Als het voor jou goed is waarom niet als je er geen verdriet van krijgt is het prima Met tweedehands is verder niks mis ! Geniet lekker en laat de mensen met oordelen lekker oordelen.
Ja ik denk dat als je in het ergste geval geen kids kunt krijgen je toch wel verdrietig bent ongeacht of je nu wel of geen spullen hebt gekocht
Wij hebben voor 550,- een tweedehands babykamertje gekocht (ledikant, commode, kledingkastje). Deze babykamer is helemaal opgeknapt in onze stijl (brocante). We hebben wel een nieuw matras in het ledikantje. Het badje en de wipstoel hebben we van een oud-collega van mij overgenomen. Verder hebben we alles nieuw gekocht.
In huize MamaJulia&co is álle babygear tweedehands. Behalve het matrasje van het ledikant, die moet ik nog nieuw laten maken omdat degene die ik bij het bedje kreeg zwaar beschmutzt is door mijn neefje en een matras na een paar jaar gewoon vervangen moet worden. Het is een bedje met afwijkende afmetingen, vandaar een matrasje op maat. Ik vind net als Ikkeook dat er al veel te veel spulletjes in omloop zijn en ik vind spullen met een verhaal er achter sowieso heel leuk. Viva Vintage dus wat mij betreft
Ja wel waar. ik zei het omdat ik weet dat ik bij mijn eerste zwangerschap heel verdrietig was dat het mis ging en naar de spulletjes moest kijken die ik had vandaar. Hopelijk snel jullie eerste wonder! ♥
Ja dat lijkt mij ook wel gelukkig ben je dan eindelijk zwanger! Dank dat ik het dan ook wel prettig zou vinden dat ik dan spulletjes heb als het mis zou gaan dan kan je daar ook naar kijken aanraken etc denk dat dat mij goed zou doen maja dat weet ik natuurlijk niet en je kunt bij alles wel van het ergste uitgaan maar wil daar niet te veel bij stilstaan