2e hands

Discussion in 'De babyuitzet' started by ikkeook, Apr 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,163
    1
    0
    Als het voor jou goed is waarom niet als je er geen verdriet van krijgt is het prima;)

Met tweedehands is verder niks mis ! Geniet lekker en laat de mensen met oordelen lekker oordelen.

2. ikkeook

ikkeook Actief lid

Jan 12, 2013
    484
    1
    0
    Heel veel!!
    Brabant
    Ja ik denk dat als je in het ergste geval geen kids kunt krijgen je toch wel verdrietig bent ongeacht of je nu wel of geen spullen hebt gekocht

3. Floral

Floral Actief lid

Feb 28, 2013
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben voor € 550,- een tweedehands babykamertje gekocht (ledikant, commode, kledingkastje). Deze babykamer is helemaal opgeknapt in onze stijl (brocante). We hebben wel een nieuw matras in het ledikantje.

Het badje en de wipstoel hebben we van een oud-collega van mij overgenomen.

Verder hebben we alles nieuw gekocht.

4. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

Oct 11, 2012
    719
    0
    0
    In huize MamaJulia&co is álle babygear tweedehands. Behalve het matrasje van het ledikant, die moet ik nog nieuw laten maken omdat degene die ik bij het bedje kreeg zwaar beschmutzt is door mijn neefje en een matras na een paar jaar gewoon vervangen moet worden. Het is een bedje met afwijkende afmetingen, vandaar een matrasje op maat.

Ik vind net als Ikkeook dat er al veel te veel spulletjes in omloop zijn en ik vind spullen met een verhaal er achter sowieso heel leuk. Viva Vintage dus wat mij betreft :)

5. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,163
    1
    0
    Ja wel waar. ik zei het omdat ik weet dat ik bij mijn eerste zwangerschap heel verdrietig was dat het mis ging en naar de spulletjes moest kijken die ik had vandaar. Hopelijk snel jullie eerste wonder! ♥

6. ikkeook

ikkeook Actief lid

Jan 12, 2013
    484
    1
    0
    Heel veel!!
    Brabant
    Ja dat lijkt mij ook wel gelukkig ben je dan eindelijk zwanger!
    Dank dat ik het dan ook wel prettig zou vinden dat ik dan spulletjes heb als het mis zou gaan dan kan je daar ook naar kijken aanraken etc denk dat dat mij goed zou doen maja dat weet ik natuurlijk niet en je kunt bij alles wel van het ergste uitgaan maar wil daar niet te veel bij stilstaan

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hier ook veel 2e hands gekocht! Ideaal

Share This Page