2e hands superkoopjes!

Discussie in 'De lounge' gestart door Lief of Stoer, 22 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.046
    2.914
    113
    't Gezellige Brabant
    Even een lekker luchtig topic tussendoor. Vertel eens wat je beste, goedkoopste en/of mooiste 2e hands aankoop is geweest via bv. marktplaats of facebook.

Ik had van de week gloednieuwe regenlaarsjes van Lief voor mijn zoontje voor 3 euro. Die komen mooi van pas in het bos de komende tijd. Morgen ga ik een nieuwe Blond theepot met rechaud ophalen voor 15 euro. Ik kan mezelf al helemaal kneuterig op de bank zien zitten deze winter met die pot thee op tafel en dan lekker je favoriete programma op tv, houtkachel aan en een chocolaatje er bij, genieten!

2. JG1986

JG1986 Bekend lid

10 apr 2017
    652
    243
    43
    Vorige week een Stokke Tripp Trapp gekocht via facebook voor 15 euro, alleen een paar kleine beschadigingen aan de poten, maar dat heeft mijn nieuw gekochte van 2 jaar oud ook al. Ik ben nog elke dag trots als ik m zie staan :D

Marchella, Sado en Lief of Stoer vinden dit leuk.
  3. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Icandy peach duowagen met 2 reiswiegen, 2 zitjes, adapters voor 2 maxi cossi's en 2 regenhoezen voor 450 euro :D
    Laatst 2 winterjassen van tumble n dry (zgan) voor 20 euro en een boxmobiel van tinylove voor 10 euro (inclusief batterijen).

:D

Bailey07, klaver85, JG1986 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. tuc

tuc Niet meer actief

Goh heb al heel wat tweedehands gekocht, beste koopjes zijn toch wel:
    - buggypod voor 25 euro(die ik aan mn duowagen deed om 3 kindjes te kunnen vervoeren. Heel handig als gastouder, inmiddels heb ik een kiddybus.
    - houten werkbank voor mijn zoontje voor 20 euro, helemaal compleet. Hij heeft hem nu 2 jaar bijna en is er nog steeds blij mee.
    - mn salontafeltjes

Lief of Stoer en JG1986 vinden dit leuk.
  5. mamabri

mamabri Niet meer actief

mijn allerbeste koop ooit was een zilveren ketting gesmeden door waarschijnlijk een zilversmid. Heb er 0.50 cent voor betaald, maar hij is vele malen meer waard aldus de juwelier. Als ik hem nieuw zou laten maken zat ik tegen de 200 euro aan.

6. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.252
    1.893
    113
    Vrouw
    Uhm... zo ongeveer al onze meubels (op de bank na)
    Vind het heerlijk om oude meubels weer mooi te maken :rolleyes:

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ledikant van zoon; 5 euro bij de kringloop (tis een heel ouderwets eiken ledikant met prachtig houtsnijwerk)
    Commode voor zoon 15 euro ( ook een ouderwets eiken massieve commode)

Dat zijn toch wel de mooiste

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

overigens heb ik nauwelijks nieuwe meubels. Het enige dat ik ooit nieuw heb gekocht van de meubels die ik momenteel heb is mijn vitrinekast geloof ik. Rest is allemaal tweedehands....

Wat ik zelf heel mooi vind, maar helaas op mijn slaapkamer heb staan ivm ruimtegebrek is een soort bijzettafel van teakhout, met op de hoeken allemaal gesneden gouden olifanten. Die was van een (overleden) kennis en ik heb hem overgekocht van zijn familie voor 50 euro. Mijn kennis had deze tafel gekregen van de koning van (als ik het goed heb) Nepal voor bewezen diensten.

Lief of Stoer en JG1986 vinden dit leuk.
  9. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Heb je ff? :D hehehe!
    Ik heb heel veel goede koopjes gedaan. Oa (nieuwe) make up van een bepaald merk.

Doomoo Seat voor 30 euro.
    Puckababy Piep en Mini, samen voor 10 euro. (Waren in perfecte staat)
    Jollein slaapzak (nieuw met kaartjes) 6 euro.

Emama, JG1986 en Lief of Stoer vinden dit leuk.
  10. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.832
    2.255
    113
    Heeel veel duplo voor 35 euro incl verzenden.
    Een supergave loopauti, nieuw 90 euro, 15 euro op MP. Ziet er als nieuw uit!!

Emama en Lief of Stoer vinden dit leuk.
  11. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Stokke kinderwagen incl wagenbak, zitgedeelte, adapters voor maxi cosi, originele voetenzak, regenhoes, helemaal compleet dus voor 450,- in super nette staat. Via mp.

Winterjas van Vingino voor zoontje voor 20,- nieuwstaat

Al tijdje op zoek naar rood rokje voor dochter via mp gevonden nieuw voor 3,-

Meubels koop ik nieuw

Maar kleding, speelgoed koop ik ook geregeld via mp als het in nieuwstaat is.

Lief of Stoer vindt dit leuk.
  12. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.612
    2.406
    113
    Ik kocht veel 2ehands, wat ik jaren later voor dezelfde prijs of soms meer doorverkocht. Heel wat meubels, lampen, kinderspeelgoed, kinderwagen enz gekocht.
    Daarom kon ik zo vaak veranderen qua interieur.

Nu heb ik pech. In dit huis past enkel Ikea meubels ivm smalle trapopgang. Geen oude meubelen met een verhaal die ik soms opknapte.

Laatste 2e hands aankoop was zo pizza opwarmding. En daar maken we graag gebruik van.

13. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Portable dvd speler voor in de auto.

Gratis van de weggeefhoek

14. RoxannaG

RoxannaG Niet meer actief

Ik had Limited Edition Mockies gezien voor m'n dochter, maar vond 50 euro veel te duur voor baby schoenen. Kwam ik ze ongedragen tegen op marktplaats. Mocht ik ze voor 25 euro op komen halen. Ik ben de hele dag in de wolken geweest :D had ik nog nooit eerder gehad met een aankoop.

15. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Wauw dat is echt een koopje. Én een rete fijne wagen haha! Wij hebben hem ook.

LW85 en Lief of Stoer vinden dit leuk.
  16. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.797
    7.389
    113
    Vanmorgen een fantasische witte secretaire opgehaald als bureau voor mijn dochter voor 15 euro. Een wat kleiner model. Die 15 euro is helemaal niet abnormaal goedkoop, maar hij is gewoon zó schattig, daar kan geen nieuw gekocht bureau tegenop :)

Lief of Stoer en VBJ82 vinden dit leuk.
  17. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Pfoe ik heb al zoveel tweedehands gekocht. Een aantal superfijne kledingstukken via de kringloop.
    Via MP mijn eettafel +stoelen, kinderkeukentje met ALLES erbij voor 30 euro.
    Ik heb 1 regel voor mezelf; hoe goedkoop het ook is; ik moet hett 100% oke vinden, niet zozo. Dat scheelt zoveel miskopen.

18. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Via mp Onze Joolz kinderwagen met alle accessoires parasol, luiertas, groot boodschappen net + nog 2 extra, beker/flesh ouder, pomp, voetenzaken een aerosleepmatrasje. Voor 500 euro

En vast wel meer.. Maar deze wagen waren echt super blij mee! Gebruiken hem nog vaak voor de lange wandelingen

19. LadyH88

LadyH88 Bekend lid

12 mei 2015
    800
    274
    63
    Héel veel!

- nieuwe nikes voor zoon voor 5 euro (mp)
    - kledingpakket voor zoon met veel z8, feetje, en tumble & dry en name it, incl winterjas voor 15 euro. Gelijk klaar voor komende winter!
    - verder bijna alle meubels etc via mp! :) Ik hou van opknappen en eens wat veranderen. Dat kan zo ook, want meestal verkoop ik het voor meer.

20. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.245
    2.363
    113
    Vrouw
    Het antieke bed van mijn dochter voor 25 euro! En veel leuke meubeltjes, loopfietsje, houten speelgoed, kleding, shabbies laarzen...

Deel Deze Pagina