2e hands of nieuwe kinderwagen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Strandbal, 15 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik heb van een vriendin gekregen, ze had voor haar kindjes gebruikt en zag er zo mooi nog uit.
    Ik heb er veel plezier van gehad!

2. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    kinderwagen tweedehands, zag er perfect uit. Maxicosi kunnen lenen van een vriendin, babykamer, box, matras en badje enz wel allemaal nieuw. Maar heeeel veel kleertjes ook gekregen van vrienden/familie waarvan de kids er al uitgegroeid zijn, dus ook allemaal tweedehands. Waarom niet? Als het er goed uit ziet! Heb alles fftjes gewassen en gestreken en klaar is kees. T staat er toch niet op dat het tweedehands is ;). Voor mij heeft het niets te maken met budget, want als we hadden gewild hadden we prima alles nieuw kunnen kopen. Vind het alleen een sport om te besparen :D mits het er goed uitziet natuurlijk.

3. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Als je het geld heb waarom niet een nieuwe? Kan je hem eventueel daarna nog zelf verkopen...
    Ik heb bij mijn dochter 2 2dehandse wagen gehad en dat is me vies tegen gevallen. Eerste was een quinny maar het zitgedeelte was doorgerot dus moest een nieuwr hebben voor het zitgedeelte en die ging uiteindelijk ook kapot.
    Ik ga lekket sparen voor een nieuwe dan weet ik dat ie met garantie en nieuw uit de winkel komt :)

4. Speklapje

Speklapje Actief lid

6 jan 2013
    195
    10
    18
    NULL
    NULL
    Tja ik zat ook op marktplaats te kijken. Het kan op zich geen kwaad. Wat mij tegenstond was het feit dat daar toch een tijd een ander kindje in heeft gelegen. die mischien wel heeft gespuugd enzo... dat is eigenlijk het enigste wat ik dan onhygienies vind. Je hebt ook geen garantie meer enzo...
    Wij hebben toch gekozen voor nieuw voor de 1e. (maar schoonouders betaalde hem ook dat scheelt ;)

5. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    niet over twijfelen ziet er nog super uit ik heb ook de oude wagen van zoon nog en die was ook 2e hands en nu voor deze baby gaan we hem ook gebruiken ziet er nog heel goed uit

6. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
  7. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Zou persoonlijk een nieuwe kopen.
    Wij hebben met ons wagen die we nieuw kochten wat problemen gehad. Heb daardoor twee keer een nieuw onderstel gekregen. Als je tweede hands een wagen koopt heb je geen enkele garantie.

8. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Wij hebben ook een nieuwe gekocht voor nog geen 200 euro via ebay mis is dat een idee had hem hier zien staan voor 950 heb mu de zelfde maar dan goed koper

9. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik heb onze Bugaboo tweedehands gekocht via mp. Ziet er uit als nieuw. Geen beschadiging te zien. En vele malen goedkoper dan nieuw in de winkel. Voor het geld dat ik daarmee bespaard heb kan ik nog zoveel andere leuke dingen kopen voor de baby :)

10. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Oh, en ik heb het aankoopbewijs er bij dus ook nog steeds garantie :)

11. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Wij hadden ook een tweede hands. Wagenbak was maar 3 keer gebruikt, wandelwagen nog gloednieuw! Kaartjes zaten er nog aan. We hebben er van genoten!

12. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik heb een afspraak. Zaterdag gaan wij kijken. Ze had ook foto's gestuurd van alle onderdelen apart, ziet er schoon en netjes uit. Uiteraard zal ik alles wassen en soppen. En als het ons niet bevalt hoeven we niet te kopen of verkopen we hem zelf weer.

Wij wouden persee een nieuwe maar als deze wagen ons bevalt gaan we hem gewoon kopen. Scheelt me toch honderden euro's die ik aan andere dingen kan besteden voor de baby.

Deel Deze Pagina