2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

    Pandora VIP lid

    18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    aangezien het in het augustus 2011 topic al erg druk is :p
    een gezellig nieuw topic voor de meiden die de 2e helft van augustus hun beepje verwachten :D

    ik zelf ben rond 17 augustus uitgerekend....29 december krijg ik mn eerste echo! Spannend :D:D:D
     
  2. Lou Lou

    Lou Lou VIP lid

    13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    :D:D:D:D hey meisy

    Ik kom hier ook gezellig kletsen YESSS, ik ben 24 augustus uitgerekend :D Ik moet nog bellen voor een echo, want ik weet het pas sinds gister ;)

    Hoeveel weken ben je dan met je eerste echo M80?
     
  3. Pandora

    Pandora VIP lid

    18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    zoals ik gisteren snel uitgerekend had ben ik dan net krap 7 weken...dus dan moet er al een kloppend hartje te zien zijn! WAUW
    Ik zou 'm eigenlijk iets later krijgen....maar de eerste 2 weken van januari zijn wij weg....dus heeft ze 'm er op de 29e nog tussen gepropt...intake doet ze dan niet....zoveel ruimte had ze niet over...alleen ff een echo om te checken..de intake doen we dan als ik terug ben
    ik weet eigenlijk niet of ze een inwendige echo doet...heeft ze niet gezegd....maar ik verwacht van wel :$
     
  4. Lou Lou

    Lou Lou VIP lid

    13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Ok mzzzelpikkie :D leuk zo vroeg, ik wil ook gewoon een echo! Des noods betaal ik ervoor, maar ik wil gewoon net zoalss bij mijn eerste weten of het goed zit de eerste weken!
    Over inwendige echo hoef je je echt geen zorgen over te maken....vond het eerder lekker :p hahah nee geintje maar doet echt geen pijn hoor en ze doen heel rustig natuurlijk!

    even jouw berichtje van ons oude topic:
    Ja precies, dat vind ik ook, ik kan er iemand mee helpen en dan zou ik het voor het gemak doorspoelen na nee, ik ga me straks weer aanmelden zodat ik zo lang mogelijk mee kan doen net zoals vorige keer vanaf begin week 6 :D
    Ja ook ik ben er niet van uit gegaan in de 2e echte ronde al zwanger te raken echt geweldig!!! Maar 30 valt nog mee toch! Vind dat nog niet een leeftijd om je meteen zorgen te maken, maar wel heel erg voor al die meiden die indd niet spontaan zwanger raken, maar zelfs meiden van 20 kunnen dat hebben!
    Ik had trouwens met 6 wkn echo dat de pijl vd muis groter was dan mijn dochtertje :D hahaha ze leek op een flikkerend stipje, dat flikkerende was dus dat haar hartje al klopte :D
     
  5. Zonn

    Zonn Fanatiek lid

    11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Hey dames...ik wil me graag ook aansluiten bij deze club:)
    Volgens eigen berekening rond 18 augustus 2011 uitgerekend.
    Zo bijzonder om nu zwanger te zijn!

    Ben benieuwd wat jullie al allemaal voelen?!

    Ik:
    -pijnlijke boobs en tepels
    -vage ongipijn
    -soms vlaag misselijkheid
    -sinds vandaag wat moe
    -vrijdagavond hevige ongipijn! Dacht echt dat het mis zou gaan, gelukkig was het daarna voor bij en is het nog goed.
    -rommelende darmen en boertjes

    M80 fijn joh zo snel al een echo!

    Ik heb me nog niet aangemeld bij vk, ga ik deze week doen.
    En hebben jullie je opgegeven bij moeders voor moeders? Ik ook nog niet.
     
  6. Lou Lou

    Lou Lou VIP lid

    13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    @Zonn, welkom in dit (nog) knusse topic :D
    Wat leuk ook een zomer beeb, 18 augustus leuk hoor!
    Is het jullie eerste?

    Ik heb mijn hele verhaal bij eerste zwangerschapsymptomen gezet: http://www.zwangerschapspagina.nl/eerste-symptomen/242453-mijn-eerste-tekenen-zwangerschap.html

    Vandaag voornamelijk: duizelig, gevoelige borsten/tepels, jeukende huid en vlagen en licht misselijk met vlagen en op bepaald moment vd dag heeel erg moe en dan weer gewoon! Het lijkt veel allemaal maar het is niet contstant dus ik voel me
    wel goed,verder een lekker gevoel in mijn buik echt dat ik zwanger ben.

    Ik wist het al snel toen we gingen starten aan deze ronde ik zei het zelfs tegen mijn man voor eisprong ik voel dat het een goede ronde is en toen ik na mijn ei zat wist ik het ook , soms twijfelde ik omdat ik bang was voor de teleurstelling ;) En jij ook zo'n gevoel?

    Van m80 weet ik dat ze dat ook had.
     
  7. Pandora

    Pandora VIP lid

    18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hey Zonn...welkom in dit gezellige clubje meid...ik zie dat je een dagje later dan ik uitgerekend bent...gaaaaaf :)

    ik voel ook wel het een en ander....zal ook eens even een lijstje maken
    - ongikrampjes
    - hele zere tepels
    - misselijk
    - duizelig
    - MOE MOE MOE
    - rommelende darmen
    - jeuk/droge huid
    - vergeetachtig en een beetje van het padje af soms :D
    - emotioneel

    het meest bijzondere vond ik dat ik voor mn NOD eigenlijk zelf al wist dat ik zwanger ben :D alleen die vage testen hebben me het een paar dagen niet makkelijk gemaakt :D

    @ Charissa
    Ik verwacht ook wel dat een inwendige echo best lekker kan zijn :D ik moet ook eerlijk zeggen dat ik mn uitstrijkje niet heel vervelend vond...het was jammer dat da ding zou koud was, andersssssss :D:D:D nee tuurlijk doen ze rustig....zou wat zijn als ze dat ding een beetje op en neer rammen :$
    en wat jij zegt klopt hoor...meiden van 20 kunnen net zo goed de kans hebben moeilijk zwanger te worden....mijn stiefnichtje ( stiefdochter van mn zus ) is nu 21 en al een jaar bezig (ze wilde eigenlijk al 6 kinderen op dr 13e dus ze heeft heel verstandig nog wat jaartjes gewacht ) maar goed bij haar lukt het dus niet zo makkelijk
    maar ik vond het dus wel bijzonder snel....na 15 jaar de pil geslikt te hebben ;) we hadden gerekend op een maandje of 8...maar mijn schatje heeft natuurlijk nog wel super zaad....want die is een stukje jonger dan ik :D
     
  8. Zonn

    Zonn Fanatiek lid

    11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Jij voelt dus ook al van alles Charissa, gefeliciteerd trouwens!

    Ik heb mijn symptomen daar ook bij gezet, na er eerst maanden lang naar gekeken te hebben:D

    dit is ons eerste kindje, erg spannend dus allemaal!

    Ik voel me ook vooral super happy en krijg energie van het idee dat het ons gelukt is en dat we, als alles goed gaat, deze zomer een kindje hebben:)

    bijzonder joh, dat je al aanvoelde dat deze ronde een goede was
    Ik heb al sinds de zomer een goed gevoel bij november...nou dat bleek de maand van de conceptie:p
     
  9. Zonn

    Zonn Fanatiek lid

    11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    M80...jouw lichaam is ook hard aan t werk dus, gaaf hè om van alles te voelen! Ons lichaam is er maar druk mee:D

    Volgens mij had je ook op mijn positesten gereageerd toch? Je naam komt me bekend voor.

    Super joh dat het zo snel raak was!
    Ook ik had eerst twee lichte testen, op 10 en 11 dpo...op 12 dpo cb digi met zwanger, was helemaal in de wolken! Wat een opluchting om HET woord gewoon te zien hahaha.

    dat emotionele herken ik trouwens ook, maar dacht dat t meer kwam omdat t verlangen naar een kindje zo groot is en het nu werkelijkheid lijkt te worden. Ik heb meteen van die zwanger tijdschriften gekocht (hihi) en als ik daar dan in lees dan moet ik voel ik soms echt een brok in mijn keel en zou zo wat traantjes kunnen laten:$
    voelde me zo'n aansteller, maar blijkbaar hoort het erbij, jij hebt het immers ook:p
     
  10. Pandora

    Pandora VIP lid

    18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    wat ik ook zo opvallend vond was dat ik, in tegenstelling tot de andere ronde's deze ronde zo extreem rustig was :D
    ik wist eigenlijk ook al heel snel dat het deze ronde helemaal goed zou komen :D en dat terwijl we eigenlijk niet eens seks hebben gehad tijdens mijn 2 meest vruchtbare dagen :D de dag voor mijn vruchtbaarste dagen wel...en had meteen daarna zoiets van "yes die was raak" :D helemaal toen ik een paar dagen later roze slijm verloor :D

    @ zonn...voor ons is het ook ons eerste kindje...ik vind het zo spannend allemaal ;)
    en wat betreft dat emotionele....heb hier staan janken omdat mn kerstboom zo mooi is geworden....nou jaaaaaaaaaa :D

    ben benieuwd of jullie ook een voorgevoel hebben van wat het geslacht zal zijn?
     
  11. Adorable

    Adorable Fanatiek lid

    20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    *Breekt even in hihi*

    Nou meiden, ik wil jullie even van harte feliciteren met jullie zwangerschap!!!! Mooie maand hebben jullie uitgekozen zeg hihi!!

    @m80: als je naar de fabeltjes moet luisteren, zal jij dus een meisje krijgen hihi;) ze zeggen dat de XX zaadcellen ( meisje) langzamer zijn dan de XY zaadcellen ( jongen ) maar dat XX langer overleeft dan XY, dus als je man/vriend voor je vruchtbare dagen raak heeft geschoten heeft die dus een paar dagen moeten overleven normaal zijn dat dus de XX die het langst leven, dus conclusie je krijgt een meid whahaha;):p

    Nou geniet er allemaal van, het gaat allemaal zo verschrikkelijk snel!!!:)

    Liefss Adorable

    *Breekt weer uit*
     
  12. Lou Lou

    Lou Lou VIP lid

    13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    HEyyyy Adorable meisyyyy,

    Hoezo breekt uit....ik vind dat je net zo goed mee mag kletsen hier hoor, we kunnen wel wat gezellige kletskousen gebruiken :p:p:p en juni is ook een hele mooie maand :D
     
  13. Zonn

    Zonn Fanatiek lid

    11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Thnx adorable, jij ook gefeliciteerd!!:)

    M80...hahaha huilen om je mooie kerstboom, zo herkenbaar! Nou ja niet om een kerstboom dan, maar het idee dat ik het aan mijn oudes ga vertellen bijvoorbeeld. Dan kan ik echt volschieten haha!

    Voorgevoel over geslacht, ik denk een meisje...gebaseerd op chinese geslachtskalender maar heb ook wel altijd t idee gehad dat ik eerst een meisje zou krijgen. maar ja, het is niet in mijn handen dus wacht geduldig af:p
    En jij???
     
  14. Pandora

    Pandora VIP lid

    18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik denk ook dat het een meid wordt :D als zegt de chinese geslachtskalender een jongen :D ik weet in ieder geval zeker dat het een baby wordt :D:D:D
    enne....je mag best blijven kletsen hoor meid...dat vinden we alleen maar gezellig...kan de naam van het topic nog wel ff veranderen in "de mama's die graag slapouwehoeren en tussen juni en augustus uitgerekend zijn" :D
     
  15. Adorable

    Adorable Fanatiek lid

    20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ik zal af en toe even inbreken haha:p Even kijken of het allemaal goed gaat met jullie;)
    Hoop dat jullie net als mij in Augustus lekker in het zonnetje buiten in de tuin de weeen weg kunnen puffen! Kvond dat echt heerlijk!!! af en toe milkshake tussendoor, veel lekkerder dan binnen te zitten;) Onze zoon heeft ook meteen in de kraamweek in zijn rompertje buiten in de wagen gelegen, heeeeeerlijk!!!!
     
  16. Adorable

    Adorable Fanatiek lid

    20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    hahahaha, dat is heel lief hoor M80, ma dat hoef je niet voor mij te doen hoor hihi, ik kom tog af en toe wel even om het hoekje kijken hihi;)
     
  17. Pandora

    Pandora VIP lid

    18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    dan maken we er een 2e helft van augustus 2011 mama's of ik ben moeder geworden op 6 augustus 2009 topic van :p
     
  18. Zonn

    Zonn Fanatiek lid

    11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Klinkt goed adorable, wat me in ieder geval erg fijn lijkt is dat het lekker warm is voor de baby. Lijkt me best rot als je midden in de winter bevalt en het nog veeeeelste koud is om naar buiten te gaan, glad, sneeuw etc.
    Maar ach, als je maar ene baby krijgt toch! Ook als is het min 30 hahaha
     
  19. Adorable

    Adorable Fanatiek lid

    20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @M80: JAAAAAAAAAA dat word hem hahaha nee grapje:p dit is jullie topic;) ik klets af en toe wel eventjes mee als het stilvalt ofzo hahaha:p Vind het wel leuk om te lezen hoe jullie je nu voelen, zo voelde ik me 3 maanden geleden:p

    @Zonn: ja ik vond het egt ideaal zo'n warm weer! het enige wat ik hatelijk vond was dat er een heeel groot lekker zwembad stond in de tuin waar ik dus niet in mocht haha en de rest wel:( hahaha
     
  20. MamaSmurf

    MamaSmurf Niet meer actief

    Hallo meiden,

    ik heb gister een pos test gehad en als alles goed gaat ben ik 20 augustus uitgerekend. Heb nog weinig klachten, sinds 4 dagen beetje misselijk, 3 dagen lang flinke rugpijn gehad (waardoor ik dacht dat ik ongesteld zou worden) en ben gister en vandaag erg emotioneel (van blijdschap dat het weer gelukt is)

    jullie allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap~!

    xxx
     

Deel Deze Pagina