Ik heb sinds m'n dochter 14 maanden is een lief autostoel in gebruik. Doet het prima en gaat ( als het goed is) lang mee. Ik ben erg zuinig op mijn spullen en dacht, laat ik de bekleding eens wassen. Dus pakte het boekje erbij en deed volgens de beschrijving de bekleding er af. Maar nu kwam al het piepschuim mee wat normaal op de stoel vast zit. Ik ben hier echt niet blij mee, heb de stoel net een paar weken. Dus ik terug naar de winkel, bon mee en foto's. Zegt die eigenaar dat het hoort en het bij elke stoel zo is, maar echt nog wel veilig hoor mevrouw. Ik vertelde dat ik het niet veilig vond en er niet blij mee was. Maar het liep een beetje stuk op dat hij zei: maakt niks uit en ik zei dat ik voor 150 euro wel een hele stoel verwacht. Mag hem nu terug brengen en gaan ze hem lijmen, maar wat zouden jullie doen?
Is er niet mogelijkheid om contact op te zoeken met de fabrikant, of leverancier? En daar dit probleem uit te leggen, misschien zeggen ze daar wel wat anders. En kunnen ze je van daaruit wel verder helpen. Volgens mij hoort de piepschuim laag niet mee los te komen als de bekleding eraf gehaald wordt.
Ik zou een nieuwe willen.. Als je stoel een keer valt ofzo, dan moet je ook een nieuwe, waarom kan lijmen dan wel? Daar zou ik de leverancier over bellen. Ik dacht dat die lief stoelen op een basis van een andere autostoel zal, met een mooie hoes. Maar die basis was niet een van de besten.. Dus mooi ja, maar veilig, volgens de minimum eisen..
Ja de kidsriver die hebben wij 2 gehad een en al ellende mee.. Tot 2x toe de gordel beveseging krom bij beide stoelen he.. 1X net voor de garantie toen is het gemaakt. Toen nog een keer buiten de garantie en toen hebben we ons geld terug gekregen en korting op een mc tobi. We hebben hem bij babypark gekocht toen. Ik zou misschien het hoofdkantoor bellen en kijken hoe ze het oplossen
Wij vonden het ook een erg leuke stoel... Tot we door kregen dat het gewoon een goedkope kids river stoel is met een dure lief! hoes...
Vevelend voor je is het sowieso. Vind ook dat het niet hoort, of het nou een goedkope stoel is of een dure, als je hem zo kort hebt is het altijd te duur als hij kapot gaat. Ik zou het dan niet via de winkel proberen maar via het hoofdkantoor/fabrikant van lief! Zit er geen garantie op nog? (Maar had ze hem dan vuil gemaakt dan je hem nu al gaat wassen, want ik begrijp dat jouw kindje er nog niet zo lang in zit als ik de banner zie? Ik heb de mijne niet eens gewassen toen de stoel naar nr 2 over ging, maar bij mij eten en drinken ze ook eigenlijk maar heel zelden in de auto, dus echt vuil wordt het niet...)
Aan het hoofdkantoor heb je niks. Ik werk zelf bij lief! De winkel is met een oplossibg gekomen buitten jou garantie / ruil termijn. Heel vervelend maar je heb een oplossing aangeboden gekregen. Over het Algemeen nemen wij klachten heel sirieus en word er altijd een oplossing gezocht. Heb je met de bedrijfsleider gesproken? Deze hebben meer zeggenschap dan wij (personeel)
Ik heb de eigenaar gesproken, maar m'n man gaat morgen even langs om verder te praten. M'n dochter eet er nooit in maar heeft reflux dus stoel word soms wel eens vies dus wou hem voor de frisheid wassen. Normaal ook amper nodig
Hmm.. toevallig dat de eigenaar daar was.. normaal zit hij op hoofdkantoor Succes! Hoop dat je en goede oplossing kan vinden