Doen!! hier kijk ik ook vaak rond op mp of in de kringloop. Nu zijn we aan het kijken naar een glijbaan, zo'n grote die we bij de schommel kunnen maken. op mp zijn ze voor 10 euro of 30 maar in de winkel betaal je gauw 100 euro voor.. Ook al zou de glijbaan wat verkleurd zijn.. het staat toch buiten.. Natuurlijk moet het goed uitzien, maar beetje verkleuring zou geen probleem zijn..
Spinkkeltje @ Dat scheelt aardig wat geld zeg. Zo zijn wij op zoek naar een bureau waar twee computers op kunnen . Gaan even op mp rustig kijken . En bureau stoelen.
Waarom niet het scheelt vaak te veel, hier dit jaar weinig nieuwe cadeau's want dan werd het veel te duur
Mijn kinderen krijgen ook wel is 2e hands. Nu dit jaar met Sinterklaas zat er ook wat 2e hands bij. Vind sommige producten echt oplichters prijzen hebben. 2e hands is de prijs leuker en het speelgoed vaak nog in zeer goede staat. Ook heb Zo met een klein budget toch veel kunnen kopen en geven en de kindjes waren dol blij
Gewoon doen hoor. Hier voor kerst de Ark van Noa van playmobiel gegeven. Kost in de winkel 109 euro ofzo, nu heb ik hem GRATIS, helemaal compleet over kunnen nemen. Lekker belangrijk dat het tweedehands is, ik heb de kleine onderdelen in de wasmachine gedaan en de boot op zich ontstoft.. Niemand die ziet dat die tweedehands is
Mijn zoon werd 5 en heeft voor zijn verjaardag een 2e handse mamoet skelter gekregen... Nieuw veelste duur, hij weet ook dat we hem 2e hands hebben gekocht. Maar dat geeft nix, Kind is nog nooit ergens zo blij mee geweest!!
Zo hebben wij ook een glijbaan gekocht. Verkleuren gaat een nieuwe uiteindelijk ook... kun je het net zo goed 2e hand halen.
Waarom niet. Ik heb laatst via mp de grote duplo boerderij gekocht. Zat nog nieuw in de dichte doos en scheelde 50% in prijs met speelgoedwinkels!! Ben eigenlijk best trots op m'n eigen gespeur haha.
Ik doe het zelf niet omdat het niet hoeft, maar als je krap bij kas zit en het ziet er nog (bijna) nieuw uit.....gewoon dóen!!!
Mijn zoontje heeft ook wat gekregen dat 2e hands was maar nog zo goed als nieuw. Ik wilde hem als alleenstaande mama toch wat van Little people geven en uiteindelijk 5 dingen ( incl dierentuin,garage, ark van Noah, vliegtuig) voor 22 euro! Dus zou het zeker doen!
Als het er toch nog goed uit ziet.. Waarom niet?? Je dochter ziet het niet of iets nieuw of 2de hands is!
Na al jullie positieve reacties, hebben we besloten om het toch gewoon te geven. Ga alleen nog even op zoek naar een mooie doos waar het inpast en dan inpakken. Eens kijken of ze dat bij de xenos of action hebben. Alleen de pocket kan ik er niet bijgeven, door de streep midden in het beeldscherm. Zouden jullie hier nog wat mee doen? Heb haar al gemaild, maar geen mail teruggekregen.
Hier ook gedaan. Nieuw rond de 46 euro. Wij voor 12,50 van marktplaats. Mankeert verder niks aan. Huis van Little People.
Er is niets mis met degelijk (lees: compleet en bruikbaar) 2e hands speelgoed! Ik ben voorstander! Succes!