2e hands superkoopjes!

Discussie in 'De lounge' gestart door Lief of Stoer, 22 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.815
    791
    113
    Twee maxi cosi family fix-en bij de kringloop voor 8,50 per stuk. Eentje gehouden en de ander via marktplaats voor veeeeeeel meer verkocht :)

En van de week toevallig 3 Stuva kasten van Ikea bij de kringloop, voor minder dan een kwart van de nieuwprijs. Ik had ze die ochtend bij Ikea staan bekijken en liep er toen zomaar tegenaan (stonden nog in het magazijn, zo goed als nieuw). Hele dag blij geweest :)

Een ouderwets kinderschommelstoeltje bij de kringloop voor 5 euro. Zelf opgeknapt en zo leuk geworden!

Lief of Stoer vindt dit leuk.
  2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.675
    5.710
    113
    Bij wat voor kringloop kom jij. Waar ik kom is alleen maar troep :p

bababoe vindt dit leuk.
  3. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Vond ik ook altijd, tot ik Het Goed ontdektw. Dat is een kringloop keten die ik erg goed vind.

4. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.815
    791
    113
    Hahaha het verschilt enorm per kringloopwinkel vind ik. Ik ga er vaak naar drie verschillende, waarbij ik bij degene in the middle of nowhere (voor mijn gevoel) het beste slaag. Het zijn alledrie andere ketens geloof ik, maar het lijkt erop dat mensen in die omgeving niet de moeite doen om dingen op marktplaats te verkopen (daar komen zowel de family fix-en als de Stuva kasten vandaan). Maar het is echt geluk hebben hoor, soms loop je ineens tegen dingen aan. Kwestie van regelmatig even langsgaan. Ik kom ook regelmatig met lege handen terug (gelukkig maar, het huis is al veel te klein :p).

Bailey07 vindt dit leuk.
  5. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Jaaaaa echt zo relaxed, rijdt heerlijk en makkelijk in gebruik :)

6. Torretjeee

Torretjeee Niet meer actief

In de kringloop slaag ik heel vaak. Laatst een wollen jas gekocht voor 6 euro. Vond het toch niet iets voor mij. En voor 70 euro weer verkocht via mp. Nieuwwaarde van die jas was 300 euro. En snowboard schoenen die nieuw 120 euro zijn voor 3.50 euro gekocht. En nog wel meer in de kringloop gevonden :)

7. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Wipstoel, gratis van de weggeefhoek.. kunnen niet meer zonder dat ding momenteel.

Triptrap voor 30 euro

Deel Deze Pagina