2e helf van augustus 2011 mama´s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pandora, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Mam2b heerlijk zeg,hopen dat het zo blijft!Zo verschillend bij iedereen.Fijn dat je morgen al mag bellen,hier mag ik pas een afspraak maken met 7/8 weken.Is niet echt leuk,wil toch ook een datum hebben om naar uit te kijken maar goed.

@Naiobi misschien ook wel even lekker nu thuis?Of niet..kan me voorstellen om nu gelijk in een sollicitatiegesprek te vertellen dat je zwanger bent,maarrr je bent niet verplicht.

@M80 jammer van Afrika zeg,maar dit is mooier dan Afrika!!Misschien lekker in Ned blijven,moet het wel mooi weer zijn,anders regen je weer weg.Hoop trouwens niet dat er een hittegolf is wanneer we moeten bevallen,whaah pff.Wel airco in ziekenhuis,toch?Gaaf van de cb zeg,wil hem volgende week ook even gaan doen,dan zie je de weken omhoog gaan,geeft een super gevoel.

Vooral omdat wij hier pas met 8 weken bij de vk komen heb ik wel een beetje houvast nodig:dan de kv maar spekken.hihi

Zo ga even wat doen.

2. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    ik heb alleen last van me liesen en sinds vandaag van me onderrug had net heeeel klein beetje heel lichtbruin bij afvegen hoop niet dat het een slecht teken is al me mk´s zijn zo begonnen maar ook bij de zwangerschap van me zoontje heb ik dit gehad toen zelfs lichtrose erbij dus ff afwachte krijg er wel de zenuwe van ook omdat ik voor de rest totaal geen symptonen heb pfff als het erger wordt bel ik gewoon de verloskunde spoed voor een spoedecho kreeg ik toen ook altijd dus zal nou ook wel, maar vind het nu veel te weinig om te bellen je ziet het amper dus ff in spannig blijven zitten bah word er gek van

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    spannend meid...ik hoop dat het niks is

4. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @tinkerbell hopelijk is het niks

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Tinnkerbell, meis wat vervelend die onzekerheid :( ik hoop echt dat het goed zit lieverd! Hoe gaat het nu met je? Knuff voor jou!

6. mamma2be

mamma2be Actief lid

8 okt 2010
    353
    0
    0
    NULL
    Dalfsen
    @Naiobi, oh wat grappig!
    Dat is inderdaad dicht bij!!! :)

En idd de verschijnselen is natuurlijk wel lekker!
    Maar ik geloof echt niet dat ik zwanger ben :p

7. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

Hallo dames,

hier weer snel een berichtje van mij. Heb het deze week ontzettend druk en ben blij als het weekend is. Ik hoop dat het met jullie goed gaat.

@ tinkerbell, wat vervelend die onzekerheid. Duim voor je dat het gewoon goed blijft gaan.

@ hier... heb vandaag last van buikpijn (beetje ongi achtig) en pijn in mijn onderrug. Ook nog last van mijn darmen. Op de wc is het schoon maar maakt me toch erg onzeker allemaal. Herkennen jullie deze klachten? Moet ik me zorgen gaan maken?

fijne dag nog allemaal!

xxx

8. Snoopy23

Snoopy23 Lid

12 dec 2010
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

pff wat een middag heb ik achter de rug... Moet even mijn ei kwijt, hopelijk kunnen jullie mij iets gerust stellen?

Vandaag 5 weken en 4 dagen zwanger; krijg ik vanmiddag een aanrijding met een andere auto. Ik ging een parkeerde auto inhalen en toen kwam die andere bestuurder eraan, ik volop op de rem.. gladheid, slipte weg en boem tegen de andere auto aan. Gelukkig alleen blikschade, maar ooooh wat voel ik mij schuldig naar mn kindje toe.. Ben zo bang dat hij/zij een klap gekregen heeft van de gordel ofzo. Ik reed 20/30 km per uur, en was ook geen harde klap, maar het idee van een miskraam blijft maar in mijn hoofd spelen... Gelukkig nog geen bloedverlies, wel wat kramp, maar komt dit omdat ik echt kramp heb of omdat ik dit in mijn hoofd voel?!

Had ik maar dit, had ik maar dat.. ik word er echt gek van!
    Gelukkig heb ik wel een flinke speklaag, maar kan iemand mij advies geven of gerust stellen??

@ Tinkerbel; hoop dat het bij jou ook goed blijft gaan!!!

9. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @snoopy je kleintje zit nu nog achter je schaambotje, dus waarschijnlijk niks aan de hand!! Maar als je echt ongerust bent bel je je vk gewoon op!!

10. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    @ Snoopy: Das wel ff schrikken meid, en ik snap je bezorgdheid, ma je hoeft je egt geen zorgen te maken over je kleintje! Hij zit daar heel veilig in het vruchtwater wat op en neer klotst en wat botsingen tegenhoud:) ( voor de baby dan, want jij krijgt alle klappen haha:p ) Ook nog daarbij zit je baby nog heel diep en nog onder je schaambeen dus van die gordel kan die niks van gevoeld hebben, want zo hoog zit ie nog niet:)
    Het is ook niet voor niks dat ze altijd zeggen als je hoogzwanger bent, dat je wel je gordel om moet doen ook al zit dat niet erg lekker meer voor jezelf, ma dat helpt ook de klap te vangen voor de kleine:) en ook daarbij geld hij zwemt lekker in het vruchtwater rond en het vruchtwater vangt alle klappen en je kindje zal hooguit een beetje mee klotsen met het water hihi, denk ma een beetje aan een golfslagbad ofzo:p

Hoop dat ik je een beetje gerust heb kunnen stellen meid! En als je het zelf niet vertrouwd en je voelt dat het niet goed zit dan moet je gewoon even contact opnemen met de vk, die helpen je graag en kunne je ook wat informatie en adviezen geven:)

Liefss Adorable

11. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    thnx meiden ben nog niet weer naar de wc geweest dus en vedervoel ik nog precies hetzelfde..

@snoopy ik heb ook een aanrijding gehad toen ik zwanger was van me zoontje en was toen al veder in de zwangerschap maar er was niks aan de hand gelukkig, en een vriendin van mij een best wel heftig ongeluk op de snelweg en ook met haar kindje was alles goed ook zij was al veder in de zwangerschap, mijn schoonzusje was van de trap gevallen op haar buik en gelukkig was toen zelfs alles nog goed met me nichje nu alweer 2 geweest dus denk dat je je niet te veel zorgen hoeft te maken als het nog zo ver achter je schaambot zit en iid het vruchtwater vangt de klappen.
    ik hoop je een beetje gerustgesteld te hebben...

12. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    ik lees vanavond even bij
    jullie schrijven zoveel ahhaha heb maar een dag niet gekeken
    pff nou moet ik me leeftijd hier neer zitten
    ik ben 25 en zwanger van nummertje 3(schrik)..
    mvm belt mij volgende week..
    4 jan mag ik naar de vk maar of ik dan een echo krijg weet ik neit

ik denk dat wij een jongen krijgen ik was bij mijn dochter niet misselijk en bij onze zoon 9en halve maand wel en nu ben ik ook heeeeel misselijk

13. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @Faye heb je al veel testen gedaan dan?? Is Kruidvat al een filiaal rijker? Ik wil ook nog kv test halen, maar vind ze ook eng omdat ik elke keer als ik mk kreeg het met die test zag.. omdat ie dan steeds lichter werd...

14. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    @ snoopy...da's schrikken meid, ik denk dat het allemaal mee valt, maar bel anders voor de zekerheid de VK, die kan je vast meer geruststellen!

Hier is net mvm geweest, leuk gesprek gehad ;) Test was ook weer knal positief, dus ik mag mee doen ;) heb mn eerste plasje al in de blauwe bus gekiept :D
    Heb toch maar het armbandje gekozen...vond de ketting ook iets te!

15. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @m80 heb jij al een vk gebeld?

@mvm super dat je een knaltest had :D

16. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    yep....en ik krijg 29-12 mn eerste echo ;) krijg in totaal 4 echo's :D bij de meeste zijn het er maar 2

17. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    M80 waar woon jij als ik vragen mag?

18. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    of beter gevraagd waar zit jouw vk?:p

19. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Naiobi nee dit was pas de 2e hoor,ga de cb nog wel een keertje doen hoor.Hoop dat het houvast bljft geven!

@M80 super 4 echo`s,wat een luxe!Hier krijgen we er 2,of 3?Kan je lekker vaak je kleintje zien.
    Wil nog wel een geslachtsbepaling gaan doen,hebben we bij dochter ook gedaan.

@Mamapatricia super nr 3 echt een kers op de taart of niet?Ik was bij mijn dochter juist heel misselijk,gek hoe dat kan verschillen.

M80 super fijn een mooie test zeg,weet nog niet of ik mee ga doen,twijfel nog.

@Tinkerbell schrikken zeg,hoop dat het goed zit.Sterkte.

@Snoopy niet te bank maken meid,je beebje zit goed beschermt.

20. Snoopy23

Snoopy23 Lid

12 dec 2010
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve allemaal, bedankt voor jullie berichtjes. Fijn hoor, die ervaringen en gerust stellende woorden..
    mijn kramp is op dit moment ook weer verdwenen dus ben al wat rustiger..
    Stomme gladheid ook..

m80; wat leuk dat je 4 echo's krijgt!! Ga je dan ook nog de 20 weken pretecho maken? Wij willen dat straks wel gaan doen, lijkt me geweldig!

Tinkerbel; fijn dat je wat beter voelt!!

Deel Deze Pagina