Ja, zeker doen! Hier heeft Damiën voor z'n eerste verjaardag een Little Tikes glijbaan en een 4-standen fiets gehad, tweedehands. Voor z'n 3e verjaardag een Little Tikes autobed. Hij was er dolblij mee en slaapt nu nog steeds heerlijk in z'n autobed Met Sinterklaas kwam hier ook een groot deel van MP af! Waarom niet?
Dit dus! De opa's en de oma's hier moeten ook altijd nog wat "groots" kopen. Waarop ik dus denk: hoezo? Het gaat toch niet om de totaal prijs? Alsof zo'n kind daar benul van heeft! Ik zelf koop (en verkoop) echt heel veel op marktplaats. Mn zoon is helemaal lijp van Thomas de trein, maar 1 zo'n treintje kost nieuw ca 15 euro, sommige iets goedkoper, maar sommige ook duurder! En dan heb ik het nog n9iet over rails, gebouwen etc. dat koop ik dus via marktplaats. Soms is er een stukje verf vanaf, tsja... 3 keer spelen en het gebeurt ook bij een nieuw treintje. En door het tweedehands te kopen kan ik nog eens ergens mee aanzetten voor hem! Dus gewoon doen hoor! Ik vind het echt een kick geven als ik iets vind voor weinig waarvan ik weet dat ik mn zoontje er helemaal gelukkig mee kan maken!
zeker doen hoor. zo hebben ze hier onder de kerstboom 14 kilo lego gehad. waar ik voor ee prikkie aan was gekomen. we hebben het ervoor ff uitgewassen en in een grote ton gedaan. papiertje erom en ze vinden het geweldig. en als je dan nagaat dat je voor een klein doosje al 50 euro neerlegt lach je je toch kapot........
waarom voor een 2e keus gaan die misschien qua prijs wel ietsje duurder is dan de 2e hands 1e keus? ik heb jaren geleden een gloednieuw monoplyspel (zat nog in plastic) op de koninginnemarkt voor 5 euro gescoord, daar betaal je in de winkel minstens het 4 voudige van. Ik zou een dief in mijn eigen portemonnee zijn geweest als ik het niet had gedaan.
Wat blij te lezen dat het toch echt niet raar is. Het gaat om een spelcomputer: vtech smile Daarbij zit 6 spellen, allemaal voor meiden, 3 controllers, een vtech smile pocket plus tasje en de snoeren voor 30 euro. Dat is toch niet duur? Alleen nu kwamen we erachter dat bij de pocket een dik streep door beeld loopt, dit kunnen we er nu niet bij geven. Ze had dit ook niet vermeld, had uitdrukkelijk gevraagd of alles goed en netjes was omdat we dit wss met verjaardag wouden geven en ze zei dat alles perfect was.
Tuurlijk, doen! Doe ik ook, zowel met kerst als met verjaardagen. Vind het zo zonde om alles nieuw te kopen terwijl er zoveel moois tweedehands te krijgen, echt weggooimaatschappij als we alles nieuw zouden kopen!
Zeker doen zoiets ziet een kind niet helemaal niet als je het leuk inpakt . Waarom meer geld uitgeven dan nodig toch!!
kun je niet vragen aan de verkoper of je het pakket zonder de pocket mag overnemen? en misschien dat je ergens anders nog een goedkope pocket vind die wel goed is? of dat je er iets anders voor vervangt
Mijn dochter is gek op playmobil, heeft laatst an opa een gigantisch huis gekregen van mp, is niet meer te koop.. Beste cadeau ooit
We hebben het laten opsturen omdat het 200 km verderop was. Zo zie je maar, dat je niemand op het woord kan vertrouwen. Afgezien daarvan is de computer, de 6 spellen en 3 controllers wel goed, maar het blijft zo super jammer. Want had deze er heel graag bij gegeven. Je hebt al zo weinig geld, dan denk je wat goeds te hebben gevonden en dat blijkt achteraf niet helemaal zo te zijn.
Zelf nog niet gedaan, maar gaat ongetwijfeld nog wel eens gebeuren. Heb wel al veel speelgoed 2e hands gehaald, maar niet voor verjaardag gegeven, maar gewoon tussendoor. Hier staat een enorme bak 2e hands duplo, 2e hands houten blokken, 2e hands houten stoeltje, 2e hands houten hobbelpaard, 2e hands vormendoos, 2e hands houem telraamgeval, zo'n vierkant blok... Etc etc. Schoon en nog extra schoongemaakt. Ik zeg dus: doen!! Mijn kind speelt net zo leuk met dat spul dan met die spullen die ik teringduur in de winkel heb gekocht.
Helemaal pro marktplaats hier ook wat speelgoed betreft! Goed schoonmaken en als het mooi en compleet is kan het prima nog een ronde! Speelgoedwinkel is niet te betalen.. Lees: Lego, duplo, barbie, Playmobil is veeeelste duur!
Gewoon doen hoor! Bij ons ook, liever meer geven tweedehands dan weinig nieuw, kindjes zien dat toch niet!
Ja hoor doen! Die kleintjes snappen toch het verschil tussen nieuw en 2e hands niet.. Ik heb het ook weleens gedaan met Duplo en Little People en zoon is er evengoed heel erg blij mee
Jammer dat het niet naar tevredenheid is. Heb je haar nog gemaild? Hier kopen wij ook regelmatig tweedehands speelgoed!
Mis verder zoeken , mis het zelfde en dan wel naar je zin. Jammer dat dit niet goed was. 0f je vind wat anders.