ook één van mp, ziet er nog heel mooi uit. Wij hadden het geld om een nieuwe te kopen maar ik vind de prijzen gewoon belachelijk.

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik zou voor tweedehands gaan. De set ziet er nog heel netjes uit.
    Heb zelf ook een 2e hands kinderwagen (en de rest) gekocht. Alles buiten schoongemaakt, matrasje ook helemaal schoongespoten. Alles weer als nieuw.

5. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Hier ook een tweedehandse Quinny ouder model. Het enige wat 'kapot' was, is het plastic zeil wat onder in de boodschappenmand lag. Dit hebben we vervangen en voila, een heerlijke complete wandelwagen waar je lekker mee de bossen in kan en veel ruimte heeft om er boodschappen mee te doen. En dat voor 60 euro.

Ik vind die nieuwe modellen kinderwagens echt super mooi hoor, maar niet voor 1400 euro. Belachelijk die prijzen!

6. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    bij de eerste een tweedehands bugaboo frog. nu voor de tweede wilde ik ook weer een tweedehands bugaboo maar dan een cameleon.
    Ik ben echter zo geschrokken van de tweedehands prijzen op MP (voor cameleon) dat ik voor dat zelfde geld een nieuwe wagen heb aangeschaft (mutsy evo)
    maar dat heb ik alleen gedaan omdat de rest allemaal hergebruikt word van de eerste. vind het anders ook zonde van het geld.

7. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Onze 2e hands kinderwagen gaat dadelijk voor de 5e ronde mee. Ik zeg doen als het er allemaal netjes uitziet. Wij hebben trouwens een Mutsy Urban Rider.

8. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Wij hebben denk ik net hetzelfde model 2dehands gekocht, en heel eerlijk, met hetgeen ik nu weet (en toen niet), zou ik gewoon een aparte buggy (dus geen kinderwagen erbij) gekocht hebben; de maxi cosi hadden wij al en zat bij onze set niet meer bij (apart verkocht door verkoper) en de kinderwagen hebben wij eigenlijk niet gebruikt omdat wij Meneer veel gedragen hebben. De buggy doet wel af en toe dienst maar is niet zo makkelijk mee te nemen, een kleiner/lichter model was wat dat betreft dus beter geweest.

9. McDsee

McDsee Niet meer actief

Wij wilde in eerste instantie 2e hands kopen, op de maxi cosi na. Maar éénmaal in de winkel werden we al snel versmolten met al die leuke nieuwe spulletjes. Heb nu een Quinny Moodd met alles erop en eraan en het leukste is nog dat mijn ouders achteraf al het geld gegeven hebben, want ze wilde hem cadeau doen. :D
    Eerst wilde we dus alleen de maxi cosi nieuw kopen, dit omdat je nooit zeker kan zijn of er een ongeluk mee is gebeurd en de maxi cosi draait toch wel om veiligheid in de auto.

10. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Hier ook 2e hands. Wij nemen de complete wagen over van mijn schoonzus.. dan is het toch nog bekend. Niet omdat we geen geld hebben voor een nieuwe, maar ik wilde graag een Bugaboo Cameleon, en aangezien zij deze heeft maar haar mannetje eruit gegroeid is, mochten we deze voor een mooi prijsje overnemen.Misschien dat ik er nog een nieuwe kap op wil.. maar das dan meer voor de heb :D

@ TO, mooie wagen! Ziet er naar mijn idee nog heel netjes uit.. Ik zou idd ook gewoon gaan kijken, dan kun je altijd nog beslissen of je het wel of niet doet.

11. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Nieuw, maar ook omdat we ons dat konden veroorloven EN ik die zo graag zelf wilde aanschaffen in een winkel. De een kan dat overdreven of onzin vinden, voor mij is het gewoon onderdeel van het zwanger zijn. Ik heb daar zo lang op gewacht en nu was het mijn beurt om in de Babypark te dreutelen.

Er zijn twee dingen waar ik absoluut niet op bespaar en dat is de kinderwagen en het ledikant/matras. De rest daar ben ik erg flexibel in. De box bv. zal van marktplaats komen, de rest heb ik geleend van mijn zussen.

12. mappel

mappel Niet meer actief

maxi cosi.wel nieuw kopen he!!!! want als daar ooit een ongeluk mee is gebeurt in bv een auto.(wat 2e hands moeilijk is na te gaan) dan is hij niet meer veilig namelijk.

kinderwagen prima 2e hands. ziet er goed uit:)

13. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Ik heb nu voor de derde keer een 2e hands kinderwagen gekocht, en ik heb er echt geen spijt van. alleen van 1 van de 3 wagens heb ik spijt gehad omdat ik hem niet fijn vond
    Maar ik zou het zo weer doen in ieder geval

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik koop ook gewoon alles nieuw...waarom dat overdreven zou zijn snap ik dus ook niet;)

15. Wien046

Wien046 Bekend lid

1 jul 2013
    894
    404
    63
    Hier ook een nieuwe hoor. En we hebben hem al een paar weken :)

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahaha dat is snel ...

17. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ow ... wow ... dat is wel heeeul snel :). Ik durfde het pas aan bij 22 weken ...

18. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Hier ben ik het dus helemaal mee eens!

19. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Hier tot nu toe alles 2e hands... Kinderkamer 70 euro, Maxi-Cosi Mura wagen (compleet met alles) 200 euro, box (bopita) 50 euro... Zo houden we lekker geld over voor goede schoentjes straks, want daar gaan we echt niet op besparen.
    Hebben wel geld voor alles nieuw, maar nu al zo veel bespaard, kan er echt niet mee zitten!

20. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Ik zou hem wel goed controleren..
    Hier eentje van schoonvader zijn vriendin gekregen 2e hands, had een klein roestplekje maar dat maakte niet uit.. tot we hem vandaag uit de auto namen, hadden we 2 delen vast :) gelukkig nog een nieuwe staan die iemand gegeven had die hem niet mooi vond en gekregen had. Super mooi is die niet maar mijn kind zit lekker veilig.

Deel Deze Pagina