Ik ben donderdagavond met spoed opgehaald door de ambulance en lig nu in het ziekenhuis. Voel mij nog niet best maar wil zo graag naar huis. Heb heel erg heimwee.
sterkte!! ik ken het gevoel, alleen zat ik op het laatst zo onder de morfine dat ik meer sliep dan helder was (reageer extreem op morfine) hopelijk gaat het snel weer goed en mag je weer naar huis, ik vond het vreselijk (en ik lag er maar 2 nachten)
Acute longontsteking en iets met longslijmvlies. Heb twee infusen in mijn handen. Eentje wordt voor prednison gebruikt en loopt 24 uur door en de andere voor Nacl en twee antibiotica's. Maar mis mijn kids zo...
Ik herken dat gevoel... Je wilt het liefst naar je vertrouwde omgeving. Geen tips verder wel heel veel succes!
Wat vervelend! Kan me voorstellen dat je je kindjes mist Heel veel beterschap! Hopelijk gaat het snel goed genoeg met je om naar huis te kunnen gaan.
Meisje wat vervelend.. Kan ik me heeeeel goed voorstellen! Weet wel dat je kindjes vast in goeie handen zijn en jij ff aan jezelf moet denken, zodra de antibiotica zn werk begint te doen mag je vast snel naar huis! Beterschap en lekker snel naar huis!
Wat ontzettend rot zeg. Ik heb zelf ook altijd erg last van heimwee. Laatste opname was 2 weken en toen had ik het idee dat ik alleen maar zieker werd door de heimwee. Toen ik eindelijk naar huis mocht (eerder dan de bedoeling was van de artsen) knapte ik ineens weer op.. Ik hoop dat je ab snel aanslaat en je naar huis mag!
Bah, ik weet hoe je je voelt. Ik lag een paar weken geleden ook een paar dagen in het ziekenhuis voor mn bbz die was gesprongen. Miste mn dochter zo ontzettend erg. (man ook natuurlijk, maar je kind is toch anders ). Ik vond het ook heel moeilijk om te zien dat als ze dan op bezoek was, dat ze na 15 minuten alweer weg wilde, omdat ze buiten wilde spelen of door de gang wilde rennen. Heel begrijpelijk voor een dreumes van nog geen 2 natuurlijk, maar ik vond het zo pijnlijk. Heb echt tranen met tuiten gehuild. Heel veel sterkte! Ik hoop dat je snel weer naar huis en naar je gezinnetje mag!!