2e hands schoenen kopen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Rono, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier ook 2e hands maar echt zgan hoor! Alleen de eerste loopschoentjes heb ik nieuw gekocht. Heb ook al mega veel in de uitverkoop vorig jaar gescoord ;)

Ik vind t geen 'vies' idee hoor.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heb trouwens net vanavond geox schoenen gekocht en je ziet niet dat ze 2x aan zijn geweest hoor ;) maar was nu 10 euro kwijt ;p

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Nee, je bent iet de enige....ieuw smerig. :$ Tweedehands schoentjes komen er hier niet in, ik leef bij wijze van spreken dan liever een maand op water en brood. Mijn kinderen krijgen hele goede en nieuwe (!) schoenen! :)

4. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Het kan best. Wij kunnen zelfs bij een goede kinderschoenenzaak onze 2e hands schoenen laten beoordelen of ze nog een rondje mee kunnen.

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hier gooien ze je ermee dood hoor. Kijk maar eens bij de scapino, heb er echt al een paar of 3 voor die prijs gehad

Op de scapino site zelf staan ze al vanaf €25 euro en het 2e paar voor €1

Dus voor 26 euro 2 paar schoenen

Scapino.nl - Dr. visser leren veterschoen

Hier liggen ze vaak voor de helft van de prijs na het seizoen, en zijn van supergoede kwaliteit

6. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.817
    4.057
    113
    Ik zou geen tweedehands paar schoenen voor mijn kind halen. Persoonlijk lijkt het me slecht voor de voetjes en ook, zoals al eerder hier werd gezegd, ook een beetje een vies idee.

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Hier ook en bij de wehkamp kun je ze soms ook voor weinig scoren.

Ik koop ook geen 2e hands schoenen, kleding wel.

8. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ik koop wel tweedehands. Een paar keer per maand ga ik naar rommelmarkten en dan loop je vanzelf tegen iets aan.
    Ik heb geen geld voor nieuwe schoenen en wil wel kwalitatief goede schoenen. Scapino schoenen vind ik vaak erg zwaar en niet mooi of goedkoop afgewerkt.

Ik heb zo vaak gehad dat ze binnen de kortste keren beschadigd zijn. En, oh wat ben ik dan blij dat ik er geen 100 euro voor heb betaald!

9. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Ik doe het wel, maar alleen zo goed als nieuw. Ik vraag altijd of ze een foto van de binnenzooltjes op willen sturen. Daaraan kun je zien of het voetje er in is gaan staan. Als dat zo is zijn ze niet maar een paar keer gedragen zoals je vaak in advertenties ziet. Verder wil ik een foto van de zolen. Daaraan kun je ook zien of ze al gesleten zijn op de hakken.

En tja, vies. Echt gedragen schoenen zou ik niet zo snel doen, maar een schoentje wat een paar keer aan geweest is, hoe vies kan dat zijn? En anders maak je de binnenkant schoon met een doekje met dettol of zo.

Wat ook handig is is om te vragen of ze de lengte en de breedte van het binnenzooltje op willen meten. Weet je gelijk of er nog groeiruimte is.

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb van een orthopeed gehoord dat dit dus niet zo is...
    maar ik koop ook geen tweedehands schoenen.

11. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik zou het niet doen....voor mezelf niet en voor mn kinderen ook niet

12. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

5 jul 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    ik zou het nooit doen, maar heb dan ook 2 kinderen met moeilijke voeten ga naar een speciale kinderschoenen zaak en dan weet ik iig geval dat niet aleen de lengte maar ook de breedte goed is. En als ik de prijzen vergelijk met andere schoenen winkels ( niet van haren en bristol ) valt het nog wel mee. Maar nee ik bezuinig niet op schoenen wel hoop ik vaak een paar in de opruiming te scoren mists de verkopster vind dat ze goed zitten. En

13. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    je kunt ze toch ook gewoon tweede hans kopen en dan een nieuw zooltje in doen is ook niet duur

14. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik haal nieuwe schoenen maar ook heeft hij 2de handse die amper gebruikt zijn dus ja en ik heb ook gehoord dat de 1ste schoentjes nieuw moeten zijn daarna niet meer ik heb ook schoenen te koop van julian die is maat 24 en 2 x kort gedragen 2 x 3 a 4 uurtjes dus ja

15. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Ik heb inderdaad ook begrepen dat dat 'achterhaald' is dat de voet erin gaat staan.

Nu heb ik niet zo'n dure smaak, dus koop ik de schoenen van Tim nieuw. Stel dat ik een duurdere smaak had, dan had ik het zeker overwogen.

Deel Deze Pagina