Hallo dames, Ik vroeg me af of er bij de mutsy EVO standaard een deken bij geleverd wordt voor in de reiswieg.. Ik had deze namelijk wel gezien in een showmodel van de mutsy EVO bij de babydump. ( Ik heb mijn EVO bij de prenatal besteld en begon het me nu wel af te vragen of ik deze deken eigenlijk ook erbij had moeten krijgen )
Hier zat de deken er ook gewoon bij. En die zat ook standaard in de doos waar het frame ook in zat.. (Overigens heb ik hem nog nieuw in het plastic zitten...)
Bij de babydump was het een wit "dekbedje" .. Geen groot zwart ding haha.. Heb ik eerlijk gezegd ook niet erbij zitten..
Hmm ik heb hem ook van de babydump.. Morgen toch maar eens goed bekijken wat er nou allemaal bijzit..
Ik had er een deken bij maar die gebruik ik nooit. Ik gebruik zijn andere dekentjes. Maar het is nu ook niet koud.
Ik had dekbedje zonder overtrekje gekregen.. even gebeld en kreeg daarna 2x een overtrekje thuis gestuurd Dus het hoort er zeker wel bij. Alleen de deken is een dekbedje en wordt dus sterk afgeraden te gebruiken.. daar is dan weer niet over nagedacht
Ik heb contact gehad met Mutsy, en het schijnt dus dat hun zelf die deken helemaal niet leveren bij de kinderwagen. En dat het dus een soort van service is van de babydump! Dus in principe mis ik niks vanuit Mutsy zelf. Is mijn vraag dus beantwoord maar zoals ik hier al een paar keer heb gelezen is het dus helemaal niet zo slim om die deken te gaan gebruiken omdat die eigenlijk "onveilig" is.. Dan toch maar een fijne dikke plaid gebruiken voor mijn mannetje.